Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1471
Noen som har tips til hvilket program jeg bør bruke til å brenne svcder som er bedre enn nero, har ikke testa det enda da men.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
vet ikke om noen andre en nero, men visst du har .cue .bin filene så er cdrwin og fireburner flott
Better than thou.
Nero gjør jobben. Det og CDRWin er de eneste brenneprogrammene jeg bruker. Og begge funker utmerket.
Må jeg gjøre noen spes innstillinger for å brenne svcd? Bruker Nero. Når jeg åpner brenne programmet, får jeg opp en wizard, hvor jeg kan velge hvilket format cd'en skal være i. Jeg velger svcd, og får automatisk 4 mapper, EXT, MPEG2, SEGMENT og SVCD. Dereter flytter jeg over mpeg filen over i mpeg2 mappa. Men allikevel får jeg ikke lov til å brenne cd'en. Åpner skriv cd dialoge-knappen er disabled. Hva kan jeg gjøre? Noen som har brent lotr?
wizarden til nero er grei nok hvis du har valid mpeg fil, noen som har den ssvcd pluginen til nero btw.?
Better than thou.
Asylth: Hvis du snakker om 4 cd'ers releasen, så er det bin filer rite? De trenger du bare å brenne med CDRWin, så skal de funke fett. Se forøvrig VCDHelp for great justice.
Jeg bruker CloneCD til spill/progz osv, som er et forpult bra program til nettopp det, og nero til musikkcd'er. de to programmene har aldri svikta meg noengang iallefall.. tror ikke du kan få noe bedre.
Kan noen si meg hva som er forskjellen på svcd og vcd ??

Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Bilde og lydkvalitet vil jeg tro. Størrelse også kanskje?
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
S(uper)VCD super vcd kvalitet
på samme måte som svhs er bedre