Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4916
Hei, jeg er fra tromsø og kom til storbyen oslo for og feire jul med familien, har lenge hatt ett rusproblem og ofte når jeg drikker får jeg lyst på amfetamin, jeg ble full og dro ned til grønland, da jeg kom ned dit fikk jeg kjøpt noe speed som dem sa måtte droppes i ett glass, jeg var så full at jeg ikke tenkte noe mere over det, etter en stund fikk jeg veldig vondt i hode og fikk ett rart ansikt for kjeven min begynne og gå fremover, etterhvert så begynte jeg og brekke meg noe jeg gjorde i 2 dager selvom jeg som på natten begge dagene. jeg ble kjørt på legevakten og kjeven min gikk fremover og jeg spydde, det kjentes ut som hjernen min råtnet. nå etter at den rusen er over oppfører jeg med ganske forvirret,, er dette en kjent amfetamin type i storbyen som gir varige men?
Hvor er regelen på at amfetamin må droppes i ett glass? Her blandes det ut slik at du ikke skal merke at det er noe annet de har solgt deg. Skjønner ikke at folk tør å kjøpe slik av helt ukjente, som stort sett selger hva som helst for å få tak i penger. Nei, kan ikke si annet enn at du har blitt lurt. Min bror etset opp innvendig av samme årsak...
har liksom blitt helt mongo.. lager trut munn med munnen og det kjennes ut som jeg svelger noe.
Anonym bruker
"Misunnelig Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gå til legevakt/lege. Jo fortere jo bedre.
har allerde vært der men de sender meg bare hjem...
Stress ned og tenk på andre ting. Det er utenfor din kontroll nå, og da er det unødvendig å stresse seg opp av sånt.

Du er sikkert helt fin om noen uker.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slapp av. Hva du egentlig fikk i deg kan ikke jeg svare på, ei heller kvaliteten på den påståtte amfetaminen. Men noe jeg kan si, etter et par tiårs ruskarriere, er at de fleste kommer til hektene igjen. Det er så lett å krisemaksimere når man er på nedtur, men bare slapp av. Drikk masse vann og prøv å tenk på noe annet. Det er jo jul! God jul til deg!
jeeses christ. fikk i meg amfetamin med amnesti medisiner i...........
Sitat av Heiaalleveia Vis innlegg
jeeses christ. fikk i meg amfetamin med amnesti medisiner i...........
Vis hele sitatet...
Hva er Amnesti medisiner?
Anestesi - bedøvelse.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jøss. Hvordan fant du ut av dette? Prøve på legevakta?
Sitat av nehmZ Vis innlegg
Anestesi - bedøvelse.
Vis hele sitatet...
Aha, trudde han mente medisiner fra Amnesty - rusa seg på HIV-medisin slik Hamilton fra VICE.
Hmm, åssen fant ts ut dette? Åssen amnesti ? Ketamin? Midazolam?
>skal kjøpe dop
>drar til grønland for å kjøpe fra en tilfeldig kar

Du fortjente det
Hei! jeg opplevde engang i sommer at huden min ble helt blå og ansiktet mitt ble helt hvit jeg så rett og slett ut som et lik og huden begynte å boble på en måte var som om det var noe innenfor huden min som svømte inni det liksom, og fikk elveblest over hele brystet og nedover venstre arm.. så jeg ringte sykehuset og ble hentet raskt av ambulanse og dem sa de så ansiktet mitt boble.. og hadde vell 180 i hvilepuls så fikk valium for å roe ned litt.. viste seg å være betenelse på sentral nerve systemet eller noe.. og hadde en lignende episode noen uker etter og legen på intensiven sa at det er mange slike tilfeller fortiden med en type amfetamin forgiftning fordi det er jævlig mye urent nå, så jeg tørr ikke ta så mye av det nå.. håper det går bra med deg nå
Sitat av memes Vis innlegg
>skal kjøpe dop
>drar til grønland for å kjøpe fra en tilfeldig kar

Du fortjente det
Vis hele sitatet...
Finnes mye bra der. Billig er det også!