Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 26940
Finnes det noen mulighet til å hacke andres facebook profiler?
Eller en måte å få tak i passord?

Hadde vært litt gøyalt å trollet litt med kompisene
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Om det var så enkelt, så hadde nok alle gjort det...
De fleste som "hacker" facebook kontoer benytter seg enten av Social Engineering, eller har tilgang på store passorddatabaser som de tester opp mot kontoen
Enkleste er bare å vente til de går vekk fra pc,en (evnt bare gå inn på mobilene deres), imens de er på facebook, så hacker du dem. Det gjør ihvertfall vi i klassa
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
prøv å få tilgang til emailen deres, for så å resette passordet.
Ingen enkel måte å hacke facebook, men om de har et tilbakestående sikkerhetsspørsmål på mailen kan du enten bruke social engineering eller gjetting for å komme inn, og derfra er det som regel barnemat.
Trådstarter
Sitat av 8bit Vis innlegg
prøv å få tilgang til emailen deres, for så å resette passordet.
Ingen enkel måte å hacke facebook, men om de har et tilbakestående sikkerhetsspørsmål på mailen kan du enten bruke social engineering eller gjetting for å komme inn, og derfra er det som regel barnemat.
Vis hele sitatet...
Ja hadde tilgang til mail passord en gang i tiden. Problemet var da at når jeg resatte passordet på facebook, så kom heller ikke de inn på sin egen profil etter jeg hadde byttet passord.. og ta tilbakestilte de passordet igjen og endret også passordet på mailen.. skulle gjerne hatt tilgang til selve passordet slik at jeg kunne komme inn på profilen ubemerket
Ridder av 1. klasse
Hack deg inn i nettet til personen du vil angripe facebooken til, kjør et mitm attack, fyr opp en webserver og lag en fake facebook påloggings side
Trådstarter
Sitat av djxfade Vis innlegg
Om det var så enkelt, så hadde nok alle gjort det...
De fleste som "hacker" facebook kontoer benytter seg enten av Social Engineering, eller har tilgang på store passorddatabaser som de tester opp mot kontoen
Vis hele sitatet...
Har du erfaring med disse programmene?

Sitat av Mchjort Vis innlegg
Hack deg inn i nettet til personen du vil angripe facebooken til, kjør et mitm attack, fyr opp en webserver og lag en fake facebook påloggings side
Vis hele sitatet...
Jeg er ny innefor dette. Helt amatør.
Men har du peiling på det? Kunne gjerne tenkt meg at noen andre gjorde det for meg i gjengjeld mot en tjeneste eller en liten slant med penger
Sist endret av Heisveis; 28. august 2014 kl. 00:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ridder av 1. klasse
Du kunne altså tenke deg at noen skal få problemer med politiet, bare fordi du vil lese facebooken til noen du kjenner?
En liten slant med penger? eller en tjeneste? hahaha

Tror du kan begynne med å google Social Engineering, så ser du at det ikke er et program
Trådstarter
Sitat av Mchjort Vis innlegg
Du kunne altså tenke deg at noen skal få problemer med politiet, bare fordi du vil lese facebooken til noen du kjenner?
En liten slant med penger? eller en tjeneste? hahaha

Tror du kan begynne med å google Social Engineering, så ser du at det ikke er et program
Vis hele sitatet...
Ja har tenkt på det. Men ser ikke helt for meg hvordan politiet kan bli innblanda fordi en kompis var inne på en annen kompis sin facebook uten lov..
ser heller ikke hvordan de skal finne ut det.. og tror ikke de bruker tid å ressurser på å finne ut av det heller

Mange har hacking som "hobby" og andre tjener jo faktisk gode penger på det.
Sitat av Heisveis Vis innlegg
Ja har tenkt på det. Men ser ikke helt for meg hvordan politiet kan bli innblanda fordi en kompis var inne på en annen kompis sin facebook uten lov..
ser heller ikke hvordan de skal finne ut det.. og tror ikke de bruker tid å ressurser på å finne ut av det heller

Mange har hacking som "hobby" og andre tjener jo faktisk gode penger på det.
Vis hele sitatet...
Hvis do googler litt på lovligheten rundt dette også, så ser du at en kan havne i problemer for dette, ja.

Finnes mange bra skiddietools der ute, finn deg en keylogger og la offeret logge inn via din PC.
Du kan bare være på besøk hos en kamerat, og idet han går ifra pc'n sjekker du ut passordet. Dersom han ikke er på face, og fremdeles går av så søker du på facebook, så står passordet ofte lagret sånn:******. Nå høyreklikker du > Inspiser Element > Går ned til der det står ''password'' og bytter det ut med ''text'' evt bare fjerne ''password''. Da står bokstavene skrevet for deg. Pass på å lukk facen hans etter det slikt at han ikke ser at du har sett passordet hans.

Ikke gjør det.
Sist endret av Relevant; 28. august 2014 kl. 00:29.
Ridder av 1. klasse
Det å ta seg inn på facebooken til en annen person uten lov, er det samme som at jeg bryter meg inn hjemme hos deg og stjeler PCen din. Er jo ikke sikkert at personen som får facebooken sin hacket syns det er greit? Er jo godt mulig personen anmelder forholdet?

Hacking som hobby betyr jo ikke at de gjør noe ulovelig. Har testet ut mye forskjellig som kan defineres som hacking, men da gjør jeg det hjemme i mitt eget nett, i tillegg til at jeg angriper "meg selv".

Foreslår at du tar en tur innom google og leser deg opp på temaet.