Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1455
Heisann!

Jeg var usikker på hvor jeg skulle poste denne men endte opp her.

Kunne noen ha hjulpet meg ved å lage en javascript som fjerner alle venner på facebook for meg?
Lite virus du skal lage eller?
Ung og lovende
TheShadyJester's Avatar
Trådstarter
Ettersom jeg trenger hjelp med å lage et javascript jeg regner med er ganske lett så tror jeg ikke at jeg akkurat er kapabel til å lage et virus som holder dagens standard!

Jeg rydder opp i kontoen min, og foretrekker heller å fjerne alle enn å sitte å måtte tenke over hvem jeg skal fjerne eller ikke.
Du kan evt. slette kontoen og lage en ny?
Ung og lovende
TheShadyJester's Avatar
Trådstarter
Jeg er ikke interessert i å lage en ny konto grunnet at jeg har mye annet på kontoen jeg gjerne vil beholde som likes, bilder og videoer.

Jeg vil fjerne alle vennene fordi det er en snarere prosess enn å fjerne en og en manuelt.
Ung og lovende
TheShadyJester's Avatar
Trådstarter
Det du viser til er å slette manuelt. Jeg har selvfølgelig allerede googlet dette uten resultat.
Mediaelev og webdev.
Kobba's Avatar
31 3
Hva med noe som iMacros for Firefox?
https://addons.mozilla.org/en-us/fir...s-for-firefox/
Så bare lagrer du en Macro som velger en eller flere venner, og sletter dem. og får macroen til å kjøre om og om igjen.
Ung og lovende
TheShadyJester's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kobba Vis innlegg
Hva med noe som iMacros for Firefox?
https://addons.mozilla.org/en-us/fir...s-for-firefox/
Så bare lagrer du en Macro som velger en eller flere venner, og sletter dem. og får macroen til å kjøre om og om igjen.
Vis hele sitatet...
Jeg har allerede prøvd, men facebook følger ikke et mønster i forhold til hvor "unfriend"-knappen dukker opp, og det går derfor ikke ann å repetere macroer.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ung og lovende
TheShadyJester's Avatar
Trådstarter
Jeg klarte å få en "effektiv" måte tilslutt. Dette ble gjort med macro som følger musen og Web Developer.

Jeg skrudde av bilder for å hindre at ulike bildeformater endret hvor "fjern venn"-knapper er.
Deretter lagde jeg en loop som tok vennene fra forskjellige steder, istedenfor bare å ta den øverste vennen. Dette gjorde jeg for å hindre at vennene med/uten veggbilde ble sortert ut.
Etter 2-3 fjerninger gjorde jeg så webaddressen for venner ble skrevet inn øverst og kom tilbake til siden hvis jeg tilfeldigvis skulle ha kommet bort ifra den.

Repeter ønsket antall ganger, og lag en ny for å fjerne den andre delen med/uten veggbilder.

Håper dette hjelper andre som støter på det samme problemet. Eneste bivirkning jeg har fått i etterkant er at jeg har 3-4 stykker som er blitt "subscriba" til, men de var det bare å fjerne manuelt som gikk veldig fort.

Prossessen for meg som hadde 1200 på facebook tok ca. 8 timer, men jeg tror det kan variere!