Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1368
Hey freaks !

vet ikke helt hvordan jeg skal skrive dette men Anyways...

''Warrior Energy'' er et amerikansk merke / produkt ,og det har seg sån at jeg har kommet i kontakt med salgs lederen i dette produktet og han vill gjerne begynne og selge dette produktet i Norge MEN dette er ikke mulig uten at folk vet eller er interisert i dette produktet. Derfor har jeg prøvd og lage en gruppe på Facebook for og spre ryktet videre ,vi vill selvfølgelig informere ASKO om dette produktet når vi er sikker på at det er nok folk som vet om Warrior Energy.

målet mitt med denne tråden er og informere folk om dette produktet
(sorry hvis det ble rotete)

gruppa på facebook : http://www.facebook.com/groups/347165392028550/
please spre ryktet videre og join gruppa !
Kult, det hadde ikke gjort noe å få en ny energi drikk i Norge.
Men det hadde kanskje vært lurt å beskrive hva den smaker
Sist endret av annern55; 20. juli 2012 kl. 20:12.
Trådstarter
for og si det sån har jeg ingen anelse men dette er en te basert energi drikk så folk med diabetes osv kan drikke dette

http://www.drinkwarrior.com/
så på nettsiden dems, og dette virker veldig innteressant
Den ser god ut. Elsker te
Trådstarter
så join gruppa på Facebook og spre ryktet !
Spør om ham kan sende over noen prøver som du kan dele ut under TG eller freakfest/en eller annen sammenkomst av masse mennesker.

TG må jo være det stedet i Norge hvor det går mest energidrikker. Det krever jo såklart at du står/går rund og deler ut men da når du ut til enkeltpersoner. Tror ikke facebook er nok til at produsenten gir etter!
Lag en "lik" side istedenfor. Personlig syns jeg det er stress med grupper for slikt.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Te basert energidrikk? Håper TS har smakt den nye Mönsteren, for den smaker dritt.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Nok en dyr energi drikk, hurra.

Spis et eple, får mer energi av det i det lange løp.
Hvorfor i all verden tar du så stor interesse i dette hvis du ikke aner hva den smaker? Er det bare for å få en ny enegi drikk til Norge? Eller i håp om å få et par brett for hjulpet produktet?

Og ja som sagt over, lag heller en "Liker" side, mye lettere for folk å like da!
Sitat av Sexarz Vis innlegg
Te basert energidrikk? Håper TS har smakt den nye Mönsteren, for den smaker dritt.
Vis hele sitatet...
Smakte godt den første slurken, også smakte den spy.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Synes det mest komiske med disse drikkene er de kjempetøffe navnene, warrior. *rawr*
Sitat av Snemannen Vis innlegg
Synes det mest komiske med disse drikkene er de kjempetøffe navnene, warrior. *rawr*
Vis hele sitatet...
Slutt å hate.. Om du ikke er interessert behøver du ikke bli med i gruppa, eller skrive negative ting om drikken her

peace out
Sist endret av Oatre; 21. juli 2012 kl. 15:19.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Haha, var ikke meningen å komme over som en hater. Bare sa mitt om saken, ferdig nå.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Slutt å hate.. Om du ikke er interessert behøver du ikke bli med i gruppa, eller skrive negative ting om drikken her

peace out
Vis hele sitatet...
Litt av poenget med et diskusjonsforum er jo at folk skal komme med forskjellige synspunkter og meninger, ikke at alle skal være helt enige med hverandre.
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
Sier ikke nei til å prøve noe nytt ! kult hvis det hadde kommet noe nytt
Syns det kommer nye energidrikker hver mnd eg, og alle smaker like dritt.
Trådstarter
som sakt har jeg ikke smakt denne drikken enda men spurte fyren og han skulle prøve og sende en 12 pack over til Norge så skal komme med update etter jeg har smakt denne