Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3171
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen som kan fortelle meg om det er mulig å ta seg en pils før man går gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen?
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noen som kan fortelle meg om det er mulig å ta seg en pils før man går gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen?
Vis hele sitatet...
Det må da gå bra så lenge du ikke tar pilsen med gjennom sikkerhetskontrollen.

Har selv tatt molly før jeg skulle ut å fly å det gikk helt fint så vil ikke tro en pils eller tre gjør noe
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det må da gå bra så lenge du ikke tar pilsen med gjennom sikkerhetskontrollen.

Har selv tatt molly før jeg skulle ut å fly å det gikk helt fint så vil ikke tro en pils eller tre gjør noe
Vis hele sitatet...
Du misforstår. Jeg lurer på om det er noen barer eller butikker som selger øl utenfor sikkerhetskontrollen. Skal ned å hente en hund som blir levert på Gardermoen, må vente i 4-5 timer på returflighten og det er knotete å løpe inn og ut av sikkerhetskontrollen for å lufte bikkja.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du misforstår. Jeg lurer på om det er noen barer eller butikker som selger øl utenfor sikkerhetskontrollen. Skal ned å hente en hund som blir levert på Gardermoen, må vente i 4-5 timer på returflighten og det er knotete å løpe inn og ut av sikkerhetskontrollen for å lufte bikkja.
Vis hele sitatet...
Åja beklager, usikker men tror det kan være om man tar rulletrappa ned og drar på peppes, der selger de nok øl. Vis du tenker før du går igjennom sikkerhetskontrollen?
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Åja beklager, usikker men tror det kan være om man tar rulletrappa ned og drar på peppes, der selger de nok øl. Vis du tenker før du går igjennom sikkerhetskontrollen?
Vis hele sitatet...
Takk for svar, det skal jeg definitivt sjekke ut. Noen andre som har noen tips?
Peppes selger øl da, ligger i 1 etg (ankomst)
https://avinor.no/flyplass/oslo/shop...og-drikke/#all

Bruk filteret og sorter på «før sikkerhetskontrollen» og huk av på restaurant og kaffebar.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal du fly fra gardemoen er det ingen alkoholservering før etter du har gått gjennom sikkerhetskontrollen nei.
Peppes er hvis du har landa der og har gått ut fra terminalen og mot flytoget.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du alkoholiker, siden du MÅ drikke denne ene dagen?
Jeg har da flydd flere ganger fra Gardermoen og kjøpt øl FØR sikkerhetskontroll. De har barer og sånn i hallen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er du alkoholiker, siden du MÅ drikke denne ene dagen?
Vis hele sitatet...
Hva så om hen er det? Her hjelper vi alle.

Ja, det selges øl ved avgang før sikkerhetskontrollen. Det er også mulig å gå ned til ankomst (bare en rulletrapp) hvor Peppes og andre resturanter er.
jeg har mange ganger i de siste årene tatt 1 pils eller 3 før sikkerhetskontrollen på, som mange andre her nevner: PEPPES
gjelder også for meg ved ankomst
blir en pils der på mandag før reisen nordover på jobb

god tur
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar alle sammen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er du alkoholiker, siden du MÅ drikke denne ene dagen?
Vis hele sitatet...
Det kjedeligste i verden er å vente.. i timesvis. Jeg forstår godt at TS ønsker tips til hvordan han kan slå ihjel tiden sin mens han venter på Gardemoen.
Ta med deg en six-pack med øl.
Kjøp en dispenser cola (beger)
Gå på do når du må påfyll av ny "cola"
Hvis det er snakk om å kjede seg i timeshvis, hvorfor ikke ta bussen til Jessheim og gå på storsenteret der? Ja, er det flere timer rekker du også inn til Oslo.
Hvor skal hunden?

Hvis jeg kan få lov å kapre tråden litt. Skal en liten tur til Danmark i morgen og har god tid til en øl. Hvor er beste stedet for en øl innenfor sikkerhetskontrollen hvis man vil ha no annet enn industripils?
Før korona hadde de Nøgne IPA på Fjøla, men det er en stund siden nå
Sist endret av Gloss; 10. august 2022 kl. 11:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er du alkoholiker, siden du MÅ drikke denne ene dagen?
Vis hele sitatet...
Jeg anerkjenner ikke denne kommentaren.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Bjarnebekjent Vis innlegg
Jeg anerkjenner ikke denne kommentaren.
Vis hele sitatet...
Spørsmålet eller hvorvidt kommentaren eksisterer i det hele tatt?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Spørsmålet eller hvorvidt kommentaren eksisterer i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
Ser ut som noen har vært ute med den store slette-knappen av en eller annen uforståelig grunn. Utringsfrihet og meningsfrihet, hva er det?
BRAND ∞ STRONG
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Ser ut som noen har vært ute med den store slette-knappen av en eller annen uforståelig grunn. Utringsfrihet og meningsfrihet, hva er det?
Vis hele sitatet...
Hva tenker du på da Ivar?


Og for å gi litt substans til dette så er jeg for så vidt enig med @Bjarnebekjent hvis han med dette

Sitat av Bjarnebekjent Vis innlegg
Jeg anerkjenner ikke denne kommentaren.
Vis hele sitatet...
syntes denne kommentaren

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er du alkoholiker, siden du MÅ drikke denne ene dagen?
Vis hele sitatet...
var unødvendig eller frekk, men helt borti natta var det jo ikke. Folk flest vil nok tenke at man kan slå i hjel litt tid med
litt kaffe og en matbit uten måtte ha øl. Det sagt hadde jeg sett en bar hadde jeg sikkert tatt en pils.
Sist endret av vindaloo; 10. august 2022 kl. 19:41.
Et annet problem er at hvis du drikker for mye, risikerer du å bli nektet ombord på flyet. Det skjer visst daglig på OSL.
Tok toget fra Gardermoen til dal for å kjøpe meg øl,det går hvert kvarter.kjøpte meg 6øl å drakk de I smug�� tok ca 45 min tilsammen.
Sitat av Jolly Swagman Vis innlegg
Tok toget fra Gardermoen til dal for å kjøpe meg øl,det går hvert kvarter.kjøpte meg 6øl å drakk de I smug�� tok ca 45 min tilsammen.
Vis hele sitatet...
Eh, unnskyld, tog fra Gardermoen til Dal? Har ikke du tatt litt feil nå? Det går ikke direkte tog mellom Gardermoen og Dal, skal du reise den strekningen må du bytte tog i Lillestrøm. Da hadde det nesten vært bedre å ta bussen til Jessheim, eller bare reist til Lillestrøm. I Lillestrøm får du kjøpt øl på stasjonen, det er en Joker-butikk der. På Jessheim er Storsenteret bare rett over gata fra busstasjonen. Og uansett går toget til Dal bare hver halvtime.
BRAND ∞ STRONG
Husk at han skal ha med den bikkja overalt.
Hvis ikke kunne han, med litt god timing og 4-5 timer å slå i hjel, tatt flyet til København for en utepils
og deretter dratt tilbake Gardermoen.

Da kunne han drukket på flyet også.
Sist endret av vindaloo; 11. august 2022 kl. 00:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.