Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 2821
Fant dette tilbudet fra intkeys.com: The Elder Scrolls V Skyrim (EU) til 245 spenn...

Noen som har hatt erfaring med intkeys + steam?

Skyrim koster 380 spenn på steam, så kan spare 135 kroner om det funker like bra med intkeys...

På forhånd takk.
Med Steam får man jo updates 100x raskere.. I starten av den klarte ikke kopien utnytte 4GB RAM engang, leste jeg en plass..
Og synes du ikke skaperne av spillet fortjener penger for det? De har gjort et meget godt arbeid med Skyrim!

Edit: Til TS: Jeg ville kjøpt det på Steam Det er iallefall min mening, der får du det iallefall trygt og alt mulig, jeg liker å være på den sikre siden
Sist endret av Oatre; 31. mars 2012 kl. 02:56.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Med Steam får man jo updates 100x raskere.. I starten av den klarte ikke kopien utnytte 4GB RAM engang, leste jeg en plass..
Og synes du ikke skaperne av spillet fortjener penger for det? De har gjort et meget godt arbeid med Skyrim!
Vis hele sitatet...
Skyrim må aktiveres gjennom steam uansett så det spiller ingen rolle hvor man kjøper det.
Det er sant, men ville iallefall ikke kjøpt fra et firma fra en bakgård i Kina, if you what I mean (Nei, sier ikke at intkeys er det)
Sist endret av Oatre; 31. mars 2012 kl. 02:57.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Leser nå på facebook-veggen at de sliter litt med "refunds" osv... folk som ikkje har fått nøklene sine: http://www.facebook.com/IntKeys1

Ser ikkje så bra ut, noen mindre suspekte steder jeg kan få tak i nøkler til steam?
Ja, Steam.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sitat av Oatre Vis innlegg
Ja, Steam.
Vis hele sitatet...
Kjedelig!

Seriøst? ingen på freak som veit om noen smartere måter å skaffe en key?
Du har mange timer gameplay om du kjøper på Steam med en gang før noen svarer med en key som funker
http://cdon.no/spill/elder_scrolls_v%3a_skyrim-14059078

Litt billigere herfra. Forøvrig rart at CDON skal ha 90 kr ekstra for å levere spillet som nedlasting.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sitat av danielsk Vis innlegg
http://cdon.no/spill/elder_scrolls_v%3a_skyrim-14059078

Litt billigere herfra. Forøvrig rart at CDON skal ha 90 kr ekstra for å levere spillet som nedlasting.
Vis hele sitatet...
øøh... så æ må vente til æ får det i posten? Eller får æ en key æ kan bruke på steam etter æ har betalt?
Kjøper du til 259,- får du det tilsendt i posten, kjøper du den til 349,- får du bare tilsendt key i e-post som du legger inn i steam

Ikke spør meg hvordan den prisingen er logisk.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sitat av danielsk Vis innlegg
Kjøper du til 259,- får du det tilsendt i posten, kjøper du den til 349,- får du bare tilsendt key i e-post som du legger inn i steam

Ikke spør meg hvordan den prisingen er logisk.
Vis hele sitatet...
problemet er at det ikke er post i påsken.

Fant en annen side som solgte russiske keys, men den må ha russisk vpn for å aktivere + egen launcher: cdkeyhouse: How to use Elder Scrolls V Skyrim Russian CD key

skyrim koster bare 130 spenn fra den sia, så sparer 250 spenn, men til gjengjeld må æ bruke vpn eller launcher for å starte spillet, noe som kanskje ikkje vil funke i fremtiden...

Tror jeg bare kjøper fra steam om det ikke er mulig å bare kjøpe en region-fri nøkkel et annet sted.
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Skjønner ikke egentlig hva dere prater om. er det ikke bare å dra i butikken hvis du vil kjøpe det? er da lit mindre styr ivertfall..
Sitat av F0reman Vis innlegg
Skjønner ikke egentlig hva dere prater om. er det ikke bare å dra i butikken hvis du vil kjøpe det? er da lit mindre styr ivertfall..
Vis hele sitatet...
planen var å få det billigst mulig. Om man bare ville ha spillet kjøper man det på steam, enkelt og greit. Men han var ute etter å finne ut hvor det var billigst.
Jeg kjøpte skyrim fra g2play når det kom ut, er ikke så mye billigere, men du sparer litt.

http://www.g2play.net/store/Skyrim/
Anbefaler offgamers.com, har alltid fått mine koder i under 15 min der.
Sitat av F0reman Vis innlegg
Last det ned for 0kr fra en eller annen pirat bukt. såvidt jeg vet funker det like bra som fra alle andre plasser.
Vis hele sitatet...
så du tror dem forsetter å lage spill hvis alle gjør som deg å stjeler det ? skyrim fortjener hver eneste krone!
Sitat av Mortbaz Vis innlegg
Anbefaler offgamers.com, har alltid fått mine koder i under 15 min der.
Vis hele sitatet...
Men det spiller jo veldig liten roller når de ikke engang har spillet der.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Sitat av M@_ Vis innlegg
Jeg kjøpte skyrim fra g2play når det kom ut, er ikke så mye billigere, men du sparer litt.

http://www.g2play.net/store/Skyrim/
Vis hele sitatet...
Stiller meg bak g2play, bruker dem til nesten alt jeg skal ha. Rask levering også.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Skyrim, 164,- midlertidig utsolgt.
Også på Direct2Play,, men prisene der svaier en del og de har mye utsolgt.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Vil denne funke uten vpn og egne launchers og tull?
THE ELDER SCROLLS V SKYRIM PC GAME STEAM DIGITAL DOWNLOAD (RUSSIAN) - 113 spenn.

Står "region free" på den, men også "needs ru ip once" såå... er ikke dette det samme som cdkeyhouse sitt tilbud?
Om det funker med bare å bruke russisk vpn _en_ gang, og aldri etterpå, så kjøper jeg den.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
så du tror dem forsetter å lage spill hvis alle gjør som deg å stjeler det ? skyrim fortjener hver eneste krone!
Vis hele sitatet...
Ikke for å være pirkete, men: Skyrim heter det
Uansett går ikke pengene til et firma som heter Skyrim. Det går til Bethesda.
last det ned fra bukta, + updates.
Sitat av heihallohade Vis innlegg
last det ned fra bukta, + updates.
Vis hele sitatet...
Hva faen?! Du ser vel ikke hva vi har diskutert her engang? Hvis alle laster ned blir det ikke noe Elder Scrolls VI, skal jeg si deg! Synes du ikke skaperne fortjener noe penger? For all jobben de har gjort? De bruker månedsvis og årevis på å utvikle spill som de har lyst å tjene penger på, så laster du ned bare gratis. Kjøp det heller, og støtt skaperne.

Edit: Og plis hold deg til førsteklasse gramatikk.
Sist endret av Oatre; 31. mars 2012 kl. 14:38.
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Dude.. Skyrim er en best selger, tror ikke de mister så mye penger selv om noen laster det ned fra bukta. Men er jo enig med deg på en måte. Sinsykt bra spill og creds til folka som laga spillet hvem en det er.
Ja, de taper ikke penger per enkelt spill som blir lastet ned. Om alle tenker som fyren over, taper de penger, jeg vil kalle å laste det ned et fullverdig tyveri.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Hva faen?! Du ser vel ikke hva vi har diskutert her engang? Hvis alle laster ned blir det ikke noe Elder Scrolls VI, skal jeg si deg! Synes du ikke skaperne fortjener noe penger? For all jobben de har gjort? De bruker månedsvis og årevis på å utvikle spill som de har lyst å tjene penger på, så laster du ned bare gratis. Kjøp det heller, og støtt skaperne.

Edit: Og plis hold deg til førsteklasse gramatikk.
Vis hele sitatet...
Fælt så beskyttende du var ovenfor Bethesda da. Noen ganger er det mer gunstig å laste det ned først for å få ett innblikk før man kjøper det.
Sist endret av Fusjon; 31. mars 2012 kl. 14:58.
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Fælt så beskyttende du var ovenfor Bethesda da. Noen ganger er det mer gunstig å laste det ned først for å få ett innblikk før man kjøper det.
Vis hele sitatet...

Får å få ett innblikk? De fleste som laster ned for å få et innblikk, kjøper som oftest ikke etterpå. Grunnen for at jeg er beskyttende, er fordi det er ikke mange kronene det koster + de har jo tross alt lagt ned masse arbeid i det.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
La de som ikke har penger til å kjøpe det, laste ned. De som derimot har penger kan kjøpe det.
Sitat av Ru11er Vis innlegg
La de som ikke har penger til å kjøpe det, laste ned. De som derimot har penger kan kjøpe det.
Vis hele sitatet...
Hvis de har en PC som kan kjøre Skyrim, tror jeg de har råd til spillet også
Sitat av Ru11er Vis innlegg
La de som ikke har penger til å kjøpe det, laste ned. De som derimot har penger kan kjøpe det.
Vis hele sitatet...
desverre er jeg ikke helt enig i det. Jeg føler at piratkopiering blir feil uansett.

Har du 3 spill du har lyst på, men ikke råd til alle? Da får du prioritere, og kjøpe de spillet du har råd til. De andre får du enten spare til eller la være å spille.

Men nå går vi veldig offtopic.
http://cdkeyshere.com/
Pris: 260~

Jeg og mange andre jeg kjenner har brukt den siden flere ganger. Man trenger forøvrig ikke aktivere med russsisk VPN i Norge på den siden. Litt dyrere enn noe av det andre du fant da spillet ikke er på tilbud for øyeblikket, men likevel billigere enn Steam.

Jeg har sett at flere skriver på facebookveggen dems når man ønsker tilbud på et spill. I løpet av samme dag er det plutselig 10-20% rabatt på nevnt spill. Det er jo bare å prøve seg.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sitat av etse Vis innlegg
desverre er jeg ikke helt enig i det. Jeg føler at piratkopiering blir feil uansett.

Har du 3 spill du har lyst på, men ikke råd til alle? Da får du prioritere, og kjøpe de spillet du har råd til. De andre får du enten spare til eller la være å spille.

Men nå går vi veldig offtopic.
Vis hele sitatet...
Enig, vil ikke laste ned, bare kjøpe billigst mulig.

/offtopic

Ok, jeg har så langt funnet 2 nettsider som selger russiske keys, og som krever russisk VPN for å aktivere.

Men hvorfor skriver bare den ene om at man må bruke en egen launcher eller vpn hver gang man skal starte spillet?

Er det forskjell på disse sidene?

Vil helst ikkje kjøpe en key som bare funker om man har fungerende tredjeparts-verkyøy for å starte spillet, det blir for mye knoting og er risikabelt om en update kommer som fjerner dette "smutthullet".

Ideelt sett vil jeg ha en key som kun må aktiveres _en_ gang gjennom russisk VPN, og deretter kunne spilles og oppdateres gjennom "norsk" steam.

Noen som har erfaring med dette?

Sitat av Skateward Vis innlegg
http://cdkeyshere.com/
Pris: 260~

Jeg og mange andre jeg kjenner har brukt den siden flere ganger. Man trenger forøvrig ikke aktivere med russsisk VPN i Norge på den siden. Litt dyrere enn noe av det andre du fant da spillet ikke er på tilbud for øyeblikket, men likevel billigere enn Steam.

Jeg har sett at flere skriver på facebookveggen dems når man ønsker tilbud på et spill. I løpet av samme dag er det plutselig 10-20% rabatt på nevnt spill. Det er jo bare å prøve seg.
Vis hele sitatet...
FLOTT! den skal sjekkes ut, kommer med tilbakemelding om jeg velger denne, og den fungerte for meg.

edit: dammit, den er utsolgt!
Sist endret av Turbolego; 31. mars 2012 kl. 15:18.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Litt ot; må man betale månedlig for å spille Skyrim? : )
Sitat av orbeck Vis innlegg
Litt ot; må man betale månedlig for å spille Skyrim? : )
Vis hele sitatet...
Nei, du betaler kun en gang.

Sitat av Turbolego Vis innlegg
edit: dammit, den er utsolgt!
Vis hele sitatet...
Skriv på facebookveggen!

Edit: Forstår hvis du kanskje ikke vil det akkurat nå mtp anonymitet.
Sist endret av Daybreak; 31. mars 2012 kl. 15:24.
All den tiden du har brukt på å finne billigst mulig, kunne du heller ha spilt Kjøp på Steam bare, så er du ferdig med det!Da får du jo alt med en gang.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skateward Vis innlegg

Skriv på facebookveggen!
Vis hele sitatet...
did, nå prøver de å prakke på meg en russisk region-locked key som alle andre... bah... :C

Sitat av Oatre Vis innlegg
All den tiden du har brukt på å finne billigst mulig, kunne du heller ha spilt Kjøp på Steam bare, så er du ferdig med det!Da får du jo alt med en gang.
Vis hele sitatet...
jadda, jadda, men dette er ikke temaet for diskusjonen.

btw. "defeating a sandwich, only makes it tastier"

YES!

Da fikk jeg kjøpt en key fra cdkeyshere.com likevell!

Snakket med dem på facebook-siden:

mæ: When will skyrim be back in stock?
Need a key now! :C
Please? :3

CdKeysHere: We have Russian version if you want. Process is same as Darkness 2. Reade the note please: http://cdkeyshere.com/darkness-2-cd-key.html

mæ: CdKeysHere: i'd rather not, i've searched for a webpage that can provide a non-region locked key, and i've only found several that requires a russian VPN (direct2play, cdkeyhouse etc.)

I _need_ a non-region locked key because i have some restrictions on my computer.

If you can't provide a non-region locked key, i'll buy from steam instead.

CdKeysHere: I can get an EU key for you but price is not so good. 41,99$ if you want.

mæ: CdKeysHere: DEAL!

CdKeysHere: You can buy here:
http://cdkeyshere.com/the-elder-scro...im-cd-key.html

mæ: PERFECT! I'm now downloading skyrim trough steam, this was fast and easy, will recommend!
Cheers from norway.
Vis hele sitatet...
Null stress med vpn og annet tull, bare la skyrim til handlekurven, betalte gjennom paypal, verifiserte med kode på sms, rett inn i "aktiver et produkt i steam...", kopierte key'n fra "Order Information" siden på cdkeyshere, og nå laster den ned skyrim med 1.4 MB per sekund fra NORSK steam!

Steam pris: 380
cdkeyshere: 240
Spart: 140

/thread.
Bra at det ordna seg. Synes de har utrolig god service!
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skateward Vis innlegg
Bra at det ordna seg. Synes de har utrolig god service!
Vis hele sitatet...
indeed! nå er de utsolgt for skyrim igjen, bra jeg var rask å kjøpe da!

btw. 26% igjen til jeg har null sosialt liv denne påsken...
Sitat av Turbolego Vis innlegg
indeed! nå er de utsolgt for skyrim igjen, bra jeg var rask å kjøpe da!

btw. 26% igjen til jeg har null sosialt liv denne påsken...
Vis hele sitatet...
Hvordan kan de være utsolgt for noe du likevel bare laster ned etter å ha kjøpt den? Ser ikke helt logikken..
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Hvordan kan de være utsolgt for noe du likevel bare laster ned etter å ha kjøpt den? Ser ikke helt logikken..
Vis hele sitatet...
De kjøper spillene billig i Russland og selger aktiveringskodene. Fordi man ikke trenger CD'en for å aktivere spillet kan de selge kodene over nett.