Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2591
Hva er din favoritt måte å knuse mdma på? eller hva anbefaler du?


Hater å snorte det også begynner man å blø siden de ikke er helt knust
en skje og tallerken funker fett, men bedre å droppe i rizza enn å snorte det
Anonym bruker
"Underernært Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0.1 - 0.2mg

rizzla

hf
Anonym bruker
"Underernært Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
100-200mg btw
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
en skje og tallerken funker fett, men bedre å droppe i rizza enn å snorte det
Vis hele sitatet...
greier ikke å droppe for shit ass, har du noen andre metoder for å droppe? (helst ikke rizla)

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
0.1 - 0.2mg

rizzla

hf
Vis hele sitatet...

hvordan vet jeg hva 0,1 - 0,2 ser ut?

Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
en skje og tallerken funker fett, men bedre å droppe i rizza enn å snorte det
Vis hele sitatet...
om jeg kun knuser det med en skje så flyr de krystallene overalt, fikk akk en krystall på pc skjermen å fant den etter en halvtime å lete
Sist endret av freakster24; 18. desember 2021 kl. 23:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Underernært Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hva mener du med "å droppe for shit ass"?

knus krystallene og drop det med rizzla, drikk vann, funker bra for det fleste.
Anonym bruker
"Underernært Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av freakster24 Vis innlegg
om jeg kun knuser det med en skje så flyr de krystallene overalt, fikk akk en krystall på pc skjermen å fant den etter en halvtime å lete
Vis hele sitatet...
ta det i en plastpose og kjør på, btw, stay safe:
https://rollsafe.org/how-to-take-mdma/
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler ikke å snorte emma, det svir noe helt jævlig, verste jeg har dratt oppi nesa.

Er ikke så ille å droppe vel? Det er som å svelge en Ibux.
Anonym bruker
"Underernært Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har selv sniffet mdma/x, heldigvis bare en gang

og kan legge til at det ikke er anbefalt, svir noe inni helvete x 10

drikker heller bensin enn og sniffe mdma på nytt
aiit ty for svar
Den beste måten er en morter men om du har varene i en zip-lock pose så legg posen inni en håndduk og hamre løs med en hammer eller noe stumpt. Da får du ikke hull i zip-lock posen. Husk å bruk vekt når du doserer
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Den beste måten er en morter men om du har varene i en zip-lock pose så legg posen inni en håndduk og hamre løs med en hammer eller noe stumpt. Da får du ikke hull i zip-lock posen. Husk å bruk vekt når du doserer
Vis hele sitatet...
ty
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Knuser ikke,tar i kapsell bare
Anonym bruker
"Varsom Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jo mer du knuser krystallene jo fortere og kortere funker det
Prøv å legg rizla'n så langt bak i halsen som du klarer før du svelger med drikke.
Anonym bruker
"Varsom Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Denne tråden tar førstepremie i dårlig skriftspråk. Har du nylig hatt slag, TS?
I starten når jeg gjorde dette pleide jeg å legge stoffet på en tallerken og legge en 200-lapp eller et bankkort eller annet hardt plastkort oppå, og deretter rulle en snusboks med litt vekt over stoffet.

Det er lenge siden jeg har gjort dette, men jeg kan minnes at jeg begynte å utelukkende benytte meg av harde plastkort. Det jeg gjorde da var å legge litt trykk på kortet, og gni det frem og tilbake over stoffet på tallerkenen (med kortet flatt). Etterpå pleide jeg bare å børste av det som satt igjen på kortet over og ned på tallerkenen før jeg begynte å hakke og styre og forme en pen finmalt haug jeg senere kunne skrape over i en zip-lock pose.

Det er da greit å tenke seg om to ganger før man velger en tallerken, slik at det ikke blir mye søl når man skal prøve å få pulveret av tallerkenen og over i en ziplock pose.
Sist endret av Relevant; 19. desember 2021 kl. 15:17.
Jeg legger krystallene i en snusboks og holder den skrått, når krystallene ligger nede i kanten bruker jeg undersiden av en lighter og moser, funker veldig bra
Har en lett metode, hiv MDMAen oppi en snusboks, ta 1-2 mynter oppi, ta på lokket rist som faen.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg en seddel over krystallene og dra et kort over med kantsiden ned. Tar 5 sekunder, og du får det mest finknuste pulveret du kan få. Og både kort og seddel ligger vel lett tilgjengelig uansett om du planlegger å snorte det.

Easy peasy.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jo mer du knuser krystallene jo fortere og kortere funker det
Vis hele sitatet...
shiiiit det viste jeg ikke, ty

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Denne tråden tar førstepremie i dårlig skriftspråk. Har du nylig hatt slag, TS?
Vis hele sitatet...
hahaha merka det nå, hadde drukket litt når jeg skrev
Sist endret av freakster24; 21. desember 2021 kl. 03:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av freakster24 Vis innlegg
shiiiit det viste jeg ikke, ty



hahaha merka det nå, hadde drukket litt når jeg skrev
Vis hele sitatet...
Men du kan ikke "droppe for shit" hvorfor det?
Takk for tipsene folkens, hva ville dere brukt som kapsler om dere skal svelge det? evt, hvor får dere kapslene fra? kan bestille om det må til.

Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Men du kan ikke "droppe for shit" hvorfor det?
Vis hele sitatet...
greier ikke å droppe med rizzla eller papir, prøvd før å ente med at jeg spydde
Sist endret av freakster24; 21. desember 2021 kl. 03:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av freakster24 Vis innlegg
Takk for tipsene folkens, hva ville dere brukt som kapsler om dere skal svelge det? evt, hvor får dere kapslene fra? kan bestille om det må til.



greier ikke å droppe med rizzla eller papir, prøvd før å ente med at jeg spydde
Vis hele sitatet...
Jeg bestilte gelatin kapsler fra wish.

Du kan også fjerne pulveret fra vitaminer osv, og fylle med mdma.
Sist endret av BenzoKnekk; 21. desember 2021 kl. 03:59.
Knuser med det jeg har hatt tilgjengelig. Alt fra visakort til et glass. Blør du av å snorte det er det på tide å bytte inntaksmetode. Hvis du dropper i rizla eller et lag dopapir så bare tenk at det er en paracet og fyll munnen med vann eller brus først, putt droppen i munnen med hodet bakover, bøy hodet fremover så rizlaen og mollyen flyter oppover dvs bak mot ganen siden du bøyer hodet fremover også svelger du. På den måten er ikke droppen i kontakt med tunga nesten og du kjenner ikke noe av smaken.