Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4846
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere som har blitt dømt for nasking eller tyveri, hva ble straffen?

Og hva stjal dere og til hvilken verdi?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Snakkende Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk 3000kr i bot. Stjal 2 øl og 1 proteinbar til ca. 90kr til sammen.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mtp hvor banalt spørsmålet er, hva med å i det minste nevne hvorvidt du fikk forenkla forelegg eller faktisk forelegg? Det har litt å si for videre karrievei etc..
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man kan ikke få forenklet forelegg, det er begrenset til trafikk og tollsaker.
Stjal ingenting, ble tatt med inn på bakrommet på narvesen og pressa til å tyste på han som hadde stjælt no. Kompis som satte ifra seg sakene og løp som ei tissetrengt tyrkeramme når han så at narvesen dama kom bak meg. Ikke no stitches på meg ass, men fuck han.
Var vel 12-13. Fikk en telefon til foreldrene noen uker seinere, men det ble ikke no stress siden jeg faktisk var uskyldig. Slutta å naske etter det ^^
Sist endret av Bothrops; 18. oktober 2019 kl. 17:48.
stjelte lighter på ica som 5-6 åring, stefar lukta at vi hadde vært ute å pyra og fikk kompis til å si vi hadde stjelt lighteren, så vi måtte gå tilbake med stefar og levere tilbake lighteren.. mer badass får du det ikke xD
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke tidligere dømt tenåring, stjal noe småtteri for et par hundrelapper på et kjøpesenter. En tur baki politibil, konfliktmøte på barnevernvakta eller hva det var hvor de viste den trappa med nasking i bunn og heroin junkie seriekriminell satans disippel og ti år i fengsel på toppen som liksom var der jeg kom til å ende opp om jeg stjal igjen, kjip telefon til foreldra, og dårlig forhold til muttern som har uglesett meg helt siden da.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok en øl for noen år siden, ble tatt og fikk 3000 i bot. Aldri hatt noe med politiet å gjøre tidligere.
Tok noen øl i parken ...eller i en butikk?
Sitat av oggen Vis innlegg
Tok noen øl i parken ...eller i en butikk?
Vis hele sitatet...
Navnet på tråden skulle vel oppklare dette ganske greit.. :-)
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hettegenser til 400kr ga 2,5k i bot

Jakke til 1700kr ga 5 eller 8k i bot

2 jakker til totalt 10k ga bot på 18k

Det er vel algoritmen sånn noenlunde
Bøter!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
måtte bare betale for det jeg hadde tatt, ble vell på 1000 kroner. men hadde blitt mer hvis de viste helt nøyaktig hvor mye jeg hadde tatt