Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 896
Hei kjære freaks!

Nå har det seg slik at jeg skal ned til Sardinia i slutten av juli for å møte en vennine som flyr over fra Spania
Jeg skulle gjerne ha hørt med dere som har vært der og har litt erfaring fra stedet, om hvilke områder det er trivelig å bo, og generelle tips til ting å gjøre!

Vi skal være der i 5 dager, og kommer med fly til byen Olbia, derfor tenker jeg at vi holder oss i nord området på øya.
Vi er interessert i å henge på fine strender, gjerne med gåavstand fra en by eller hotell/leilighet, spise god mat, romantiske omgivelser(haha), også hadde det ikke vært dumt med et sted hvor det skjer litt liv på kveldene!

Det er ikke så ønskelig å leie bil, men motorsykkel/scooter eller en tråsykkel er mulig.
Budsjettet gjør det mulig for meg å ordne ett sted som ikke er det billigste på øya, men jeg har ikke råd til overdreven luksus og dyre spa hotell

Alle tilbakemeldinger settes pris på! Hilsen fra gasse