Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288712
Sitat av Hobby Vis innlegg
SSX-serveren spiller jeg endel på, men det er noe så gæli lang ventetid vanligvis
Vis hele sitatet...
Må det være såppas som 4000 tickets da?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Må det være såppas som 4000 tickets da?
Vis hele sitatet...
For min del er det det samme, men spiller med noen kompiser som på død og liv skal ha 4000.. For meg er 1000 nok
Sitat av Hobby Vis innlegg
For min del er det det samme, men spiller med noen kompiser som på død og liv skal ha 4000.. For meg er 1000 nok
Vis hele sitatet...
Da skriver du "metro 1000" eller det antall tickets du vil ha i søkefeltet i serverbrowseren.
▼ ... over en uke senere ... ▼
har ikke hatt nevneverdige problemer med orgin før nå, men nå er jeg lei! i en uke nå har jeg fått beskjed om at passordet mitt er feil hver gang jeg logger på!
altså: jeg må resette passordet mitt, også dagen etterpå må jeg resette det igjen for å kunne logge på! dette har skjedd seks dager på rad nå, noen som har opplevd det samme?
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
har ikke hatt nevneverdige problemer med orgin før nå, men nå er jeg lei! i en uke nå har jeg fått beskjed om at passordet mitt er feil hver gang jeg logger på!
altså: jeg må resette passordet mitt, også dagen etterpå må jeg resette det igjen for å kunne logge på! dette har skjedd seks dager på rad nå, noen som har opplevd det samme?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke hatt problemer med å logge meg inn på Origin eller battlelog den siste uken. Skift passord på e-postadressen din og skift passord på Origin (helst noe annet enn passordet til e-postadressen). Hvis du fortsatt har problemer etter det hadde jeg sendt en mail til EA og fått dem til å sjekke det ut.
Nå koster BF3 kun 224,50,- hos Origin, for de som ikkje har handlet enda!
http://store.origin.com/store/eaemea...ctID.225064100
snikreklame uten snik? neida, skal si ifra til så mange jeg kjenner, blir nesten litt sånn som jehovas vitner XD. har fortsatt det samme problemet med at jeg må bytte passord hver dag, skal høre med orgin kundeservice i mogen når jeg har tid.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Nå koster BF3 kun 224,50,- hos Origin, for de som ikkje har handlet enda!
http://store.origin.com/store/eaemea...ctID.225064100
Vis hele sitatet...
Det koster i underkant av 115 kroner på Direct2play.com.
Selv kjøpte jeg det på biit.no, husker ikke prisen, men det var så billig at de har sluttet å selge det.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Det koster i underkant av 115 kroner på Direct2play.com.
Selv kjøpte jeg det på biit.no, husker ikke prisen, men det var så billig at de har sluttet å selge det.
Vis hele sitatet...
Vis du trykker på din egen link så ser du også at Direct2Play ikkje har flere eksemplarer igjen og selge.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Vis du trykker på din egen link så ser du også at Direct2Play ikkje har flere eksemplarer igjen og selge.
Vis hele sitatet...
De er nok ikke permanent tomme for det, en venn av meg kjøpte det der for ikke veldig lenge siden, etter at det hadde vært tomt.
Vil bare si at L96 er satans sexy!
Sist endret av meitemark; 1. april 2012 kl. 23:39.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Om noen er keen på en 4on4 (squad rush) match mot laget mitt og meg, er det bare å ta kontakt på PM eller legge meg til på battlelog (Kimstah). Har server og alt, så er bare å kjøre på
Sitat av Kimstah Vis innlegg
Om noen er keen på en 4on4 (squad rush) match mot laget mitt og meg, er det bare å ta kontakt på PM eller legge meg til på battlelog (Kimstah). Har server og alt, så er bare å kjøre på
Vis hele sitatet...
PC? Kan snakke med noen i HX om de vil være med, send meg en PM med info. du.
Svigermors drøm
colabox's Avatar
Hadde visst kommet en ny patch 29mars. Noen andre som har testet ut denne?

Personlig følte jeg at det var mye mer tegneserieaktig grafikk nå, og flyene var alt for lette å svinge med.
Det var ikke realistisk i det hele tatt nå.. Skjekka graphics og de var innstilt på ultra som vanlig, så jeg lurer på hvorfor de har oppgradert grafikken så elendig?

Eller er det bare jeg som er trøtt? Flyene merka jeg med en gang var annerledes å styre
Sitat av colabox Vis innlegg
Hadde visst kommet en ny patch 29mars. Noen andre som har testet ut denne?

Personlig følte jeg at det var mye mer tegneserieaktig grafikk nå, og flyene var alt for lette å svinge med.
Det var ikke realistisk i det hele tatt nå.. Skjekka graphics og de var innstilt på ultra som vanlig, så jeg lurer på hvorfor de har oppgradert grafikken så elendig?

Eller er det bare jeg som er trøtt? Flyene merka jeg med en gang var annerledes å styre
Vis hele sitatet...
Grafikken skal vel være den samme på PC, men de har endret noe på konsoll om eg ikkje husker helt feil. Og ja, flyene skal være "lettere" og svinge med.
etter siste patchen som kom 29/03 ødela hele spillet for min del.. alt blei bare mongo. kanskje det er mer realistisk med hvordan våpen oppfører seg osv, men jeg gikk ifra 1,3 i K/D ratio til 1.1 på bare 5 timer :/
Folk som deg som ødelegger spillet, meninga er å være en skikkelig lagspiller. Ikke den som har høyest K/D.
Sitat av roadude Vis innlegg
etter siste patchen som kom 29/03 ødela hele spillet for min del.. alt blei bare mongo. kanskje det er mer realistisk med hvordan våpen oppfører seg osv, men jeg gikk ifra 1,3 i K/D ratio til 1.1 på bare 5 timer :/
Vis hele sitatet...
Du mener at ting ble anderledes? Det er bare fint at ting som silencer og foregrip ble gjort mindre dominerende. Før patchen var du dømt til å dø hvis du ikke brukte den comboen. Det er til og med likt for alle sammen, er ikke slik at det kun er du som opplever anderledes spread/recoil/drop.

Det er en og bare en ting som er ødeleggende i patchen og det er suppression. Men DICE har allerede uttalt at den skal tones kraftig ned.
Personlig har jeg bare spillt et par timer etter den siste patchen, og jeg må si jeg ikke merker så ekstrem stor forskjell. Det at supression har blitt "buffa" synest jeg bare er positivt. Nå må man faktisk ta dekning om man blir supressa, og ikke bare poppe opp og skyte fienden i hodet...
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Folkens!

Jeg har laget min første BF3 gameplay commentary, og hadde satt pris på om dere gadd å ta en titt. Det er bare gjort for morro skyld, men hvis noen syns det fungerer bra så vil jeg vurdere å lage fler i fremtiden. Jeg gjør det på Norsk også, forresten.

http://youtu.be/ONKiNX9L3J8
Game disconnected
pokemon's Avatar
Ble ikke veldig imponert over commentaryen din, var veldig mye mumling å alt gikk sakte.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Jeg hadde ikke akkurat skrevet noe manus, så alt ble egentlig på sparket i en tagning. Kan du utdype hva du mener med at alt gikk sakte?
Sitat av merulz Vis innlegg
Du mener at ting ble anderledes? Det er bare fint at ting som silencer og foregrip ble gjort mindre dominerende. Før patchen var du dømt til å dø hvis du ikke brukte den comboen. Det er til og med likt for alle sammen, er ikke slik at det kun er du som opplever anderledes spread/recoil/drop.

Det er en og bare en ting som er ødeleggende i patchen og det er suppression. Men DICE har allerede uttalt at den skal tones kraftig ned.
Vis hele sitatet...
Kan du komme med noen råd til en foregrip-heavy barrel noob som meg?
Sitat av daimeno Vis innlegg
Jeg hadde ikke akkurat skrevet noe manus, så alt ble egentlig på sparket i en tagning. Kan du utdype hva du mener med at alt gikk sakte?
Vis hele sitatet...
Du prater litt sakte. Du bruker feks 4-10 sekunder å fortelle hvilket map det er. For oss som vokser opp med shamporeklame hvert 15 minutt forventer vi mapnavnet i løpet av ett sekund. MAX! Dessuten skal vi minst ha et poeng hvert 15 sekund og en rød tråd gjennom alle 10 minuttene.


Ang patchen.. Har de beefa AA vehivle noe sinnsykt? Helis slaktes for fote, og jets skal bare holde seg til H****** unna AA, ellers senkes de asap.
- Kan være det bare var pilotene på serverne jeg testa og følgelig tilfeldig, men virkelig... Stakkars helier!

Jeg får lese patchloggen tror jeg
Sist endret av kampspurv; 3. april 2012 kl. 00:12.
Sitat av daimeno Vis innlegg
Folkens!

Jeg har laget min første BF3 gameplay commentary, og hadde satt pris på om dere gadd å ta en titt. Det er bare gjort for morro skyld, men hvis noen syns det fungerer bra så vil jeg vurdere å lage fler i fremtiden. Jeg gjør det på Norsk også, forresten.

http://youtu.be/ONKiNX9L3J8
Vis hele sitatet...
Don't quit your day job!
For min del ble det litt kjedelig, da du hadde utrolig lite å snakke om. Mye pauser mellom setningene, du prater litt sent og mumler litt. I tillegg var det utrolig irriterende at du ikke har pop-filter eller lignende på mikrofonen.

Men, du hadde en svært behagelig stemme. No homo.
Det første jeg tenkte var at stemmen din ligna på BlastFM sin (positivt). Som McLovin sa, den er behagelig å høre på i forhold til disse skrikende idiotene som NightmareRH. Søk han opp på youtube så skjønner dere.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Takk for tilbakemelding folkens, det setter jeg pris på. Alt dette hjelper, så jeg kan nesten love å levere bedre neste gang. Hyggelig å høre at stemmen min er behagelig. (Haha ) Det blir jo på en måte en treningssak å levere gode commentaries, så litt bedre forberedelse neste gang kan vel gjøre underverker.
"Halla Youtube..." litt sånn knarkerstemme, men sikker på at du ikke snakker sånn til vanlig. Virka litt lite engasjert kanskje. Litt lange pauser mellom orda, mye pusting
Det er allerede sagt din KP-hore
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Det er allerede sagt din KP-hore
Vis hele sitatet...
Beklager, leste ikke gjennom alt. Din brukertittel
Sist endret av Fanz44; 3. april 2012 kl. 02:15.
Sitat av daimeno Vis innlegg
Folkens!

Jeg har laget min første BF3 gameplay commentary, og hadde satt pris på om dere gadd å ta en titt. Det er bare gjort for morro skyld, men hvis noen syns det fungerer bra så vil jeg vurdere å lage fler i fremtiden. Jeg gjør det på Norsk også, forresten.

http://youtu.be/ONKiNX9L3J8
Vis hele sitatet...
Du bruker FRAPS til å ta opp med, ikke sant?
Sitat av daimeno Vis innlegg
Folkens!

Jeg har laget min første BF3 gameplay commentary, og hadde satt pris på om dere gadd å ta en titt. Det er bare gjort for morro skyld, men hvis noen syns det fungerer bra så vil jeg vurdere å lage fler i fremtiden. Jeg gjør det på Norsk også, forresten.

http://youtu.be/ONKiNX9L3J8
Vis hele sitatet...
Det skal du ha - absolutt ikkje værst til og være første gang!
Noen tips skal du få!

Videoformatet før helt klart gjøres noe med.
Veldig lange pauser mellom snakkingen din.
Og litt slitsomt med pustinga (blåsinga) i mikrofonen.

Har drevet litt med commentaries det siste halvåret, og det kommer med tiden, bare prøv og feil. Begynte helt på nytt på min YouTube kanal igår eg også, og startet med en BF3 video på norsk selv!

http://www.youtube.com/watch?v=a_6QF...eature=channel

Har fortsatt mye og gjøre selv, men det hjelper seg
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Det skal du ha - absolutt ikkje værst til og være første gang!
Noen tips skal du få!

Videoformatet før helt klart gjøres noe med.
Veldig lange pauser mellom snakkingen din.
Og litt slitsomt med pustinga (blåsinga) i mikrofonen.

Har drevet litt med commentaries det siste halvåret, og det kommer med tiden, bare prøv og feil. Begynte helt på nytt på min YouTube kanal igår eg også, og startet med en BF3 video på norsk selv!

http://www.youtube.com/watch?v=a_6QF...eature=channel

Har fortsatt mye og gjøre selv, men det hjelper seg
Vis hele sitatet...
Jeg liker helt klart at du snakker på norsk, og det at du sier at engelsk ikke er din greie å ha commentaries på er veldig greit også. Det er mye bedre med en som vet at engelsk-commentaries ikke er noe for han og tar det heller på morsmål. Ellers fant jeg ingenting spesielt uinteressant ved videoen, annet enn noen laggspikes her og der. Jeg mistenker litt at det er din PC som ikke takler alt på én gang til tider, da min aldri lagger på Youtube (/englefjes lissm!)
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg liker helt klart at du snakker på norsk, og det at du sier at engelsk ikke er din greie å ha commentaries på er veldig greit også. Det er mye bedre med en som vet at engelsk-commentaries ikke er noe for han og tar det heller på morsmål. Ellers fant jeg ingenting spesielt uinteressant ved videoen, annet enn noen laggspikes her og der. Jeg mistenker litt at det er din PC som ikke takler alt på én gang til tider, da min aldri lagger på Youtube (/englefjes lissm!)
Vis hele sitatet...
Takk! Det med lagg-spikes var utrolig nok renderinga i Sony Vegas. Sjekket RAW filene etterpå, og der var det ingen laggspikes. Prøvde og rendre up på nytt, og da fikk eg laggspikes igjen, men denne gang på andre steder Så aner ikkje hva som gikk av PC'n min igår, men det har aldri skjedd før, og det skjer forhåpentligvis ikkje igjen
Sitat av daimeno Vis innlegg
Jeg hadde ikke akkurat skrevet noe manus, så alt ble egentlig på sparket i en tagning. Kan du utdype hva du mener med at alt gikk sakte?
Vis hele sitatet...
  1. Ikke ha så mange og lange tenkepauser. Planlegg heller litt hva du skal si så har du noe å støtte deg på.
  2. Kortere videoer. Da blir også punkt 1 enklere.
  3. Widescreen! Ser i description at pcen ikke klarer å filme HD i widescreen, hva med å droppe HD, men likevel beholde widescreen? Orka ikke se på filmen i mer enn et min før jeg bytta fane for å høre resten.
  4. Ikke blås i mikrofonen.
  5. Lydnivået varierer litt til tider, altså at lyden blir for lav.
  6. Slutt og røyk? Virker som du blir anpusten etter 3-5 ord.
Ellers var det vel greit. Post gjerne nye videoer, vil se hvordan det går videre!
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Tusen takk igjen folkens for gode tilbakemeldinger! Allerede i dag har jeg kommet med en ny video, og jeg føler selv at alt ble mye bedre ihvertfall. Hadde satt pris på om dere tok dere tid til å titte. Jeg nevner til og med dere freaks i dagens!


http://www.youtube.com/watch?v=LbnsBHKAm8E
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Haha... nå frister dere meg gitt... Kanskje jeg skal begynne med BF igjen bare for å ha commentarys :=)
Sitat av daimeno Vis innlegg
Tusen takk igjen folkens for gode tilbakemeldinger! Allerede i dag har jeg kommet med en ny video, og jeg føler selv at alt ble mye bedre ihvertfall. Hadde satt pris på om dere tok dere tid til å titte. Jeg nevner til og med dere freaks i dagens!


http://www.youtube.com/watch?v=LbnsBHKAm8E
Vis hele sitatet...
Vakkert! Du slipper unna med litt pauser og sånt fjas siden du har en såppas behagelig stemme. Fortsett videre, blir bra det der.
Sitat av daimeno Vis innlegg
Tusen takk igjen folkens for gode tilbakemeldinger! Allerede i dag har jeg kommet med en ny video, og jeg føler selv at alt ble mye bedre ihvertfall. Hadde satt pris på om dere tok dere tid til å titte. Jeg nevner til og med dere freaks i dagens!


http://www.youtube.com/watch?v=LbnsBHKAm8E
Vis hele sitatet...
denne var jo fin og informativ, bra jobba! hadde ikke hørt om dette shortcut greiene før nå, ble nesten litt skuffet over dice nå.
Du har en behagelig stemme, det skal du ha. Mye bedre enn den forrige. Hvis dere freaks vil høre den mest behagelige stemmen på youtube IMO, sjekk ut Boo fra TheHazardCinema. Han narrater(?) Top 10 Battlefield Plays.
Veit ikke om det er fordi dere nettopp har starta, men det virker så A4. De det fleste blir stuck på er å fokusere på altfor mye gameplayet og hva nå enn slags våpen man bruker. For min del er det ikke det like interessant etter et par episoder. Ta inspirasjon fra noen av storhetene som SeaNanners eller Tejbz. De blander inn ting fra dagliglivet sitt og involverer publikum i det. Det betyr jo selvfølgelig ikke at dette er veien å gå for dere, jeg bare prøver å hinte til litt variasjon.

Når det kommer til hele YouTube-scenen så tror jeg alt kommer ned til å skape en personlighet, eller et image. Ta for eksempel Robbaz. Tenk hvor kjedelige videoene hans hadde vært hvis han hadde snakket om spillet istedet for å være en macho-viking og bannet konsekvent. Finn din egen måte, som funker (og som du liker!)

Ellers syns jeg det er flott å se slik entusiasme for commentaries blant andre enn griske amerikanere som kun vil ha deg til å favorisere videoen sin. Konge innsats og fortsett slik!
Eller TheRussianBadger. For eksempel når han akkurat oppdaga hvor bra P90 var: "This weapon is just soo dandy. So dandy." Og så begynner han å prate om masse andre ting.
Sitat av daimeno Vis innlegg
Tusen takk igjen folkens for gode tilbakemeldinger! Allerede i dag har jeg kommet med en ny video, og jeg føler selv at alt ble mye bedre ihvertfall. Hadde satt pris på om dere tok dere tid til å titte. Jeg nevner til og med dere freaks i dagens!


http://www.youtube.com/watch?v=LbnsBHKAm8E
Vis hele sitatet...
Det var utrolig stor forbedring! Stå på videre!
Sitat av daimeno Vis innlegg
Tusen takk igjen folkens for gode tilbakemeldinger! Allerede i dag har jeg kommet med en ny video, og jeg føler selv at alt ble mye bedre ihvertfall. Hadde satt pris på om dere tok dere tid til å titte. Jeg nevner til og med dere freaks i dagens!


http://www.youtube.com/watch?v=LbnsBHKAm8E
Vis hele sitatet...
Veldig behagelig stemme, soothing stemme. Selv om du prater veldig rolig så er det noe som engasjerer veldig ved den.

Husker første gangen jeg så SeaNanners og det var noe ved stemmen som skapte interesse, samme med deg bare at du er den rolige versjonen
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Kan du komme med noen råd til en foregrip-heavy barrel noob som meg?
Vis hele sitatet...
Vel, som assault/engineer burde du finne to våpen du liker til hver av klassene og kun bruke disse. Lær deg hvordan de oppfører seg slik at du slipper å tilvende deg en ny rekyl hver gang du bytter våpen.

Foregrip er grei hvis du skyter fra hofta, men da ønsker du nok også å ha laser siden den gir bonus til samme greia. Kombinerer du disse sammen med en våpen som har høy RoF (Rate of fire) blir du et beist på small/medium maps som seine, metro og bazaar.
For eksempel så er en vanlig kombinasjon M16A3 med foregrip og laser.

På områder hvor fienden ofte er mer enn 30/40m unna vil du gjerne ha et tregere våpen og heavy barrel. Som L85A2, foregrip ønsker du egentlig ikke å bruke over større avstander siden det gir dårligere ADS (Aim down sights).
Personlig så bruker jeg underbarrel og M26 på min L85A2 fordi den kan stoppe folk ganske effektivt på close range, alternativt M320 for å jage ut recons og andre bipod-nisser som tror de er trygge bak en vegg.

Men du må jo finne noe som passer for deg, bruker du foregrip og heavy barrel vil du være middels på begge områder.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av daimeno Vis innlegg
Tusen takk igjen folkens for gode tilbakemeldinger! Allerede i dag har jeg kommet med en ny video, og jeg føler selv at alt ble mye bedre ihvertfall. Hadde satt pris på om dere tok dere tid til å titte. Jeg nevner til og med dere freaks i dagens!


http://www.youtube.com/watch?v=LbnsBHKAm8E
Vis hele sitatet...
dette var mye bedre! mye mer flow i alt du sier, noe som gjør at jeg gidder å følge med :P
Sitat av merulz Vis innlegg
Vel, som assault/engineer burde du finne to våpen du liker til hver av klassene og kun bruke disse. Lær deg hvordan de oppfører seg slik at du slipper å tilvende deg en ny rekyl hver gang du bytter våpen.

Foregrip er grei hvis du skyter fra hofta, men da ønsker du nok også å ha laser siden den gir bonus til samme greia. Kombinerer du disse sammen med en våpen som har høy RoF (Rate of fire) blir du et beist på small/medium maps som seine, metro og bazaar.
For eksempel så er en vanlig kombinasjon M16A3 med foregrip og laser.

På områder hvor fienden ofte er mer enn 30/40m unna vil du gjerne ha et tregere våpen og heavy barrel. Som L85A2, foregrip ønsker du egentlig ikke å bruke over større avstander siden det gir dårligere ADS (Aim down sights).
Personlig så bruker jeg underbarrel og M26 på min L85A2 fordi den kan stoppe folk ganske effektivt på close range, alternativt M320 for å jage ut recons og andre bipod-nisser som tror de er trygge bak en vegg.

Men du må jo finne noe som passer for deg, bruker du foregrip og heavy barrel vil du være middels på begge områder.
Vis hele sitatet...
Setupet mitt er sånn her: M16A3 med holo, foregrip og heavy barrel. Det har det vært siden jeg begynte
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Det skal du ha - absolutt ikkje værst til og være første gang!
Noen tips skal du få!

Videoformatet før helt klart gjøres noe med.
Veldig lange pauser mellom snakkingen din.
Og litt slitsomt med pustinga (blåsinga) i mikrofonen.

Har drevet litt med commentaries det siste halvåret, og det kommer med tiden, bare prøv og feil. Begynte helt på nytt på min YouTube kanal igår eg også, og startet med en BF3 video på norsk selv!

http://www.youtube.com/watch?v=a_6QF...eature=channel

Har fortsatt mye og gjøre selv, men det hjelper seg
Vis hele sitatet...

Liker at du heller starta med norsk commentary, stå på mann! =)
Gleder meg til vi kanskje får se/høre no live matcher, det hadde gjort seg..
Jeg blir i hvert fall og følge med på kanalen din videre fremmover

Eneste minuset er at dere gamer vell på pc, hvis jeg husker rett ? Sku dønn joina hvis dette hadde vært på x-box
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av idgafos Vis innlegg
Når det kommer til hele YouTube-scenen så tror jeg alt kommer ned til å skape en personlighet, eller et image. Ta for eksempel Robbaz. Tenk hvor kjedelige videoene hans hadde vært hvis han hadde snakket om spillet istedet for å være en macho-viking og bannet konsekvent. Finn din egen måte, som funker (og som du liker!)
Vis hele sitatet...
Fy søren.. Han Robbaz er jo bare genial... "Use your fucking fists like a fucking viking" "Don't use weapon, only pussies use weapons"... HAhAHAHAH....
Sitat av Hightime Vis innlegg
Liker at du heller starta med norsk commentary, stå på mann! =)
Gleder meg til vi kanskje får se/høre no live matcher, det hadde gjort seg..
Jeg blir i hvert fall og følge med på kanalen din videre fremmover

Eneste minuset er at dere gamer vell på pc, hvis jeg husker rett ? Sku dønn joina hvis dette hadde vært på x-box
Vis hele sitatet...
Takker, hyggelig og høre!
Eg er en fast PC spiller ja, det stemmer