Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 975
Hei!

Har en kammerat som jeg bor sammen med som sitter og spiller PS3 hele dagen, og forguder den over alt i verden.

Det jeg lurte på var om det gikk an å ddos'e den, slik at den begynte å lagge eller henge seg opp? eller noe i den duren?

dette er bare ment for morro og foregår over lokalt nettverk, så er ikke noen skjulte intensjoner mot andre. Hadde bare vært SYKT morsomt å kødde litt med han

Ice
Hvorfor ikke laste ned noe? feks torrent? da vil det suge opp all nettet, da kan det sikkert lagge eller liggende når kompisen din spiller spill.
Trådstarter
28 0
hadde faktisk ikke tenkt på det med torrent, men da ødelegger jeg for tredjemann som skal ha internett og.. men ellers var det en god ide
Ikke sikkert at personen spiller live da så vet ikke om det ville vært den beste løsningen.
Ellers har jeg ikke noe annet å komme med som kan kalles fornuftig.
Kjøp en slik utstillings PS3, sånn tomt cover. Vent til PS3-fanatiker-kompisen din kommer hjem og mist den i bakken, og tramp på den Og husk og film det da
Ta sikringene, og selg de tilbake for en 100 lapp.