Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 4836
Først innta en overdose pentobarbital (Nembutal) oralt, deretter feste løkka rundt halsen for så å injisere en overdose heroin idet jeg kjenner effekten av Nembutalen.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
for meg er spørsmålet når.

ungene må stå på egne ben, gjernehilset på barnebarn. så l3ngene ungene takler det og har det fint og et godt forhold til jeg ikke så nøye.

tenkt mye på heroin overdose, men unner ikke barna det. da trekker jeg det heller ut eller ber om aktiv dødshjelp i Sveits om de synes det er ok for dem.

håper å bli gammel. kommer nok mye biohacks snart som kan gjøre oss eldre og eldre. vet ikke hvordan det er å bli gammel, men kanskje man får nok. kan ærlig talt aldri tenke meg at jeg kan bli lei av livet...
Som en frisk 100 åring med nesa full av kokain og en 80 år ynge negresse i senga
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Få høre
Vis hele sitatet...
Vil ikke utdype, men her har du min personlige mening: de fleste selvmord er preget av egosentrisme og ren egosime. Medier omtaler de sjelden pga. "smitteeffekten", noe jeg mistenker er et tynt skalkeskjul for mer episke avslutninger der man utretter noe før dødsøyeblikket inntreffer. Hvis du uansett skal dø, kast et par egg først, i det minste.
Spiller mindre rolle for meg hvordan det blir gjort så lenge humøret er på topp i det man tar kvelden