Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4443
Hei jeg holder på og leter etter metoder , tips triks for og unngå at snuten klarer og følge deg digitalt. Jeg mener jeg har lest en gang (tror det var en norsk narkoliga) narkoliga som klarte å undra seg purken i årevis for dem var så super flinke på kontraovervåkning. Så når purken trodde dem skulle bøste dem i en narko sak så kom dem bare hoiende å lende ut av bilen og BARe fuck off snuten ! Tror en av dem skrev en bok om dette her også, og det var slik dem ble tatt til slutt.

Jeg veit feks når det kommer til telefoner at du kan kjøpe deg dyre blackberrys abonomang som gjør det vanskelig eller tilnærmet umulig og overvåke tlf (litt usikker på om det er umulig) men vertfall og komme inn på den. Jeg veit også at det finnes div apper feks Wicker som man kan sende krypterte mld. Men jeg lurer på om det finnes plasser man kan "lære" seg og se om man blir fulgt etter osv. Håper på noen fine svar
De fleste som driver salg og kjøpt av narkotika på nett gjør det via Tor Browser på deepweb. Gjør man det korrekt er det svært vanskelig å spore trafikken tilbake til vedkommende.
Trådstarter
7 0
Nå tenker jeg ikke sånn direkte salg på nett! Tenker så generelt sett face to face Men Tor browser er vell bra vist man vil være anonym på nettet ja !
Ikke ei noe som er digitalt, da får de ikke tracka deg.
Det er forresten ikke abonomentet til blackberry, men selve telefonene.
Du vil ikke finne ut om noen overvåker deg ved mindre de vil at du skal finne det ut.
ArbeidsledigProletar
Sitat av ThaswampMan Vis innlegg
Jeg veit feks når det kommer til telefoner at du kan kjøpe deg dyre blackberrys abonomang som gjør det vanskelig eller tilnærmet umulig og overvåke tlf (litt usikker på om det er umulig) men vertfall og komme inn på den. Jeg veit også at det finnes div apper feks Wicker som man kan sende krypterte mld. Men jeg lurer på om det finnes plasser man kan "lære" seg og se om man blir fulgt etter osv. Håper på noen fine svar
Vis hele sitatet...
https://www.silentcircle.com/ Blackberry? Du mener ikke blackphone?