Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3013
Har hørt snakk om at bruk av attentin kan gi utslag på amfetamin...? Er det noen som har erfaring med dette, og vet nøyaktig hva det gir utslag på i så fall? (amf, metamf etc..)
Hei,
Attentin inneholder deksamfetaminsulfat og vil derfor kunne slå ut som amfetamin på en urinprøve. Om det slår ut som amfetamin eller deksamfetaminsulfat på blodprøve vet jeg dessverre ikke.
okei. så med andre ord så kan man ta seg friheten til og bruke amf hvis man har attentin på resept?
eller kan skylde på attentin ved utslag på amf?
Dersom du tar urinprøve tror jeg det, men ikke ta det jeg sier her som et faktum. Du bør undersøke litt mer eller vente på flere svar før du bruker noe annet som kan gi utslag.
Okei, takk for svar anyways : )
Har forstått det sånn at man skal være litt forsiktig med og ta "gate amf" siden den kan gi utslag på metamf, og gud vet hva annet... mens attentin slår kun ut på Amf.
Da er det bare og ta teorien ut i praksis! Kommer med update når resultatet kommer ; )
Utvidet blodprøve vil derimot gi et mer nøyaktig svar Men ja, attentin slår ut på amfetaminer generelt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fasit: Attentin gir utslag på amf, så go nuts : ))
▼ ... over en måned senere ... ▼
Selfølgelig slår set ut på Deksamfetamin, siden det er et Deksamfetamin... Og på en blodprøve vil de også finne markører, som forteller hvilket stoff det er snakk om.
Problemet med å legge skyden på en positiv prøve ek kun ok om det er ren deksamfetamin prøven og IKKE spor av metamfetaminer. Dette er SVÆRT i skjelden i dag
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
All «gate amfetamin» i norge har metamfetamin i seg