Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3452
Hei. Er det noen erfarne her som har lik erfaring med meg ang imovane som ikke brukes med søvn som formål.. jeg pleier å ta sobril under enkelte møter på jobben.kun fordi jeg blir stresset i slike situasjoner. 15 mg roer hodet ned slik at jeg får konsentrert meg om jobben. Var fri for sobril i forgårs og tok derfor 7 mg imovane. Tenkte dette var noe av det samme. Kjære vene jeg ble svimmel. Alt ble bare grøt i hodet. Virket som referatet jeg skrev ble skrevet opp ned om dere skjønner. Jeg sa også en rekke andre ting jeg aldri ville sakt med sobril i blodet. Ikke noe big deal greier men alikevel. Virket som jeg ble full rett og slett. Har dere sluke opplevelser?
Liker foresten dette stedet godt. Alltid gode og oppklarende tips og råd fra folk som virker så de vet hva de snakker om ☺ takk for det
Du har opplevd en rus på Imovane
Jepp, selv bare én imovane ga meg en chill rus og halliser før.
Var fri for sobril i forgårs og tok derfor 7 mg imovane. Tenkte dette var noe av det samme. Kjære vene jeg ble svimmel. Alt ble bare grøt i hodet. Virket som referatet jeg skrev ble skrevet opp ned om dere skjønner. Jeg sa også en rekke andre ting jeg aldri ville sakt med sobril i blodet. Ikke noe big deal greier men alikevel. Virket som jeg ble full rett og slett. Har dere sluke opplevelser?
Liker foresten dette stedet godt. Alltid gode og oppklarende tips og råd fra folk som virker så de vet hva de snakker om ☺ takk for det[/quote]

Det er jo ikke det samme akkurat..Immovane er innsovning/sovemedisin,og kanskje du blei litt trøtt rett og slett,og ting kan jo lett bli til noe det ikke var ment som i utgangspunktet..Men ikke noe bigdeal siden du tok bare en...Personlig får jeg en sånn jææævla vond metallsmak i munnen av immovane...
Liker denne splassen godt selv jeg..:-)
Anbefaler virkelig ikke å ta imovane for noe annet formål enn å sove, man blir absolutt helt koko. Internett er fullt av historier om folk som har brent seg. Jeg trodde jeg var immun mot å bli ubrukelig, men må innrømme at selv én pille kan fucke meg opp hvis jeg ikke sovner. Det som er skummelt for min del er spesielt at 1) der og da føler jeg meg overhodet ikke rusa og 2) etterpå kan jeg nesten ikke huske noen ting.
Det kan være morsomt da. Én gang var det et par uker hvor det kom massevis av ebaypakker jeg ikke husket å ha bestilt, noen av tingene som ankom vet jeg den dag i dag ikke hva er for noe.
Eller man kan stå opp og oppdage at alle vinterklær med unntak av en enslig skinnhanske er ryddet bort. Eller at absolutt hele kroppen er glattbarbert. Eller (skrekk og gru) oppdage masse nytt og interessant i Sendte Elementer.
Ja, man kan bli - BLIR - kokko i toppen av imovane. Ikke ta det på jobb (og IKKE kjør bil)
Haha candela min erfaring med imovane er rett å slett å bli sykt sliten i hodet dagen etterpå.. langt ifra meg selv hele dagen og da har jeg tatt en maks to kun for å sove. Mange år siden sist og husker spesielt helt jævlige mareritt om natten, vet ikke om det er normalt.. men aldri mer imovane for meg iallefall.
Sist endret av thundercat; 10. juli 2016 kl. 04:43.
Har aldri opplevd noe negativt med imovane. Virker fint som sovepille. Har aldri brukt den som noe annet
Trådstarter
At man er ute på "sykkeltur " med imovane til bruk på dagtid fikk jeg erfart. Den funker veldig bra som innsovning. Bortsett fra at alt dagen etter smaker metall.
Sitat av punkfreak Vis innlegg
Har aldri opplevd noe negativt med imovane. Virker fint som sovepille. Har aldri brukt den som noe annet
Vis hele sitatet...
Rusen kommer om du lar være å sove. Etter en time eller to blir du surrete.

Om jeg tar imovane for søvn flere dager/uker på rad så får jeg sykt skremmende mareritt.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg trenger imo
3 0
jeg har over en periode brukt 1 imovane hver kveld eller 1 etter nattevakt. N vil ikke lege skrive ut mere og jeg er kjempefortvila. Ikke bare og bytte lege heller da jeg ikke kjenner noen.
Hva ville dere gjort?
Sitat av Svanen Vis innlegg
jeg har over en periode brukt 1 imovane hver kveld eller 1 etter nattevakt. N vil ikke lege skrive ut mere og jeg er kjempefortvila. Ikke bare og bytte lege heller da jeg ikke kjenner noen.
Hva ville dere gjort?
Vis hele sitatet...
Joda er bare å bytte lege det, finner store fine lister på nettet med medfølgende "bytt fastlege"-knapp

https://helsenorge.no/behandlere/bytte-av-fastlege

Edit: Må bare legge til at Imovane gjør meg susete og med mindre jeg ligger med hodet på puta med øynene lukket
Sist endret av seroto9n; 7. november 2016 kl. 00:21.
Imovane gjør en tullete om en ikke bruker dem til å sove. En kan lett finne på å si eller sende meldinger til folk som man ellers ikke villet snakket med. Kan være gøy å ligge litt i sengen og snakke med folk på mobilen rett etter man har tatt imovane før man legger seg, men tar man for mye kan det faktisk være vanskelig og lage setninger til og med. Er ikke så lurt å tulle med det, mange som har ødelagt for seg selv ved å ikke bare sove med en gang, det lureste er å svelge en å skru av alt elektronisk å legge seg ned. I tillegg er det lett å ta flere om man bare har tatt en, ideen om å ta flere høres veldig god ut da man allerede er litt trøtt og tullete. Mange som har våknet opp og spist 3-4 stykker, det er ikke bra.
Holder man seg våken på Hypnotikum (innsovnsingspiller) Så vil effekten nesten bli motsatt, det er jo bare 15-20 min den innsovningsfasen på pillene varer.
Har selv hatt ganske psykedeliske, eller nesten kanskje kalle det deleriums lignende tilstander på det der.
Spesielt med alkohol og noe høyere dose enn deg.

Husker jeg overnata hos ei veninne som akkurat hadde begynt på zopiclone, den ene natta bråvåkna jeg av at hu hadde greie halliser med masse insekter som kravla overalt, så tror ikke det er unormalt.
men Zolpidem derimot, er hakket værre etter min erfaring.