Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4079
Hei!

Har i skrivende stund en LG G4, og er strålende fornøyd. Har brukt LG de siste årene og før det brukte jeg Huawei.

Er ikke noe fan av dyre iPhones eller Samsung.

Så derfor lurer jeg på dette:

Har tittet en del på Motorola G5 Plus, Lenovo P2 osv.
Er det noen her som har erfaring med "budsjett-telefoner"?
Hvem bør jeg kjøpe? Tips?
Huawei P9, alt etter hva du er ute etter, men selv til halve prisen av en S7 er det denfintivt en av de beste tlf jeg har hatt i lomma.
Har G4 plus og hadde gått for G5 plus igjen. Sist jeg sjekka så gjør disse det best i alt av tester. Best av alt er ganske ren android, nesten som Nexus.
Nå trenger ikke Samsung å være så dyrt lenger.
J3/A3 modellene ligger på 2300. For 500-1000kr mer kan du få J5/A5.

J modellene kjører i tilegg nyeste android version (7)
G5 pluss med tredjepart rom aosp extended, så å si som rein android og oppdatert.
Jeg har også Huawei P9. Meget fornøyd med telefonen! Kjøpte min brukt for 2500,- (da 3-4 mnd. gammel). Anbefaler generelt å se på bruktmarkedet - mange finner plutselig ut at det vil ha den nyeste premiumtelefonen, og selger deg gjerne sin 3-6 mnd. gamle telefon for nesten halv pris.

Eksempel:

P9 Plus for 3000,-
P9 for 2300
Sist endret av steili; 11. juli 2017 kl. 15:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg gikk for en Honor 8 tidligere i dag. Skal ikke være helt bort i natta den heller. Huawei.

Så vidt jeg har fått med meg skal det være en av de bedre budsjetttelefonene med godt kamera. Kjapp telefon.

https://www.youtube.com/watch?v=ycuP1NAmJG4&t=664s
Sist endret av ImnotEmo.; 11. juli 2017 kl. 21:48.
Støtter forslagene her om Huawei-telefoner. Honor 8 er en super telefon, og har fått meget god kritikk. Telefonen er riktignok snart ett år gammel, men leverer fremdeles god ytelse.

Om du ønsker noe annet (og nyere), så er den nye 2017 serien fra Samsung, A3 og A5, flotte kandidater. Begge er "vanntette"(IP68). A3 er godt innenfor budsjett, men du havner akkurat på(eller rett over, avhengig av hvor du kjøper) om du går for A5. Den store forskjellen ligger i skjermstørrelsen, da A3 er 4.7" og A5 er 5.2".
Sist endret av Will.I.Jam; 11. juli 2017 kl. 23:06.
https://www.teleoutlet.no/produkt/so...-demobrukt-b2c

Handlet selv en iPhone 7 Plus der for 5990kr for et halvår siden. Veldig fornøyd, da esken ikke engang var åpnet, og man har fortsatt reklamasjon og garanti som ved en ny telefon.