Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1357
Her en liste over filmer som har premierer fremover.

Fant noen filmer som jeg skal se.

Btw: Noen som vet når Friends filmen har premiere?
Er vel ikke komt noen dato for friends filmen ennå. Er det ikke for tidlig og si det ? De har vel akkurat begynt og spille den inn eller. Kommer til og bli mangen bra filmer i år ihvertfall
Lukter trash...

Uansett; Friendsfilmen blir sikkert ikke noe bra, serier blir aldri noen bra filmer.
IMO, filmannmelderen.no fortrekker jeg :>
Fullstendig liste

En ganske utfyllende lister over filmer som kommer til Norge. Er ikke 100% på dato når det gjelder i de neste månedene (da dette endres lett)

PS: Star Trek kommer ikke på kino i Norge, men den ligger der i tilfelle de ombestemmer seg, for den skulle i utgangspunktet komme :/
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Opprinnelig postet av chnes
Uansett; Friendsfilmen blir sikkert ikke noe bra, serier blir aldri noen bra filmer.
Vis hele sitatet...
Feil, det ble bra film av X-files.
South Park: Bigger, Longer & Uncut ble jo også bra
Aiaiai, Indiana Jones 4 kommer om to år
Ny Indiana Jones film? De gamle var bra, men young Indiana Jones suger.
Hvis de skal lage ny ikke young I.J. så må de bruke Harrison Ford, ellers blir det bare dumt. MEN, han er jo et gammelt fossil nå.
Det KAN jo hende at filmen blir bra, men jeg har mine tvil.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Jeg gleder meg til The Hulk kommer jeg. Så gleder jeg meg til Batman vs. Superman kommer. Disse filmene skal jeg på kino å se.

Friends filmen sikkert ikke så bra som en serie men morsom blir den garantert. Det er en film som skal i min samling.
Opprinnelig postet av trident
så må de bruke Harrison Ford
Vis hele sitatet...
Mener å ha hørt at det er Harrison Ford som skal spille ja. Er forøvrig enig i at Young Indy er trasig.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Etter det jeg mener så er Harrison Ford den som skal spille I.J, problemet med filmen var at de ikke hadde noen dame som ville spille i den, og det siste jeg hørte var at gu Callista Flockhart skulle spille den rollen, men skal ikke si det helt for sikkert.
Release Date: July 23rd, 2004: MAD MAX Fury Road.....
Denne skal jeg se!
Hva med The Recruit, Final Destination 2, Biker Boyz, Shanghai Knights, Old School, 2 Fast 2 Furious, Legally Blonde 2, Bad Boys II, Scary Movie 3 og Barbershop 2 ?
hater seriøst 99% av amerikanske komedier og actionfilmer.

de kan ikke lage en komedie uten at den er useriøs.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Sånne filmer som Hot Shots, Mannen med den nakne pistol og Scary Movie er jo konge artige filmer.
Må innrømme at jeg ler meg skvett ihjel av useriøse komedier
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Hmm, leste i VG nå at det sannynligvis ikke vart noen FRIENDS film. Noen som kan bekrefte dette?
One of the good guys
2rs1's Avatar
May 25, 2005
• Star Wars Episode III

En film jeg iallefall skal se..
Tore, savnet Matrix Revolutions på lista di.
Skal ikkje den komme 3 eller 5 november?
Eller har du den ikkje med fordi det ikkje er sikkert enda?
I like turtles
Skyfex's Avatar
Filmer jeg skal se (kanskje ikke alle på kino):
2 Fast 2 Furious
Bulletproof Monk
Charlie's Angels: Full Throttle ..hehe
Terminator 3: Rise of the Machines
Ringenes Herre: Atter en konge

Og selvfølgelig Matrix: Revolution... og kommer ikke Bruce Almighty på kino? Den ser jo bra ut!

Og når det gjelder bra komedie.. Kung Pow og Dude, where's my car er jo vilt bra. Hot shots 2 var også ganske morsom.
Kung Pow var rett og slett genial.
Gler meg vilt til oppfølgeren!
Neste matrix er jo obligatorisk, og den ny charlies angels er nok ikkje å forakte. Traileren lover i alle fall godt!
den nyeste ferrarien vert brukt, og musikken er nok ein gang heftig. gler meg.
Opprinnelig postet av Hofsoe
Hmm, leste i VG nå at det sannynligvis ikke vart noen FRIENDS film. Noen som kan bekrefte dette?
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen kontaker i Hollywood men er rimlig sikker på at jeg hørte at Jennifer Aniston ikke gadd å være med på en Friends film. De kan jo selvfølgelig lage en film uten henne, men jeg ser ikke helt vitsen dersom ikke alle skuespillerene er med.
Ein mulig friends film høyres dårlig ut. Serien har tapt seg enormt dei siste sesongene.
Er ikkje like stas som det ein gang var...
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Er ikke alle skuespillerne med, så er det heller ingen vits å lage film heller.
Men jeg har derimot hørt at Joey kanskje skal få en egen serie som blir en liksom fortsettelse fra Friends. På samme måte som Fraiser gikk fra Cheers til Fraiser.