Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1034 118439
Første tog går vist fra Halden klokken 04:00, er fremme i Hamar klokken 08:00
Hei, trenger 2 folk til å game 4 v 4 på MW3 (Xbox 360) på The Gathering konkurransen. Kontakt med på :
Sitat av Knudsen Vis innlegg
Første tog går vist fra Halden klokken 04:00, er fremme i Hamar klokken 08:00
Vis hele sitatet...
Okei. Regner med at jeg hopper på rundt Mosseområdet.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ja, den fungerer fint.
Sitat av rW. Vis innlegg
Ja, den fungerer fint.
Vis hele sitatet...
Takk for kjapt svar.
Bare meg som har tenkt å finne på noe sprell på TG? skal prøve å toppe Creepern, men uten svært kostyme. har muligens bruk for noen til å ta bilder/video.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Ja as, blir godt med på det :3

Gleder meg vilt nå, håper bare hyllebygging og Sverige-tur går smooth først
Vis hele sitatet...
Har du noen oppdatering på temaet?
[COLOR="LemonChiffon"]HAHAHAHHAHHAHA TAPER! [/COLOR]
Sitat av F4celess Vis innlegg
Bare meg som har tenkt å finne på noe sprell på TG? skal prøve å toppe Creepern, men uten svært kostyme. har muligens bruk for noen til å ta bilder/video.
Vis hele sitatet...
Kan filme/ta bilder jeg
Bitsh please, har oppdatering på temaet ja, hylla står ferdig neste uke og sverigetur på lørdag. Alt under kontroll, som vanlig.

Og jeg kommer også til å filme/ta bilder/springe rundt med kamera
Sist endret av Eplegutten; 19. mars 2012 kl. 10:09.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av F4celess Vis innlegg
Bare meg som har tenkt å finne på noe sprell på TG? skal prøve å toppe Creepern, men uten svært kostyme. har muligens bruk for noen til å ta bilder/video.
Vis hele sitatet...
Stiller gjerne som kameramann! Men dette er da en ting å gjøre på tg :P Hvordan har du egentlig tenkt å toppe en creeper på segway?
Sitat av Echuz Vis innlegg
Stiller gjerne som kameramann! Men dette er da en ting å gjøre på tg :P Hvordan har du egentlig tenkt å toppe en creeper på segway?
Vis hele sitatet...
Årets påfunn går mer direkte utover deltagerne. helt harmløst selvsagt. Skal ikke ut med info, det blir en slags overaskelse.
Lurte på om noen visste om noe sted man kan leie/låne tralle elns til å frakte ting inn i skipet med? skal ha med ve12 og det er noe dritt å bære en og en over HELE skipet... Takk for svar
Sitat av jal23 Vis innlegg
Lurte på om noen visste om noe sted man kan leie/låne tralle elns til å frakte ting inn i skipet med? skal ha med ve12 og det er noe dritt å bære en og en over HELE skipet... Takk for svar
Vis hele sitatet...
Ikke som jeg vet, er ikke verre enn at du/dere går på tur inn i skipet med sakene imens en står og passer på det som blir igjen ute.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av jal23 Vis innlegg
Lurte på om noen visste om noe sted man kan leie/låne tralle elns til å frakte ting inn i skipet med? skal ha med ve12 og det er noe dritt å bære en og en over HELE skipet... Takk for svar
Vis hele sitatet...
Noe jeg planlegger er å feste hjul på selve hylla, slik at den enkelt kan trilles inn i skipet med alt av bagasje lastet på den.
Sist endret av Bangfish; 21. mars 2012 kl. 20:32.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Så et par luringer som hadde montert hjul på toppen av hylla, det så smart ut
Det er lurt med hjul på toppen av hylla. Men det man da må tenke på er at små søte møbelhjul ikke er beregnet for å bli dytta 3km på grus og asfalt. Så de går mest sannsynlig i stykker. Mine gjorde ihvertfall det i fjor.
I år har jeg kjørt på med store hjul så de forhåpentligvis ikke går i stykker.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
I mitt tilfelle blir det vel bare fra parkeringsplassen og inn i skipet, så søte små hjul går nok fint for min del.
Om man ikke vil ha hjulene rett på hylla er vel ikke stort verre å bygge en liten tralle eller evt. kjøpe en slik.
Sitat av Bangfish Vis innlegg
I mitt tilfelle blir det vel bare fra parkeringsplassen og inn i skipet, så søte små hjul går nok fint for min del.
Om man ikke vil ha hjulene rett på hylla er vel ikke stort verre å bygge en liten tralle eller evt. kjøpe en slik.
Vis hele sitatet...
Skal ikke ha hylle... får høre med noen folk da..
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av jal23 Vis innlegg
Skal ikke ha hylle... får høre med noen folk da..
Vis hele sitatet...
Har du kjøpt flere plasser?
Ellers ser jeg ikke hvordan du skal få dratt med de høyttalerne uansett.
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Har du kjøpt flere plasser?
Ellers ser jeg ikke hvordan du skal få dratt med de høyttalerne uansett.
Vis hele sitatet...
Se på siggen. sitter på enden kan ha dem vedsiden av meg, det er 12" btw.
Vi har btw 4 plasser så det går fint ^^
Sist endret av jal23; 22. mars 2012 kl. 12:12.
Hvor kan jeg få tak i en bag til midi tower?
Sitat av jal23 Vis innlegg
Se på siggen. sitter på enden kan ha dem vedsiden av meg, det er 12" btw.
Vi har btw 4 plasser så det går fint ^^
Vis hele sitatet...
Vil være forsiktig med å regne med det. Det er bordplassen og området over og under den som er garantert at du kan oppbevare ting på, avhengig av hva brannvesenet og Security finner ut kan du fint få beskjed om at du ikke kan oppbevare ting på siden av plassen din.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Knudsen Vis innlegg
Hvor kan jeg få tak i en bag til midi tower?
Vis hele sitatet...
Her har du en i koffert style, veske style eller vanlig bag style. [COLOR="Silver"](Fra Google!!!)
[/COLOR]

Men det letteste og billigste er vel å lage av gaffateip Er ikke nerd før du lager det du trenger av gaffateip^^
Sist endret av Echuz; 22. mars 2012 kl. 21:16.
Ikke interessert i å bestille fra utlandet
Sitat av Myhre Vis innlegg
Vil være forsiktig med å regne med det. Det er bordplassen og området over og under den som er garantert at du kan oppbevare ting på, avhengig av hva brannvesenet og Security finner ut kan du fint få beskjed om at du ikke kan oppbevare ting på siden av plassen din.
Vis hele sitatet...
Tror nok det skal gå helt fint mpt. de er ganske små og jeg ikke skal ta med egen stol. hvorav mer plass "innover" mot rada
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Gå inn på GE og "mine biletter" og Forhåndsinnsjekk. Gjør du ikke dette i tide (når er i tide) kommer du heller ikke inn på TG. [COLOR="Silver"]tror jeg..[/COLOR]
Du kan gjøre det ti minutter før du møter opp, tror de fint fikser at du kommer inn, men det blir nok mye styr.
Satser på at det selges GTX 680 kort der
Tror dette blir et godt år, for å si det sånn!
Har noen tilfeldigvis bilder av hvordan plassene var i fjor? Jeg lurer på om man kan trekke kabler på en fornuftig måte som gjør at PC'en kan stå under bordet. 80x60cm er ganske trangt i utgangspunktet, blir vel utrolig liten plass hvis man skal ha pc der også. Tror dessverre ikke jeg klarer å få med hylle så det er ikke et alternativ.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Har noen tilfeldigvis bilder av hvordan plassene var i fjor? Jeg lurer på om man kan trekke kabler på en fornuftig måte som gjør at PC'en kan stå under bordet. 80x60cm er ganske trangt i utgangspunktet, blir vel utrolig liten plass hvis man skal ha pc der også. Tror dessverre ikke jeg klarer å få med hylle så det er ikke et alternativ.
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg husker må du dra kablene ned foran bordet. Det er ikke hull til kabler eller noe i platene. Er heller ikke lov å borre seg hull.
Sitat av F4celess Vis innlegg
Såvidt jeg husker må du dra kablene ned foran bordet. Det er ikke hull til kabler eller noe i platene. Er heller ikke lov å borre seg hull.
Vis hele sitatet...
Tenkte meg det. Fungerer det i praksis og dra ned kabler forran? Eller blir det litt ubrukelig?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
NeiNei, du sitter i Creative du vettu F4celess Det er hull i bordene så du får kabler gjennom.
Sitat av Echuz Vis innlegg
NeiNei, du sitter i Creative du vettu F4celess Det er hull i bordene så du får kabler gjennom.
Vis hele sitatet...
Jeg satt nå i vanlig rekke på både TG09 og 10. Husker ikke hull da. men om du sier det så er det nok sant. For jeg har hørt snakk om det. mulig jeg husker feil.
Sitat av Echuz Vis innlegg
NeiNei, du sitter i Creative du vettu F4celess Det er hull i bordene så du får kabler gjennom.
Vis hele sitatet...
Kan heller ikke huske at det var noen hull i bordene..
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Det har vært hull i bordplatene alle år jeg har vært der (siden 2007), på vanlige rekker.
Ikke nødvendig å dra ledningene foran bordkanten.
Har skrevet en relativt lang post i facebookgruppa vår ang. teamspeak. Jeg har en server disponibelt som vi alle kan bruke under TG. Om det er noen som ikke er medlem i gruppa sender jeg gjerne info på PM.

Regner ikke med at alle kommer til å gidde å bruke den, men det er i hvert fall greit å ha muligheten.
Må da gå an å dra ledninger på baksiden av bordene, veldig upraktisk å strekke kabler på framsiden. Mer risikabelt er det også
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Må da gå an å dra ledninger på baksiden av bordene, veldig upraktisk å strekke kabler på framsiden. Mer risikabelt er det også
Vis hele sitatet...
Bordene dekker hele bredden som trengs for 2 rader med plasser. Altså er den minst 120cm bred + litt for switcher og kabler.
Bare slenger det inn her. Jeg har min egen TS server, så hvis noen under TG vil bruke denne for kommunikasjon med andre er det bare å send en pm så skal dere få passord og ipadresse. (maks 25 stk inne på serveren samtidig, men regner ikke med at det blir så mange )

Skal selv på TG og kommer til å bruke serveren for å snakke med andre som deltar
Cookie Monstah ^_^
Noen som vet om det blir solgt headsett der oppe? akkurat kjøpt nytt og åpna det for noen min siden, og funker ikke på venstre side... og rekker heller ikke bestillte nytt headsett fram til TG.
Har 1k å bruke på headsett, men vil vite om det går ann å kjøpe der oppe
hvor skal freakrekka være og hvor lang er den? (:
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
hvor skal freakrekka være og hvor lang er den? (:
Vis hele sitatet...
Hele rad 32 og 33 i sone 5(?).
Cookie Monstah ^_^
HASTER, må bestille nytt headsett i løpet av kvelden om jeg må bestille ifra komplett
Sitat av lordstian Vis innlegg
HASTER, må bestille nytt headsett i løpet av kvelden om jeg må bestille ifra komplett
Vis hele sitatet...
Komplett har en stand der så vil anta det.
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Skateward Vis innlegg
Komplett har en stand der så vil anta det.
Vis hele sitatet...
takk og lov....
ble akkurat ti tonn lettere takket være deg...
Sitat av lordstian Vis innlegg
takk og lov....
ble akkurat ti tonn lettere takket være deg...
Vis hele sitatet...
Cccombo breaker: Hvis du følger med på facebook siden demmes så sier dem at de ikke skal ha noen salgs-stad, men partyshop er alltid en mulighet
Har bare CAT 5E kabel. Kommer dette til å hemme nedlastningshastigheten veldig?
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Har bare CAT 5E kabel. Kommer dette til å hemme nedlastningshastigheten veldig?
Vis hele sitatet...
Nei, eller ja. Hvis du laster ned på SSD disker med et syk jævel at et nettverkskort.