Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 976
Er det mulig og ekstrahere stikkpiller av typen paralgin forte

Lett å gjøre de med piller. Men første gang jeg har fått STIKKPILLER. SKJØNNER ikke hva legen tenkte på��
Sist endret av Fleinolf; 22. september 2018 kl. 17:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ser ingen grunn til at det ikke skal virke for til syvende og sist er jo all PF bare 40 deler paracet og 3 deler kodein. Eneste forskjellen jeg kan tenke meg mellom stikkpiller og tabletter ville være at stikkpillene kanskje har en modifisert frisetting, men så lenge man knuser de til fint nok pulver så spiller ikke det inn
Du vil raskt se at det er vanskelig å løse opp stikkpiller sammenlignet med tørre piller. Det er et fettbasert bindemiddel i dem (med mindre det har kommet noe nytt siden min tid), og fordi det bare er fett som løser fett, må du pønske ut en måte der du tar f eks matolje til hjelp. Kanskje om du varmer litt vann i en kjele nesten til koking, og blander i litt olje og en pille, vil du kunne se hvordan det løser seg opp? Ofre en da vel, og se om du får opkoket opp i et kaffefilter. Hvis du får ut ganske klar væske som er sykt bitter, og det blir liggende igjen hvitt stoff i filteret, er du på god vei.
Ellers er jo stikkpiller effektivt for eufori når de brukes på tiltenkt måte også.
Paralgin Forte er ikke noe problem men Major inneholder kokosfett og jeg har ennå ikke funnet en god måte å fjerne fettet uten å miste en del kodein. Tar dem bare slik det er meningen, men man kan og dele de i 3 f.eks og svelge en og en del, pass på å ikke ta for mye på torpedoene da de smelter ved kroppstemp.

Jeg vet ikke hvordan kodein/paracetamols fettløselighet påvirkes av temperatur slik som med vann, har heller ikke prøvd ekstrahering av stikkpiller i praksis da jeg ikke har funnet ut hvordan.