Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 23988
Sitat av Maxinbror Vis innlegg
Hvor mye var det snakk om a
Vis hele sitatet...
25 Laken😠🙈
I og med at du valgte å takke ja for tilbudet, hvor stor var "rabatten"? Jeg har vanskeligheter med å forstå at man takker ja til å kjøpe alkohol for 40000kr.
Mye engasjement her inne, det er bra! Jeg ønsker ikke å fortelle hvordan jeg fikk pengene mine tilbake
Men jeg har et nytt nr på jævelen om noen er interessert! Og det var en betydelig mengde alkohol for 40 000kr. Billig, men likevel ikke for godt til å være sant, en mellomting på en måte. Og da ringer ikke bjella like klart som den ville gjort om det var for slikk og ingenting.
▼ ... noen uker senere ... ▼
opplevd d samme
Sist endret av Marjons; 28. september 2017 kl. 00:00. Grunn: jo
Se pm Pulev1
Sitat av Pulev1 Vis innlegg
Jepp, uten å gå for mye i detalj fikk jeg pengene + for tort og svie tilbake
Vis hele sitatet...

Kan du ha sendt en pm eller skrevet litt mer utfyllende uten å gå i spesifikke detaljer?

Gikk idag på så si samme tabbe, hadd vært dialog fram å tebake me en kar i fler uka å avtalt å møtes. Han kunne ikke kjør hele veien hit æ bor pga så liten bestilling. Men æ kunne kjør imot å møt han. Kom te plassen. En fyr kom hoppan inn i bilen. Sirkulert ett par runda for han villa se om nånn fulgt etter. Deretter krevd han så at han fikk pengan i lomma før vi kunne kjør å less over vara. Æ nekta å gi fra mæ nå peng før han kom me nå vara. Han sa masse piss om at sjefen var inne på senteret like ved å han ble oppringt mang gang mens vi satt å diskutert. Han hoppa ut av bilen å kallt mæ dum å sa at æ mått stol på han å ditt å datt så stakk han.

Ga heldigvis ikke fra mæ nå peng. Men lurer derfor på ka som skjedd me dæ?

Han ringt forresten helt plutselig utav det blå en dag å sa en venn av mæ han hadd handla me har gitt han nr mitt å sagt at æ e te å stol på å vil handle
Sist endret av Skriyyya; 6. oktober 2017 kl. 00:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg ble også oppringt helt ut av det blå for noen uker siden med spørsmål om å handle billig alkohol. Han hadde visstnok fått nr mitt av noen "felles bekjente". Det kunne egentlig stemme i mitt tilfelle, med tanke på hvor i landet han ringte ifra, men jeg fikk senere vite om to til som hadde blitt oppringt av samme fyren, som ikke passet inn i det bildet i det hele tatt. I tillegg hadde jeg lest denne tråden og valgte derfor å takke høflig nei til å handle.
Er det forresten innenfor å legge ut tlf.nr her? Så kan vi kanskje hindre noen flere fra å gå i fella
Sist endret av børre; 6. oktober 2017 kl. 02:13.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei, jeg har akkurat blitt utsatt for det samme. Kan jeg kontakte deg?
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Begynner å lure på om jeg også møtte på de samme folka.
En med utenlandsk oprinnelse og norsk en.
De hadde ikke med noen ting når vi avtalte å møtes fordi varene var hos fetteren hans, men vi kunne komme å hente senere. Sa jeg skulle tenke på det å ringe dem opp igjen hvis jeg skulle ha siden det var langt for meg å kjøre.

Så ringer han igjen ca en uke senere å skal ha 1500 kr fordi han hadde tatt in varer men jeg hadde ikke kjøpt noe

Da gadd jeg ikke mer tull å blokerte dem. De har bare prøvd å ringt 2 ganger etter så ble det helt stille.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Er det noen som har blitt kontaktet i den senere tid,eller har nye opplysninger om disse svindlerne? Jeg ble kontaktet på samme måte og tilbudt øl og sprit. Takket nei til dette. Ble videre spurt om jeg var int i å veksle tusenlapper mot 100 og 200 lapper. Skulle få 30% pluss i kurs. Bet på dette. Møtte en hyggelig fyr i Drammen som gav et godt inntrykk. Stakk m alt! Ringte meg flere ganger senere for å prøve å lure meg igjen. Har gode kontakter og føler kanskje vi er fler som burde prate sammmen.