Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1034 118435
A madman with a box
mabala's Avatar
Sitat av Skateward Vis innlegg
Når tenker folk å være i skipet egentlig?
Vis hele sitatet...
Vi ankommer skipet kvelden før, altså i morgen kveld, så vi kommer nok til å være der ganske tidlig på onsdag.
Rundt klokka åtte på morran.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Planlegger å være der 11-ish, men er det egentlig lurere å være der tidligere?
Hvordan er det med kø til ulike tider osv, og hva er da beste tidspunkt for ankomst egentlig?
Kom en time før åpning i fjor, null kø for å få båndet, var en av de 20 første deltagerne i skipet.
Jeg antar, uten erfaring, at det nesten vil bli mer kø litt utover morgenen (typ. 10-13). Er det noen fordeler ved å være tidlig utenom mindre kø? Noe spesielt man går glipp av f.eks (tenker på åpningskonsert eller lignende)?
Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg antar, uten erfaring, at det nesten vil bli mer kø litt utover morgenen (typ. 10-13). Er det noen fordeler ved å være tidlig utenom mindre kø? Noe spesielt man går glipp av f.eks (tenker på åpningskonsert eller lignende)?
Vis hele sitatet...
TG har ikke offisielt startet før utpå kvelden. ca 8 tida, så du har god tid om du vil slippe den værste køa ved å komme sent.
Bussen fra Trondheim ankommer Hamar ca kl 06:00... Må vente 3 timer før dørene åpner :P
Går av bussn i hamar klokken 14:07
Er vel i Hamar rundt 12-tiden(kanskje klokka 13 også), litt avhengig og trafikken også videre. Men ikke vær bekymret, dere skal få nok av meg
regner å være der ca 12.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Er der mellom 10 og 12

Legger til at Esso Espa gir ut gratis bolle til deltagere på vei til tg (ligger ved siden av E6 på vei opp)
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
^Rettelse, Espa er en shell-stasjon, ikke Esso.

Tenker å være ved skipet i 8 tida.
Om noen ønsker en annen stream en vikingskipet.no.

Der finner man livestream i forskjellig oppløsning!
Jeg har glemt å skaffe meg nettverkskabel! :S
Noen som kan låne meg en/har en jeg kan kjøpe, eller vet hvordan jeg kan skaffe meg en i dag?
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Jeg har glemt å skaffe meg nettverkskabel! :S
Noen som kan låne meg en/har en jeg kan kjøpe, eller vet hvordan jeg kan skaffe meg en i dag?
Vis hele sitatet...
Butikkene er fortsatt åpne. Sjekk nærmeste Clas Ohlson, Biltema, Teknikkmagasinet, Elkjøp eller lignende. Nettverkskabler er ikke vanskelig å få tak i.
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Jeg har glemt å skaffe meg nettverkskabel! :S
Noen som kan låne meg en/har en jeg kan kjøpe, eller vet hvordan jeg kan skaffe meg en i dag?
Vis hele sitatet...
Ingen grunn til bekymring dette selges på tg.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Ingen grunn til bekymring dette selges på tg.
Vis hele sitatet...
Hvordan er det i forhold til kjøp av datautstyr på tege? Er det veldig overprisa?
Sist endret av Daybreak; 3. april 2012 kl. 12:39. Grunn: Sammich
Sitat av Skateward Vis innlegg
Hvordan er det i forhold til kjøp av datautstyr på tege? Er det veldig overprisa?
Vis hele sitatet...
Nja, kjøpte litt ting der i fjord. Hvis jeg husker riktig var prisene faktisk ganske så greie De har alt fra skjermer til RAM-brikker
Cookie Monstah ^_^
er det smart å ta med egen stol opp? eller er stolene der oppe greie?
Helt ordinære plaststoler, jeg brukte selv en pute eller to og det fungerte fint i fjor.
Cookie Monstah ^_^
okey ^_^ takker for svar
Flere som er der tidlig i morgen? Tenkte å dra fra Moss rundt halv 7.
Wethermap er satt opp i år også og ligger her:

http://stats.tg12.gathering.org/

Lite trafikk enda, men.. Gøy å følge med på når folk kommer!
Sitat av rolvs Vis innlegg
Wethermap er satt opp i år også og ligger her:

http://stats.tg12.gathering.org/

Lite trafikk enda, men.. Gøy å følge med på når folk kommer!
Vis hele sitatet...
Er den live, eller er det bare et bilde?
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Er den live, eller er det bare et bilde?
Vis hele sitatet...
live, oppdateres 1 gang i minuttet.
Jeg skal ta med kontorstolen, tar ikke sjansen på stolene de har satt frem.

Tror ikke jeg orker å stresse med å komme tidlig, sover heller lenger og dropper lang kø.
Hadde med stol i fjor, blir nok ikke det i år, håper på det beste.
Sitat av Knudsen Vis innlegg
Hadde med stol i fjor, blir nok ikke det i år, håper på det beste.
Vis hele sitatet...
Hvorfor tar du ikke med i år, er det mye stress?
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Hvorfor tar du ikke med i år, er det mye stress?
Vis hele sitatet...
stoler er jo relativt store å upraktiske å flytte på med mindre du har tilhenger. Ikke akkurat lett å ta med i en liten bil, tog, buss eller fly.
I fjor kjørte pappa meg, men nå sitter jeg på med noen andre, så stol er ikke en mulighet.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Jeg tar med stol, det gjør de fleste jeg reiser med og. Hvite campingstoler er ikke så fett å sitte på i fire dager.
Tilhenger ftw! Satser på komfort
Stolene som er der har funket fett for meg i alle år, har sittet på saueskinn og soveposen bare :P
Dataelektroniker
SodomInsane^'s Avatar
Kommer til å sitte behagelig i kontolstolen min med en kopp kaffe fra ca. 06:00. Bare å stikke bortom å få seg en kopp! : ) (egen kopp vel å merke)
ESM
Lazy Generation
Jeg gleder meg! Gratis klemmer deles ut av meg på R21 S66 Om noen vil spille SC2 customs under TG mot en Diamond Protoss så legg til Hurricane.980
Sitat av sali Vis innlegg
Stolene som er der har funket fett for meg i alle år, har sittet på saueskinn og soveposen bare :P
Vis hele sitatet...
Joiner standard-stolene også tilhengeren er full!

Woohoo! Plass allikevel!
Stream fra TG er oppe! Du trenger VLC for å se de.
Sist endret av discfarmer; 3. april 2012 kl. 22:13. Grunn: typos
Pakker ned stuff i dette øyeblikk, inludert en svær pappask med hull i.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Snakker vi freaken-maske, som i profilbildet ditt, F4aceless?
Sitat av FatMan Vis innlegg
Snakker vi freaken-maske, som i profilbildet ditt, F4aceless?
Vis hele sitatet...
maska mi er en creeper. men noe sånt ja.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Det jeg mente
Har vi en freakforum tg irc kanal? Og hva er den offisielle tg kanelen? gleder meg
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Petterjfs Vis innlegg
Har vi en freakforum tg irc kanal? Og hva er den offisielle tg kanelen? gleder meg
Vis hele sitatet...
#nff og #tg

Står både her og på tg sidene.
Hvordan kommer man seg fra Hamar togstasjon til Vikingskipet, går det buss eller må man gå dit?
Det går masse taxi. Men det er heller ikke særlig langt, så jeg tenker å bare gå. Rundt 20 minutter nåe man går, og litt luft har man bare godt av :-)
Sitat av Echuz Vis innlegg
#nff og #tg

Står både her og på tg sidene.
Vis hele sitatet...
Hva er en IRC kanal?
Sitat av your_cool Vis innlegg
Hva er en IRC kanal?
Vis hele sitatet...
Google er din venn
Sitat av aleks505 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
De linkene der blir desverre ikke tøffere med tiden min venn.
Dessuten er mange av treffene på et uleselig språk, og de som ikke er det er relativt vanskelig forklart eller dårlig formulert.
Dette er et forum, må da gå ann å "samle" informasjon på tråden slik at andre på forumet kan dra nytte av det, alt finnes på Google uansett, om du leter godt nok.
Sist endret av your_cool; 3. april 2012 kl. 23:51.
Sitat av your_cool Vis innlegg
alt finnes på Google uansett, om du leter godt nok.
Vis hele sitatet...
Det var da du som spurte