Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2667
Better than thou.
Noen som vet om TV2 har planer om å sende Star Trek på nytt igjen eller om de skal sender andre episoder i nærmeste fremtid?

btw; noen Trekies her?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
star trek eier

synes the next generation er artigere.
var jo en heftig underskrifts kampanje om det der, men vet ikke om det slo igjennom
http://www.stud.ntnu.no/~havarwi/startrek/index.html:

I følge pålitelige kilder er det slett ikke flere sesonger av Star Trek: The Next Generation TV2 har kjøpt inn, men derimot de 2 første sesongene av Star Trek: Voyager. Voyager er for all del en helt grei serie, men ærlig talt noen lysår unna TNG i både kvalitet og popularitet. Dessuten finnes det andre tv-kanaler med mange norske mottakere som nylig har sendt serien. Vel, det er bedre enn ingenting, men TV2: Det er Star Trek: The Next Generation vi aller helst vil se!
[16.04.01]
Vis hele sitatet...
Better than thou.
Trådstarter
Dette var jo nesten et år siden. De visste TNG ifjor sommer, men jeg lurer på om det kommer noe mer i år.
Digga TNG for endel år siden, nå er det Voyager som ruler, selv om de snart slutter
Star Trek er nesten litt kult, men bare nesten, og bare litt!
Dette var jo nesten et år siden. De visste TNG ifjor sommer, men jeg lurer på om det kommer noe mer i år.
Vis hele sitatet...
??? sikker? tv2? sommer 2001? ikke fortsettelsen på tng, der trisha (eller hva hun nå hette) dukket opp som slem, vel?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Opprinnelig postet av Carlo
Noen som vet om TV2 har planer om å sende Star Trek på nytt igjen eller om de skal sender andre episoder i nærmeste fremtid?

btw; noen Trekies her?
Vis hele sitatet...
NEIMEN FOR FAEN.
funk star trek jeg vil ha xfiles tilbake!!!!
Better than thou.
Trådstarter
Jeg og, tro meg, men Star Trek rocker gata det og liksom.
Opprinnelig postet av nso

funk star trek jeg vil ha xfiles tilbake!!!!
Vis hele sitatet...
X-Files uten Mulder er som Baywatch uten Mitch
Opprinnelig postet av zeth


X-Files uten Mulder er som Baywatch uten Mitch
Vis hele sitatet...

hehe. det er da ingen som vil at mitch skal være i baywatch, og baywatch skal man uansett IKKE se på.
Jeg så Star Trek: Deep Space Nine en gang. Det er nyere, men det slår ikke The Next Generation.
Opprinnelig postet av Carlo
btw; noen Trekies her?
Vis hele sitatet...
I am.....
har alle 9 Star Trek filmene......
Opprinnelig postet av dromoz


I am.....
har alle 9 Star Trek filmene......
Vis hele sitatet...

svcd ?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av Carlo
btw; noen Trekies her?
Vis hele sitatet...
Startrek er dritkult, men er dog ingen Trekie.
Har møtt en ekte Trekie. Ho går i klassa mi.
Ho leser startrek romaner.
Eg personlig synst at DET er å gå litt for langt, men det er jo greit. Mennesker er mennesker. Med andre ord teite. :P
Eg leste dog engang en slags historie om Data som er inni simulator rommet også har han sånn slåstkamp med sin onde tvillingbror. Også vinner data. Også voldtar han broren sin.
Litt sprø historie. Stileproject er bedre en star trek.
Hm. Ja. Det her blei bare masse piss.

LENGE LEVE STAR TREK!!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Ser på startrek når det er på Tv'en, men er ikke akuratt noen fan. Har en GOD del andre serier som går foran star trek
Opprinnelig postet av tore-
svcd ?
Vis hele sitatet...
HVS samling.
Opprinnelig postet av dromoz


HVS samling.
Vis hele sitatet...
VHS antar jeg
star trek rokker i vinkel...

det er bare tull å si noe i mot


Jeg håper for guds skyld at det kommer tilbake, har masse startrek filmer (divx )
Egentlig syns jeg StarTrek er et ganske dårlig programm,
men joggu hadde det vert digg om det kom opp igjen på formiddagen i stedet for de spanske drittseriene...
StarTrek som afternoon underholdning : NEITAKK!!
StarTrek som formiddagsunderholding når jeg skulker skolen lixom : JAAAAAAA!!
Star Trek er veldig greit å ha når jeg ikke får sove eller har ferie. Jeg så på det nesten hver natt i sommerferien og utenom feriene så jeg det ofte når jeg ikke fikk sove. Det er ganske avhengihetsskapende serier egentlig, men det finnes bedre