Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 3480
Må jo bare lage en topic om dette....
Personlig synest jeg The Fast And The Furious var diggbar!!!
Mangen kommer sikkert til og nevne Lord Of The Rings her....
har ikke sett den jeg, tror det er på tide!!!
Fast And The Furious var helt klart den dårligste filmen i år 2001.

Den beste var vel Lord Of The Rings: Fellowship Of The Rings (eller hva den het), mens den beste komedien helt klart var Jay And Silent Bob Strikes Back!
1. Fast And The Furious
2. Gone In 60 Seconds
3. ?
4. ?
5. ?

Fast And The Furious suger IKKE!
Har ikke sett lord of the rings, men mitt valg er uten tvil

EXIT WOUNDS

med Steven!!
Opprinnelig postet av Zar0niX
Fast And The Furious suger IKKE!
Vis hele sitatet...
Altså, kule biler som kjører fort er faen ikke en god film. Handlingen i filmen er HELT PÅ TRYNET!
Opprinnelig postet av zeth


Altså, kule biler som kjører fort er faen ikke en god film. Handlingen i filmen er HELT PÅ TRYNET!
Vis hele sitatet...
Handlingen i filmen er kanskje ikke den beste, men det er alikevel ganske mange tøffe biler, og det må du bare være enig i!
Ikke si at du ikke har lyst på en av de bilene som er med i den filmen?!?
lord of the rings er helt klart den beste filmen i 2001!! har bare sett den en gang ennå, men skal se flere ganger....
lord of the rings var jo pissfilm.
fy faen han va bra , men så kom den idiotiske slutten. og me må sjå to filma te for å få me oss slutten. da e faen meg idiotisk. menmen.
Better than thou.
Cruel Intentions selvom den er gammel. Beste filmen noensine.
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Jeg trodde Fast And The Furious var en ganske bra film jeg. Takk gud for at jeg så den på pcen, så jeg slapp å betale for en slik drittfilm... ja DRITTFILM!

Uansett, jeg må si at Lord of the rings var den beste filmen ja.
Memento, er det egentlig noen tvil?
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Memento, er det egentlig noen tvil? ;)
Vis hele sitatet...
Ja, for Memento var sånn vond å sette seg inn i. Måtte hele tiden tenke etter de klippene osv. (mulig at jeg sleit litt pga jeg så den i 6 tiden på morgenen før skolen og jeg hadde ikke sove noe etc ;)
1. Lord Of The Rings

2. GONE IN 60 SECOND
Sist endret av Dweep; 25. januar 2002 kl. 21:36.
Det er vell egentlig ikke noe å snakke om...

Lord of the Rings: Fellowship of the Ring er den klart beste filmen laget noensinne!
Vil bare opplyse at "Gone in 60 seconds" er fra år 2000.
Jeg synes "Lord of the Rings" er den beste fra 2001.
lord of the rings er helt klart den beste filmen i 2001!!
lord of the rings er helt klart den beste filmen i 2001!!
lord of the rings er helt klart den beste filmen i 2001!!
lord of the rings er helt klart den beste filmen i 2001!!
lord of the rings er helt klart den beste filmen i 2001!!
lord of the rings er helt klart den beste filmen i 2001!!
lord of the rings er helt klart den beste filmen i 2001!!
lord of the rings er helt klart den beste filmen i 2001!!
lord of the rings er helt klart den beste filmen i 2001!!
lord of the rings er helt klart den beste filmen i 2001!!



den er sååååååååååååååååååå diggbar
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
kisso89:
Ja, jeg tror på at du synes det. Du trenger lissom ikke skrive det 15 ganger...
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Opprinnelig postet av Grinder
lord of the rings var jo pissfilm.
fy faen han va bra , men så kom den idiotiske slutten. og me må sjå to filma te for å få me oss slutten. da e faen meg idiotisk. menmen.
Vis hele sitatet...
Broren min på 10 sa det samme etter at han så filmen...ikke at det var en pissfilm, men en idiotisk slutt!
Det dere idioter ikke får med dere, er at det er en film i tre deler...takler du ikke det, kan du ta å dra til helvete...evt vente to år og se alle samtidig! Sier du forresten det samme om Star Wars? Er jo nesten samme opplegget der også! Kanskje ikke like sammenknyttet, men kan sammenlignes!
Filmen var i seg et mesterverk også! Helt klart årets beste film!

Så til dere som synes Gone in 60 seconds var best...den er fra 2000!
hvis det er ingen som har fått det med seg, Har ALLE personer EGNE meninger OG EGNE smaker når det gjelder film. Så forbanna voksen må dere vel være. Jeg synes at lotr var best, så exit wounds, så fast and the furious.
Jeg og mener at kanskje Fast & The furious var kanskje den beste filmen i 2001. Jeg vet mange kommer til å flame meg pga denne meninga, men seriøst jeg synes LOTR var dritt. Er bare min mening og jeg synes slik eventyr greier blir for mye for meg.
Slutten på LOTR er ikke den beste, det kan jeg være enig i. MEN det er fordi den er laget etter bok en i en serie, og boken slutter på samme måte. Meningen er ikke at man bare skal lese/se første del og så være ferdig, man må lese/se alle tre delen for å få med seg hele handlingen. Om de hadde gjort om slutten på filmen så hadde de måttet gjøre om veldig mye ifra boken noe som ikke hadde vært bra, IMO.
Den beste, eller de beste.. et vanskelig spørsmål..

» Ocean's Eleven
» Ali G: Bling Bling
» Final Fantasy: The Spirits Within

Ocean's Eleven innehold et knall plot. Ganske catching film...
Ali G: Bling Bling , vel.. aiiight!
FF er bare knall bra laget..drit bra rendrering og 3D work..
endelig litt seriøse svar!
Jeg synes "A knights tale" var genial... Kanskje fordi prinsessen (Shannyn Sossamon) var så SIINNNNNSYKT fin!!! "Kiss of the Dragon" var også drit barsk men LOTR slår nok det meste selvom jeg gjerne skulle ha sett hele serien med en gang (slippe å vente 2-3 år)...
Lord of the rings var bra.
rush hour 2 syntes jeg var artig
Men til de som syntes slutten på LOTR er ræva, så er det fordi det er en triologi og det er meningen å se de neste filmene også for å få med seg handlingen (iallefall for de som ikke har lest boka)
har jo faen helt glemt rush hour 2 den var rå, litt dårligere en 1'eren egentlig men like bra på en annen måte
Opprinnelig postet av z0py3r
kisso89:
Ja, jeg tror på at du synes det. Du trenger lissom ikke skrive det 15 ganger...
Vis hele sitatet...
Faktisk tror jeg ikke det.. Grunnen: Bare fordi det er en ny og hipp film
the fast and the furious var skikkelig macho-film da

men, jeg så LOTR på colluseum i dag (THX + STOOR SAL) og jeg syns det var driiiitkonge.. FY FAEN det var verd penga (45kr)
Opprinnelig postet av manachai
the fast and the furious var skikkelig macho-film da

men, jeg så LOTR på colluseum i dag (THX + STOOR SAL) og jeg syns det var driiiitkonge.. FY FAEN det var verd penga (45kr)
Vis hele sitatet...

45kr? betalte 85!!!
Opprinnelig postet av manachai
the fast and the furious var skikkelig macho-film da

men, jeg så LOTR på colluseum i dag (THX + STOOR SAL) og jeg syns det var driiiitkonge.. FY FAEN det var verd penga (45kr)
Vis hele sitatet...
Jeg lover deg.. bor du i byn, ta deg en tur på Gimle kino.. der får du filmen utekstet + at de har lene stoler der du kan dra stolen langt bakover + strekke skikkelig på beina.. (man får også kjøpt øl man kan ha med inn i salen )
Jeg har sett LOTR på Fønix 1 (største kinosalen i Kristiansand, men sikkert ingenting iforhold til disse i Oslo).

Har også sett den 1 gang på SVCD hjemme, det var nesten best ettersom det ikke var tekst noe den filmen faktisk ikke bør ha ettersom det hele tiden er lett å høre hva dem å sier - itillegg digger jeg stemmen til ho som forteller i begynnelsen
LOTR var den klart beste filmen jeg så i fjor!
Sleit som faen for å få plass på coluseum den 20.12(veit at premieren var den 19, men jeg kunne ikke dra da). THX-salen rulte som alltid.

LOTR var ingen film, men en opplevelse!
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Opprinnelig postet av Camv
Jeg synes "A knights tale" var genial... Kanskje fordi prinsessen (Shannyn Sossamon) var så SIINNNNNSYKT fin!!!
Vis hele sitatet...
Må si meg enig i at det var en bra film ja! Begynnelse var rå!
Opprinnelig postet av zeth
Har også sett den 1 gang på SVCD hjemme, det var nesten best ettersom det ikke var tekst noe den filmen faktisk ikke bør ha ettersom det hele tiden er lett å høre hva dem å sier - itillegg digger jeg stemmen til ho som forteller i begynnelsen
Vis hele sitatet...

wtf? Bra jeg måtte på dass i begynnelsen da
--
Men til saken:

Jeg syns personlig at LOTR var den beste filmen, men har lyst å se Oceans 11, noen andre som hadde sett den her? Den har jo ikke kommet på kino...
DivX kanskje? Gidder du som har den brenne den og sende i posten eller no?
Opprinnelig postet av tore-
45kr? betalte 85!!!
Vis hele sitatet...
når man ser lotr en måned etter premieren med barnebillett så koster det litt mindre

Jeg måtte absolutt vente til noen skulle dra og se den igjen for jeg gadd ikke å få dårlige plasser på coluseum. Men når man ser den første gang.... på midten av rad 19, med gode venner og ingen bråkmakere i salen som man har lyst til å kaste smågodt på...

Og så var det mange i salen som skvatt også. Når f.eks. bilbo kommer med det ekle trynet og sier "vrææl" eller "bæ" eller noe den duren når han vil ha ringen i alvelandet (husker jo ikke noen av disse forbaska navna) så så jeg mange hoder som "rykka" bakover Og når hun dama med stemmen sier "...the one who have seen the EYE" eller noe, da var det noen som skvatt. og når det orkebeistet nede i Moria hulene kommer med huet frem når det leter etter Frodo.

Men det som var desidert mye av filmopplevelsen var THX-lyden.. Når Frodo var usynlig og gikk mot mørket, begyntet setene å riste og den overveldende orkestermusikken å spille..

Og hvorfor digger alle jenter Legolas? Er det sånn at jenter liker gutter som er søte og småfemi? Men det var litt artig å se på at Legolas trippet oppover på snøfjellet mens de andre slet seg gjennom snøen. Og når han skjøt med bua si.. Speaking of, hvor mange piler har han sonnuva'n i "pil-sekken" (eller hva den enn heter) sin? Han skyter jo i hundre med bua si.

Og den scenen hvor Frodo drar Sam ut av vannet.. Er det lagt opp til at alle skal begynne å grine der? For jeg merka at jeg fikk "blankøya'n"

20.602 statister og 78 snakkende roller.

Opprinnelig postet av Knightrider
LOTR var den klart beste filmen jeg så i fjor!
Sleit som faen for å få plass på coluseum den 20.12(veit at premieren var den 19, men jeg kunne ikke dra da). THX-salen rulte som alltid.

LOTR var ingen film, men en opplevelse!
Vis hele sitatet...
FOR EN FANTASTISK OPPLEVELSE det var..
noob killer
elukS's Avatar
Memento, dødsbra story og vannvittig bra regisør
Opprinnelig postet av manachai
.. Speaking of, hvor mange piler har han sonnuva'n i "pil-sekken" (eller hva den enn heter) sin? Han skyter jo i hundre med bua si.
Vis hele sitatet...
Mellom vær av scene/kampene går han og plukker opp de pilene han finner på bakken, det er derfor han aldrig går tom
Opprinnelig postet av manachai

FOR EN FANTASTISK OPPLEVELSE det var..
Vis hele sitatet...
ENIG!

og ang de pilene: det er sånne pil-kiosker spredt omkring landet.. "supah-fast"

(intern humor)
Det var ingen beste film i 2001... film er blitt dritt i løpet av de siste åra...

Synes ikke LOTR var noe bedre enn forventet heller, og jeg forventa meg faen ikke stort