Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 756
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Vel, jeg driver å setter opp en ftpserver med GuildFTP. Programmet i seg selv er ganske ok, men jeg har ett problem. Du setter en mappe på harddisken til å være en mappe på serveren, men jeg skulle gjerne ha laget en virtuell mappe som funker som en slags fellesbetegnelse.
Eksempel:

jeg har nå tre mapper: en med episoder av Jackass, en divx mappe og en annen en med små klipp. Istedet for at ALLE disse mappene kommer opp, så vil jeg at det skal være EN mappe som sier: Filmer, så skal man etter dette komme inn til tre mapper med innholdet nevnt ovenfor.

Litt vanskelig å forklare, men forhåpentligvis så skjønner dere...
Noen tips til hva jeg bør gjøre?
Totto
Lag vanlige snarveier, eller enklest; Flytt alle de 3 mappene inn i den mappa...
Opprinnelig postet av Totto

jeg har nå tre mapper: en med episoder av Jackass, en divx mappe og en annen en med små klipp. Istedet for at ALLE disse mappene kommer opp, så vil jeg at det skal være EN mappe som sier: Filmer, så skal man etter dette komme inn til tre mapper med innholdet nevnt ovenfor.
Vis hele sitatet...
Legg disse 3 mappene inn i 1 mappe på din HD du kaller "Filmer", deretter lager du en shortcut til denne mappen..

Er ikke sikker på om det går an og mounte 3 mapper slik at det blir 1..