Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2079
Noen som har vært der i det siste og besøkt gamle gode «Dr.Torres» er han i vigør ennå? Har tenkt meg en tur nedover og se om han fortsatt skriver ut « kvoten» av medisiner innenfor Schengen/EØS avtalen. Altså det man kan føre lovlig inn i landet. Er det en måneds forbruk eller 3, husket plutselig ikke. Noen som har adressen/tlfnr/e-post til han, eller til andre leger i samme kategori. Har hørt at det er et par til, men vet ikke navnene

Litt om meg. Jeg er en kvinne som av div årsaker (som de fleste andre her inne) har mine grunner til å måtte supplere medisiner i tillegg til det bittelille jeg får av min lege. Hun er nazi på b-prep, men jeg er veldig fornøyd med henne på alle andre punkter, og det å bytte lege er en risikosport, man kan få noen som er mye værre og i tillegg ikke faglig dyktig. Derfor har jeg i voksen alder måtte se meg nødt til å ty til «svartmarkedet» Men det er jo håpløst for en voksen»streiting» som ikke kjenner miljøet eller har kontakter. Har allerede blitt lurt, både for penger og for falske piller. Jeg har ikke noe erfaring på å se om en pille. Er falsk eller «ekte» dvs inneholder virkestoffer. Jeg ser det jo på smertestillende som Tramadol, paralgin forte og oxynorm, men jeg er et lett offer, så jeg sliter virkelig. Men har hørt om denne Dr Torres
i Benidorm. Noen som har tips, og er seriøs ta gjerne kontakt med meg
på pm for å diskutere
problemstillingen med
meg. På forhånd takk. Silvet
Sist endret av Silvet; 15. desember 2017 kl. 17:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei, du kan ta med deg legemidler til eget forbruk innenfor EØS som tilsvarer ett års forbruk. Tre måneder utenfor EØS.
Du kan ta med deg maksimalt for 30 dagers forbruk for legemidler som inneholder "narkotika". Det må være forskrevet til deg og det må kunne bevises at deg er ditt legemiddel. Les mer her: https://legemiddelverket.no/import-o...nging-pa-reise
Hva gjelder leger i Benidorm aner jeg ikke. Men jeg personlig har besøkt lege på et vanlig akuttmottak som har skrevet ut det jeg trengte og ga meg attest til tollerne. Gjort det ved et par forskjellige anledninger hos forskjellige leger da jeg har feriebolig der og enkelte medisiner går jeg på fast. Så det er bare å oppsøke andre leger hvis du ikke får det du trenger.
Lykke til
Bor du i Benidorm? Send meg pm hvis du har noe nyttig informasjon