Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3858
Noen som har erfaring med å blande Trammiser/Paralgin F og Amf?
Tram og amfetamin er en darlig ide.

Paralgin og amf er jo som en poor mans speedball - virker greit det hvis man har efaring fra de to substanserna fra for.

Men styr unna tram og amfetamin - noe med serotonin og lignende, kramper og blackouts.
Tramadol er ikkje som en ren opiod, eller opiat. Den er digg alene, med weed eller bennies, men amf er NO-GO.
Vil anbefale en kikk på denne:
https://imma.gr/l/66844x2e28a

Tramadol med speed er farlig. Tramadol med andre opioider (paralgin F) er farlig.

Styr unna denne komboen.
Trådstarter
3 0
Sitat av travaxa Vis innlegg
Tram og amfetamin er en darlig ide.

Paralgin og amf er jo som en poor mans speedball - virker greit det hvis man har efaring fra de to substanserna fra for.

Men styr unna tram og amfetamin - noe med serotonin og lignende, kramper og blackouts.
Tramadol er ikkje som en ren opiod, eller opiat. Den er digg alene, med weed eller bennies, men amf er NO-GO.
Vis hele sitatet...
Men hvordan er rus "følelsen" med PF og Amf da?

Og hva er egentlig forskjellen på PF og Tram?

Sitat av Stuk3hue Vis innlegg
Vil anbefale en kikk på denne:
https://imma.gr/l/66844x2e28a

Tramadol med speed er farlig. Tramadol med andre opioider (paralgin F) er farlig.

Styr unna denne komboen.
Vis hele sitatet...
Får ikke åpna linken😱

Fikk det tiln� Sorry
Sist endret av MissSixty; 6. juli 2017 kl. 22:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg får begge dela av legen, og har blanda de mange ganger.

En gang tok jeg litt for mye, og det var egentlig ganske chill.
Careless og i godt humør, så jeg ble med en kompis en tur i skogen med hunden hans og plutselig ble jeg grisekvalm.
Vi snudde og han kjørte meg hjem.
Da jeg satt i bilen så space jeg ut fullstendig og fikk "falske minner" eller hva man kaller det. Plutselig "huska" jeg at jeg nettopp hadde snakka med en fyr på jobben, og at jeg hadde en grandis i ovnen.
Det var helt random liksom, og da jeg kom hjem så la jeg meg i sofaen med noe musikk, og det var helt sinnsykt deilig.

Trå varsomt kanskje, men legen min sa det var helt ok å blande de hvis smertene ble for sterke.

Problemet med tramadol hos meg, er at alt blir så fuckings kjedelig, og jeg vil gjøre noe men jeg vet ikke hva. Så jeg blir veldig rastløs og kjeder vettet av meg. Jeg må gjøre noe eller så flyr jeg på veggen
Trådstarter
3 0
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Jeg får begge dela av legen, og har blanda de mange ganger.

En gang tok jeg litt for mye, og det var egentlig ganske chill.
Careless og i godt humør, så jeg ble med en kompis en tur i skogen med hunden hans og plutselig ble jeg grisekvalm.
Vi snudde og han kjørte meg hjem.
Da jeg satt i bilen så space jeg ut fullstendig og fikk "falske minner" eller hva man kaller det. Plutselig "huska" jeg at jeg nettopp hadde snakka med en fyr på jobben, og at jeg hadde en grandis i ovnen.
Det var helt random liksom, og da jeg kom hjem så la jeg meg i sofaen med noe musikk, og det var helt sinnsykt deilig.

Trå varsomt kanskje, men legen min sa det var helt ok å blande de hvis smertene ble for sterke.

Problemet med tramadol hos meg, er at alt blir så fuckings kjedelig, og jeg vil gjøre noe men jeg vet ikke hva. Så jeg blir veldig rastløs og kjeder vettet av meg. Jeg må gjøre noe eller så flyr jeg på veggen
Vis hele sitatet...
God erfaring med både PF og Tram (dog ikke sammen), men da i blanding med alkohol... Lurer på hvordan rus man får når man blander det med Amf
Jeg har nettopp prøvd pinex forte og amfetamin sammen. Jeg syntes ikke det var noe spesielt, men kan hende jeg ikke tok nok pinex. Tok fire stk som tilsvarer 120mg kodein og 2000mg paracetamol. Amfetaminen var det jeg kjente mest av.