Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1453
Jeg har resept på vival, får 30mg i uka, og brukt det i 2-3 mnd nå. Spiser de opp som regel fra onsdag/torsdag til lørdag. Får utdelt hver onsdag.
Nå i de siste ukene merker jeg at jeg blir veldig dårlig form på mandagskveld og på tirsdager, svimmel, og en slags influensafølelse. Kan det bære abstinenser etter så lite og så kort tid?
Nå idag når jeg fikk nye, ble jeg "frisk" igjen når jeg tok ikveld. Bruker de kun på kveld for bedre søvn.
Burde jeg kutte de rett ut eller burde jeg trappe ned selv om liten dose?
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva tror du sjæl?

Trapp ned.
Trenger ikke være abstinenser. Jeg kan få litt nattesvetting etter 1stk 5mg dagen etter jeg tar det men gikk på 50mg i uka i ca 2 mnd uten problem. Slutta cold turkey.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Enemy of the snut
Cold turkey (som flere av de "hardeste" - no offence!) er den verste og hardeste måten å kutte alt av benzo og rusmidler generelt på! Skjønner du (mest sannsynlig?) ikke vil ta dette opp med legen din da h*n vil av trappe ned på dosen din - for din egen og beste del!

Nå er jeg på INGEN måte ekspert på dette, selv om jeg har vært narkokriminell hele mitt voksne liv, at jeg har hatt STORT inntak av både legemidler og rusmidler (mye forskjellig benzo - Xanax/Ksasol spesielt, hasj og kokain) men som andre allerede har skrevet; trapp ned og gjerne av eget initiativ for å unngå de verste abstinensene.. Begynn smått; 5-10mg om dagen.

Nå vet ikke jeg hvor kraftig angst du har (til vanlig), men når du (tørr?) å ta dette opp med legen din etter 1-2, kanskje 3 uker ETTER du har trappet ned av EGET initiativ vil du få en positiv respons fra legen din og h*n vil nok hjelpe deg videre!

Veldig bra du selv ønsker (?) å trappe ned fra et medikament som i realiteten bare er en quickfix der og da! Kudos og klapp på skulderen for det!��������
Trengs ingen nedtrapping for et så lite forbruk. Kanskje du har litt mer angst en uke
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes det høres veldig rart ut viss du skal få abstinenser av et så lavt og begrenset forbruk. Med benzo tar det som regel større mengder og over lengre periode med daglig inntak før en merker noe særlig av abstinenser.
Var nok bare en forkjølelse e brygga på ��
Men spørs åssen det blir etter denne helga ���� spist 40 stk 5mg fra fredagskveld til søndag formiddag. Lærer aldri ��
Sitat av banshee_girl Vis innlegg
Var nok bare en forkjølelse e brygga på ��
Men spørs åssen det blir etter denne helga ���� spist 40 stk 5mg fra fredagskveld til søndag formiddag. Lærer aldri ��
Vis hele sitatet...
Vet hva du mener. En sa til meg for lenge siden : da har du ikke medisin den dagen du trenger og det har h*n helt rett i.
Som om man ikke vet dette selv
Det var en liten dose. Sikkert bare en forkjølelse.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Du trigger gaba reseptorer i hjernen, så vil det ta ca 14dager før de er regulert tilbake etter enkelt inntakk.

Med stor sannsynlighet skaper du dette ved å holde på sånn. Beste er å holde seg unna evt ta maks 2x i måneden om du ikke vil ha det sånn.

Men vet det er vanskelig når ting er kjipt