Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 524
Hei. Mistet ipoden min i bakken for en god stund siden. Så lada jeg den opp igjen og starta den, da funka den, men all musikken var borte. Så jeg gjenoprettet den (og installerte ny programvare) men da skjærte det seg.. Da står det "skrive error på "g:/ipod controll eller noe, husker ikke helt.

Det ser for meg ut som at det er "ipod controll" greia på hardisken som er ødelagt. Er det noen måte å fikse dette, evnt lagre det et annet sted på disken som ikke er ødelagt, eller er den rett og slett helt ødelagt.

(det kommer noen syke lyder fra harddisken innimellom :P)
Samme greia skjedde med min iPod andre generasjon i sommer. Lå i badeposen, og så slang jeg den fra meg, da ble iPoden fucka. Her er bilde av den

Det kom opp en feilmelding på skjermen, husker ikke hva det stod. Men min lagde også rare lyder, akkurat slik som din.

Jeg åpnet iPoden, og fant ut at harddisken var ødelagt.
Alt annet enn det funka, så hos meg er det bare å bytte ut hardissken så fungerer den bra igjen.

Kanskje det er det som er galt med din også? Harddisken på iPoder tåler ikke så mye.