Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5714
Hei, jeg og en kompiss fikk tilbud om å kjøpe noe xanax idag, og vi har veldig lyst til å prøve men vi lurer på om de går fint ann å røyke ved/før/under ? Vi kan særdeles lite om Alprazolam & benzo, så jeg lurte på om dere som har peilig kunne gi eventuele tips på dosering, hvilken rus vi får, og evt andre ting som er greit å vite. Takk på forhånd.
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Hei,
Det skal gå fint å spise xanax og røyke hasj samtidig. Merk at det i Norge markedsføres under navnet Xanor.
Xanor er å regne under kategorien meget potent benzodiazepin. Kun slått av Rohypnol, som er et utgått preparat. Alle benzodiazepiner har dempende effekt og virker beroligende og muskelavslappende.

Dersom du aldri har spist slikt før anbefaler jeg at du starter med 1mg. Dette tilsvarer en halv tablett. Også føler du deg frem. Bare så lite som 6mg kan hos uvante brukere ha blakcout-effekt. Vær forsiktig, dette er et svært potent og vanedannende legemiddel.
Xanax/xanor i seg selv er knusedigg, så digg at jeg skulle ønske jeg aldri hadde prøvd det.
Populær kombo det. Personlig syns jeg Xanax er et elendig benzo rekreasjonelt sett. Føler meg usedvanelig tankeløs/zombie. Valium/rivotril blir jeg ikke like lobotomert av, samt at jeg opplever de som mer muskelavslappende. Smak og behag tho.
Bare ikke bland med alkohol så burde det gå fint.
▼ ... flere år senere ... ▼
Ja alkohol kan være litt risky. Har ordna 2 brett tå til helgen. Slik at jeg kan kose meg skikkelig. Men tenkte det hadde vært digg med 3-4 riviser eller 4 blå valium selv dem ikke akkurat alltid har så bra. Så er det noen skikkelig potente greier. Noen andre med den erfaringen og ja jeg må selv si at benz ogcannabis er en mye bedre kombinasjon.

Mvh Misbrukeren
Sist endret av Forbrukeren; 11. mars 2022 kl. 01:33.
Anonym bruker
"Definert Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja benzo og weed er en digg kombi men hold pilleinntaket til max 1-2 piller eller går det gæli
Sitat av Kumar123 Vis innlegg
Hei, jeg og en kompiss fikk tilbud om å kjøpe noe xanax idag, og vi har veldig lyst til å prøve men vi lurer på om de går fint ann å røyke ved/før/under ? Vi kan særdeles lite om Alprazolam & benzo, så jeg lurte på om dere som har peilig kunne gi eventuele tips på dosering, hvilken rus vi får, og evt andre ting som er greit å vite. Takk på forhånd.
Vis hele sitatet...
Xans er som å være stup dritings uten noen som helst form for kontroll, i tillegg til ukontrollebar temperament. Er også normalt at man ikke husker noen ting dagen etterpå bortsett fra et par småting.Anbefales på det sterkeste å holde seg unna😄
Anonym bruker
"Utstø Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av couponkid Vis innlegg
Xans er som å være stup dritings uten noen som helst form for kontroll, i tillegg til ukontrollebar temperament. Er også normalt at man ikke husker noen ting dagen etterpå bortsett fra et par småting.Anbefales på det sterkeste å holde seg unna😄
Vis hele sitatet...
Ja for andre så virker det som man er dritings. Men man føler seg ikke som hvis man drikker seg full for da kjenner man det godt på kroppen det gjør man ikke på brnzo så let å tro man ikke har effekt selv om man har det
Anonym bruker
"Forbauset Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja for andre så virker det som man er dritings. Men man føler seg ikke som hvis man drikker seg full for da kjenner man det godt på kroppen det gjør man ikke på brnzo så let å tro man ikke har effekt selv om man har det
Vis hele sitatet...
Noen som har testet komboen eller? Skrivefeil så det holder..
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
xan og hasj er niiiice, tok igår - følte meg i himmel.