Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  94 9677
Fy søren Kackis! Skulle prøve meg jeg også, da i paint...Ble ikke like pent liksom
Du er en syk, syk man!!
Helvete, gi meg noe av din evne

*Bøyer meg i støvet av deg Kakcoo*
Blir bare bedre og bedre det her. Utrolig bra, rett og slett.
Får vi se bilde av denne jenta så vi får sammenlignet?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Dboy2k
Får vi se bilde av denne jenta så vi får sammenlignet?
Vis hele sitatet...
Jeg vil som sagt ikke legge ut fotografier av venner på Internet uten tillatelse fra vedkommende.
Hehe, men å lage naturtro bilder av de som du legger ut er helt greit? Nå har ikke jeg sett originalen, men vil tror at det er minst like enkelt å kjenne henne igjen fra denne tegningen som fra fotografiet Du har vel spurt om du kunne legge ut det du allerede har laget?

Må bare nok en gang si at dette er utrolig bra arbeid. Har du lært deg det her på egenhånd eller har du en eller annen storedyret guru som veileder deg? Dette er bedre enn mye av det de lager...
Må si meg enig med di andre her helt supert
Det ble iallefall mye finere med hår^^ Selv om jeg ikke syntes håret passet helt.
Du er min venn
niigu's Avatar
Du må smoothe ut fjeset litt. Ellers helt vanvittig bra!
WOW det er vell det beste jeg har sett, og den gensern ser jo 100% realistisk ut, åssen har du fått til det med at håret detter liksom så fint ned på genern når u lagde håret før genseren?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av *Joachim*
åssen har du fått til det med at håret detter liksom så fint ned på genern når u lagde håret før genseren?
Vis hele sitatet...
Jeg bruker et fotografi som referanse, og vet på forhånd hvordan de forskjellige delene skal se ut.
Det gnager litt på samvittigheten at jeg går etter et ekte fotografi. Neste gang jeg tegnet et bilde vil jeg starte med å tegne ei skisse på papir. Vet av erfaring at det er vanskelig å skissere i Photoshop. Føler jeg har mye mer frihet med en ekte blyant på skikkelig papir
Jeg har fått med meg at du går Medier og kommunikasjon. Jeg går også på denne linen, på Stord vidaeregående skole.

Derfor lurte jeg egentlig bare på om dette er et skoleprosjekt? I tilfelle ligger du nok svært godt an.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Dette er ikke noe skoleprosjekt nei. Eneste vi har lært av PS på skolen er litt grunnleggende bildebehandling
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Jeg har sagt det 2 ganger i denne tråden allerede.
Men du er fantastisk!
Du er offisielt på min liste over nerdiske helter!
jeg ser at transparenten slipper igjennom noen steder... Det er ikke særlig heldig å jobbe imot(personlig mening) Så du bør fylle inn transepartier med en gang... Ellers var det dritbra faktisk
Fy faen, så fantastisk genialt.
Jeg vil også klare sånn der..
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Jeg vil ha dårligere hår og genser. Som du selv sa. Fjeset har sjarm og jeg inså det nettop. Fremdeles fiks på øyenbrynet.
Sitat av hakkon
jeg har nettop starta å se på ps, hvordan gjør du dette? bare sånna at jeg har noe å arbeide imot. (jada, det ligger langt langt fram) men har du ikke starta med et bilde? er alt bare tegna med masse brush og lignende? syke syke folk! blir mer imponert jo mer jeg bruker ps selv.
Vis hele sitatet...
Det er ikke så sinnsykt vanskelig i teorien. det er bare snakk om bruk av masse brushes, med forskjellig blending, hardness og seff størrelse. Sam fargevariasjon.

Men å få det til i praksis derimot, er borti skogen umulig...
Bra bilde

Gjort veldig mye rett på det bilde, men jeg er ikke like imponert over alt som er blitt gjort. Asså går ut ifra at du legger ut bilde for konstruktiv kritikk so here i go!

Positive Merknader
-Veldig riktige proporsjoner!
-Har fått med deg fine textur enkelte steder.
-Veldig Detaljert og fint hår på de nye bildene.

Negative(?) Merknader
-Er noe veldig galt med fargene på bilde. (mer om dette under)
-Du må finpusse noe veldig på pupillene. De er veldig ujevne. Høyre er mye! større enn venstre.

Har litt mer å si, men får ta litt om gangen. Nå over til det med fagene. Går ut ifra at du har tatt dem fra ett bilde. På min monitor så funker dem ikke helt. Blir veldig grove overganger enkelte steder. Ser egentlig ganske unaturlig ut. Dette ser man spesielt godt på det røde på skinnet. De fargene som fungerer på foto fungerer ikke alltid like bra på "tegninger". Du må også gjøre noe med det høyre øyet. Ser jo at du ikke er ferdig med bilde på noen som helst måte og at du har en del å gjøre, men ser lovende ut.

Sånn ellers så syntes jeg at man enten burde forenkle detaljer og ta "snarveier" og eller så burde man lage det så naturalistisk som mulig. Men det å få det foto-realistisk er jo veldig vanskelig og det er veldig få som faktisk kan klare det selv med all verdens trening. Det har mye med talent å gjøre. Sier ikke noe om du har det eller ei for det vet jeg jo ikke, men sånn generelt så er det "lettere" å lage flotte bilder hvis man ikke prøver å emulere bilder, men heller overdriver og forenkler.

Vet ikke om jeg har vært til noe hjelp, men jeg har en del erfaring med akkurat dette og nå har jeg i hvert fall delt noen av mine meninger.
Dette blir meget bra Kakcoo! Gleder meg til å se slutt resultatet
Oi! :O nice.. trodde det var et ekte bilde jeg :P
Kakcoo<3
Du har seriøst mad-skills. Dessverre har jeg ingen konstruktive komentarer, fordi det der har jeg ikke peiling på.
Det er noen som har det

*klappefor*
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Kakcoo, du kommer til å bli PS sitt svar på Da Vinci, det er jeg sikker på.

POST 300
Muslimene burde venne seg mot deg ikke Mekka
Er hånden ferdig snart? hehe - tror vi alle gleder oss til sluttresultat
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
God kveld
Jada. Jeg jobber fortsatt med bildet. Har jobbet litt med hånden i kveld. Den er ikke helt ferdig.
Her er ei lita oppdatering

Bilde
Omg du eier mann!
Utrolig bra!

Den var ikke helt ferdig, og du skal sikkert fikse det, men det er en liten klump like under håndleddet. Eller det buler ut på en måte.

Keep up the good work.
og jeg som trodde jeg var flink... :-/
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Eiliv
Den var ikke helt ferdig, og du skal sikkert fikse det, men det er en liten klump like under håndleddet. Eller det buler ut på en måte.
Vis hele sitatet...
Det stemmer det. Bare si på din egen hånd. Du har nok også en slik klup
Finnes det VM i PS?

Da har du som plikt å melde deg på!
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Altså. Det finnes folk der ute som er sinnssykt mye bedre enn meg. Dette er bare valpetegninger med referanse og greier
Sitat av Kakcoo
Det stemmer det. Bare si på din egen hånd. Du har nok også en slik klup
Vis hele sitatet...
Ja, stemmer jo det. Men syns klumpen er for stor, eller fortsetter for langt nedover armen..
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Eiliv
Ja, stemmer jo det. Men syns klumpen er for stor, eller fortsetter for langt nedover armen..
Vis hele sitatet...
Ah. Ser nå. Feilen er ikke at klumpen er for lang, men at armen går ned i ei grop et stykke nedfor klumpen. Dette er fordi et ganske mørk område har blitt slukt helt når jeg satt opp kontrastene en smule
Skal sørge for at problemet ikke er der i neste oppdatering
Jeg må gi deg skryt, ja. Virklig godt gjort. Du har ikke et orginalbilde en plass?:P
Synest du burde gjere fjeset litt meir "smooth". Ellers kjem ser handa og gensaren veldig bra ut.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sorry for å dra opp igjen en gammel tråd, men ble nysgjerrig på om dette bildet faktisk ble ferdig? ;o
▼ ... noen uker senere ... ▼
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Ja, det kunne jeg tenke meg å vite og.
Meget bra, meget bra! Absolutt facinerende. Og jeg henger meg på gjengen her, ble bildet noen gang ferdig?
Sist endret av Jurgen1337; 28. januar 2007 kl. 12:55.
skriv en PM til Kakcoo!!
Sykt. Målløs. Visste at det fantes fotoshop trollmenn, men dette var veldig bra...
Bøyer meg med de andre i støvet...
Jeg lurer på om ikke motivet er alt for "random" valgt ut og kanskje kunne vært mer planlagt. Du sier det er tatt med blitz - det er kanskje bare et festbilde eller noe du fant? Utførelsen er det lite å si på, men jeg ville nok valgt et annet bilde.

edit: oops, jeg så ikke en gang på datoen her
Gleder meg til å se ferdig produkt med original bildet som sammenligning
Jeg trudde først når jeg så bildet at du bare hadde et vanlig bilde i PS som du hadde tegnet over, men etter å ha lest tråden så var ikke det tilfelle.
Bra jobbet.