Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3083
Her er noe litt fucka, dama står opp fleere ganger iløpet av natta for og rope på kattene og for å se til att dem har det fint, ho kan fint stå i væranda døra klokka 04.00 på natta å se på att dem går på do så dem får komme rett inn igjen tilfelle dem fryser liksom.. jeg tenker dette er passe sjukt, en katt er en katt, dem er narsesister og klarer seg veldig fint ute en natt tenker jeg! Hva tenker dere? (Jeg elsker dyr bare så det er sagt) Men ho er med katten som ho var med sønnen som bebi, det må finnes en diagnose for dette! 😂
Kanskje hu lider av kattisme?
Eller overdrevent behov for å vise omsorg?

Jeg elsker katter.
hørt at folk som har en større trang til å gi mye kjærlighet ofte er kattemennesker.
Sitat av Klmpn1993 Vis innlegg
Her er noe litt fucka, dama står opp fleere ganger iløpet av natta for og rope på kattene og for å se til att dem har det fint, ho kan fint stå i væranda døra klokka 04.00 på natta å se på att dem går på do så dem får komme rett inn igjen tilfelle dem fryser liksom.. jeg tenker dette er passe sjukt, en katt er en katt, dem er narsesister og klarer seg veldig fint ute en natt tenker jeg! Hva tenker dere? (Jeg elsker dyr bare så det er sagt) Men ho er med katten som ho var med sønnen som bebi, det må finnes en diagnose for dette! 😂
Vis hele sitatet...

Naboen min er helt lik! Vekker alle andre også, fordi det smeller i terrassedøra hennes gjennom hele natta. I tillegg er ho frekk nok til å sette ut mat til MIN katt, fordi det er så synd på han som må være ute om natta. Er møkklei jeg 😅😅
Jeg brukte også å stå opp flere ganger om natten for å slippe han inn eller ut - og selv etter at jeg ordna katteluke så våkna jeg om natta for at jeg var bekymret for katta. Nå skal det sies at jeg har papirer på min galskap da.
Katta mi kom akkurat hjem etter å ha vært borte i 8-10 dager. Den er ofte på et par langturer i løpet av sommeren. Katter klarer seg fint ute ei natt eller to så lenge det ikke er kaldere enn 5-10 minus, hvis de har greit med pels. De er smarte dyr sånn sett, finner seg et lunt sted og krøller seg til eller en plass hvor det lekker varme fra et hus eller lignende. Men dama di er nok ikke gal, bare har overdrevent mye omsorg for katta. Hvis det irriterer deg mye, ta det opp med henne på en ordentlig måte og si at hun må glemme den katta om natta. Spesielt på sommeren er det bare tull. Men alternativet er jo å sette inn ei luke, jeg har det, kosta bare 600kr eller noe, går på chip. Men det er klart det lekker ut mye varme om den om vinteren. Og ingenting stopper katta fra å ta med fangsten inn for å vise frem.
Litt overdrevent å stå opp hver natt men bedre at kattene blir sluppet ut for å pisse enn å pisse ned heimen og sofaen mens dere sover kanskje?
Sitat av Harek Vis innlegg
Litt overdrevent å stå opp hver natt men bedre at kattene blir sluppet ut for å pisse enn å pisse ned heimen og sofaen mens dere sover kanskje?
Vis hele sitatet...
Hvis dette er årsaken, så er jeg helt enig! Men i mitt tilfelle da, hvor jeg har en nabo som mater MIN katt ute, fordi han er ute om natten, og som nekter å slutte når både jeg og andre sier ifra. Katten min elsker å være ute! Og det er forskjell på sommer og vinter også, på vinteren fryser de gjerne. Men igjen så løser vi det ved å bygge luke inn til boden, med kattehus på innsiden, så han kan holde seg varm i isolert hus til morgenen. Han har alt han trenger, og enda mer. Allikevel er den gale kattedama på han, hele tiden. Og hun vekker alle oss andre hver gang ho smeller i dørene for å rope på pusene gjennom natta. Det ER litt slitsomt, må si det
Dama er normal,du som er gal��
Kjøp deg sov-i-ro og putt i ørene.
Antar det ikke hjelper hvis du sier til henne at katta di er på en diett ? Av medisinske årsaker ?

Katter er veldig selvstendige vesen.

En katt har mange eiere
Sitat av Jerna Vis innlegg
En katt har mange eiere
Vis hele sitatet...
Absolutt ikke alle. Det er mange katter som er livredde andre mennesker foruten om sin egen eier. Det spørs på hvor sosiale og tilvent andre mennesker fra de va kattunger.
En katt eier som regel mange mennesker.
Sist endret av Fulmen; 4. juni 2022 kl. 13:56.
Trådstarter
4 1
Ja hadde ho bare stått opp en gang per natt så for å lufte, klappe å sjå på kattan så hadde d jo vorre en ting, men når det bli 1-2 gang i timen typ �� Det e jo bare artig, men samtidig sjukt.