Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1297
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg er hjemme og røyker sovner jeg alltid jwl bra. Iforigår tok jeg 2 zolipidem actavist(10mg) og fikk sove noen timer. Gjorde det samme igår og fikk sove cirka 4timer. Tok det samme i dag og greier fortsatt ikke sovne. Kan jeg ta flere av dem uten og å blackout?
Har også hasj og tobakk men ikke noe utstyr/papes
Vil bare sove
Anonym bruker
"Oppblåst Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du trener og er aktiv iløpet av dagen istedet for å ruse deg og sove så vil du bli mer sliten og få lettere for å sove også
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du trener og er aktiv iløpet av dagen istedet for å ruse deg og sove så vil du bli mer sliten og få lettere for å sove også
Vis hele sitatet...
Spørsmålet handler jo om at jeg trenger og sove fort men vet ikke hva blackout grensen zolipidem
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skal jeg bare ta hele brette og se hva som skjer?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal jeg bare ta hele brette og se hva som skjer?
Vis hele sitatet...
Nei, akkurat hvilken dose vet jeg ikke, men den type sovemedisin er lett å få blackout på. Fått det et par ganger selv.
Nei, ikke gjør det. Ikke vær din egen testkanin.

Lag en bong av noe, da kan du røyke?
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av JatterMed Vis innlegg
Nei, ikke gjør det. Ikke vær din egen testkanin.

Lag en bong av noe, da kan du røyke?
Vis hele sitatet...
Vi er mitt i sentrum og kan ikke røyke på rommet så kan bli litt vanskelig. Hva lager du bong av?
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok en til
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tatt nært et brett selv, blanda med alkohol da. Fikk sove men var dødssliten dagen derpå. Heller sove enn å være våken og få det tankekjøret
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å ta flere piller over tid gjør jo ikke at det fungerer raskere, det gjør at det varer lenger så er jo ikke rart du da blir ekstra sliten når kroppen jobber hardkjør i flere timer enn det som egentlig er nødvendig.
Det som bare skulle hjelpe deg å sovne, det hjelper deg nå med å sovne, men etter du har sovnet og virkningen gradvis går nedover, så vil du da holde den gående i flere timer alt etter dosering.
Hver gang du fyller på ny dose, så vil du også bli litt mer våken enn du var og det vil ta lenger tid for deg å sovne.
Da er det bedre å ta en større dose på samtidig, slik at effekten blir kraftigere når den slår inn, så fremst dosen ikke er farlig.
Lager chillum av melkartonger å teip og sølvpapir til rist det er engangschillun varer ca ti trekk før den må kastes
Sist endret av Rognkjeksa; 22. juli 2022 kl. 09:28.
Fuck Mr. Plod!
Ikke rart du ikke får sove når du er i byen