Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2677
God dagen , i dag så ville jeg overføre 200 euro fra bankkonto til coinbase , jeg var litt stressa/fjern og i det jeg skulle fylle inn beløpet så fyllte jeg inn 250 dollar i stedet for 200 euro siden jeg tenkte jeg skulle kjøpe litt mer. Men på den greia på coinbase skreiv jeg at jeg ville overføre 200 euro og ikke 250 dollar, jeg innså det ikke før jeg hadde sendt betalingen. forskjellen mellom 200 euro og 250 dollar er ikke så stort. er det noen som vet hva som vil skje nå?
Om jeg husker rett så har det ikke noe å si hva du velger hos Coinbase -- pengene du har sendt dukker opp uansett.

PS: Det er godt mulig du kan kansellere overføringen i nettbanken din fremdeles.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Om jeg husker rett så har det ikke noe å si hva du velger hos Coinbase -- pengene du har sendt dukker opp uansett.

PS: Det er godt mulig du kan kansellere overføringen i nettbanken din fremdeles.
Vis hele sitatet...
Tusen takk , får bare vente og se hva som skjer