Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 4114
Hey alle Bigbrother fans og ikke fans !
Endelig er det tilbake. jau.. Nu er det jo bare 8 dager, 6 timer, 44 min, 31 sekunder igjen til det braker løs.
For noen vil bigbrother ikke bli det samme som før , og det har de egentlig rett i. Bigbrother blir ikke det sammen uten Rodney, Ramsy og alle de andre, men det blir også morsom å se de nye deltakerene, og se hvilke måter de takler situasjonene i huset. Jeg gleder meg kjempe mye til det starter opp igjen, for Bigbrother var virkelig noe for meg. Jeg er et reality menneske, og er stolt av det !

Så selv om ikke Bogbrother 2 blir det samme som Bigbrother 1 håper jeg de nye deltakerene kan gi oss masse morro, og spenning på tv skjermen de neste 3 mnd!

Lykke til alle sammen (Deltakere i BB 2)
Go fast !

Her er et bb forum som dere kan ta en titt på de som har lyst.
BB-Forum
Sist endret av DrMatrix; 17. februar 2002 kl. 13:51.
Better than thou.
Om det finnes et dårligere program enn BB så for guds skyld ikke ta inn det også. Norges tv-stasjoner, jeg ber til dere på mine knær. Forøvrig syntes jeg BB er det værste som noensinne har gått på tv og det sier endel..
Opprinnelig postet av Carlo
Om det finnes et dårligere program enn BB så for guds skyld ikke ta inn det også. Norges tv-stasjoner, jeg ber til dere på mine knær. Forøvrig syntes jeg BB er det værste som noensinne har gått på tv og det sier endel..
Vis hele sitatet...
Nesj.. hva er det som er så dårlig med det? Kom med noen gode argumenter så skal jeg ikke bli sur da...
Opprinnelig postet av DrMatrix


Nesj.. hva er det som er så dårlig med det? Kom med noen gode argumenter så skal jeg ikke bli sur da...
Vis hele sitatet...
Hva er underholdene med å se et anntal mennesker uten liv sitte i en stue og kjede seg?! Sleng inn litt crack og det hadde blitt nok et junkie reir på Oslo øst.....fun....
[SIZE=3]Enten liker du BB ellers liker du det ikke. Er ingen mellom ting! [/SIZE]
Jeg syntes BB var kvalitetsunderholdning Det var provoserende, sexy, forholdsvis interessant, allmengyldig og profesjonellt utført.
Opprinnelig postet av Stormen
Jeg syntes BB var kvalitetsunderholdning Det var provoserende, sexy, forholdsvis interessant, allmengyldig og profesjonellt utført.
Vis hele sitatet...
I Agree! =)
Jeg må inrømme at BB var noe som var verdt og gå bort fra Pc-en min.
Det eneste som var bra med BB var underholdningsnivået, som var på et absolutt bånn. Så når reprisene gikk på kveldene kunne man skru på BB vel vitende om at man ville sovne rimelig raskt etterpå.
Blargh, BB ja.. så første og siste episoden og fikk med meg alt.
Men ellers, hvis man vil se pr0n er internett mye enklere..
Hehe Ikke prøv deg engang, AnaMorph0s|s. Jeg vet at du fulgte med - like intenst som alle oss andre - når Anette fikk smake staken første gang
Better than thou.
Intressant!? INTRESSANT!? Unnskyld meg, men hva faen er intressant med å se en gjeng tullinger drite seg ut på tv?
Det eneste de gjorde var vel å drikke, ha sex og krangle? Jeg så vel en eller to episoder når jeg var på besøk hos venner, men kun fordi de så på det. Være sprøyt har jeg aldri sett.
Vi har alle forskjellige mål for hva som er interessant Selv syntes jeg det var en interessant på grunn av de medmenneskelige konfliktene og verdisynene som ble tatt opp der.

Nå kan det også ha litt å si at jeg var i militæret når det rullet over skjermene, og at jeg strengt talt ikke hadde så mye annet å gjøre enn å sitte foran TVen hver kveld.

...Men jeg syntes ikke det var noe "være" enn mye annet som går på tv.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Opprinnelig postet av Stormen
Vi har alle forskjellige mål for hva som er interessant Selv syntes jeg det var en interessant på grunn av de medmenneskelige konfliktene og verdisynene som ble tatt opp der.
Vis hele sitatet...
Jeg MÅ bare kommentere det det.
DET ER TOTAL BULLSHIT!!!
medmenneskelige konflikter meg i rævva!
Big Brother suger! end of discussion!
Haha Fakta. Det var jo det BigBrother dypere sett handlet om.

Big Brother ruler - runk meg i hånda!
fatter ikke at dere gidder å krangle om BB er tøft... det er en helt subjektiv oppfatning og kan derfor vanskelig diskuteres...


men uansett... BB sugde, selv om det tiltider kunne være litt underholdene... men jevnt over sugde det
kan ikkje fordra big brother... versta som fins.... blei så lei av det sist gang... Fyyy..!!

Går det ann å finna på noe verre...

hehe og alle de kikkarane som sitter og ser på det er ikkje noe bedre... veit at d e runft 500 000 kikkarar i norge... hihi



---------------------------------
e-man
hvis det er en ting jeg er lei så er det disse for og imot diskusjonene om BB
BB sugde hardt!!

Var totalt meningsløst og waste of time! så på en episode og jeg angrer det ennå. Skjønner seriøst ikke hva som er så spennende i å se på noen folk drite seg ut på TV.
Storebror er et utrolig dårlig program for kikkere med enorme fritidsproblemer.
Opprinnelig postet av Veneficuz
BB sugde hardt!!

Var totalt meningsløst og waste of time! så på en episode og jeg angrer det ennå. Skjønner seriøst ikke hva som er så spennende i å se på noen folk drite seg ut på TV.
Vis hele sitatet...

og når du mener drite seg ut snakker vi om å SKIKKELIG drite seg ut!!!
Gleder meg sinnsykt til BB2 jeg...
Endlig noe vetugt og gjøre på hybelen i ukene!!!
Og så skal det bli godt og slippe unna gørre Anette og Rodney..
Satser på at det ikke kommer noen nye av de lixom...
Opprinnelig postet av eskrrak
kan ikkje fordra big brother... versta som fins.... blei så lei av det sist gang... Fyyy..!!

Går det ann å finna på noe verre...

hehe og alle de kikkarane som sitter og ser på det er ikkje noe bedre... veit at d e runft 500 000 kikkarar i norge... hihi

Vis hele sitatet...
et gjennomsnitt på 850.000 seerer pr.dag for å være litt mere konkret!
Big Brother ja. De finner vel ikke dummere mennesker enn Rodney, Anette, Ramsey, etc... så dette skal bli moro. Kanksje det kommer inn folk med noe mellom øra bortsett fra lapskaus og motorolje. Hau hau!
Det som er så greit er at det finnes en AV-knapp(eventuelt skift kanal knapp), så da skulle vel alle være fornøyd
Uten å ha lest annet enn litt av DrM sin post må si jeg bare si at jeg HAAAATER Bigbrother og syns det er sinnsykt teit program. Ja, det var alt jeg hadde å si akkurat nå!
Opprinnelig postet av zeth
Uten å ha lest annet enn litt av DrM sin post må si jeg bare si at jeg HAAAATER Bigbrother og syns det er sinnsykt teit program. Ja, det var alt jeg hadde å si akkurat nå!
Vis hele sitatet...
Jaha... og hvorfor hater du bb så jævli da?
Opprinnelig postet av DrMatrix


Jaha... og hvorfor hater du bb så jævli da?
Vis hele sitatet...
Som de fleste andre som lever et liv som er råere en BB!!
Real life is better!!!
Ende et år med tortur alla:

Martin: Å Tuva! så du at Rodny dreit i basenget i går!
Tuva: Ja, det var kjempe spennende! Spesielt da Ramsy ble sur da han skulle bade og det fløyt en dritt rundt!
Martin: Det var så spennende ass! Håper Ramsy har sex snart!
følgte med i 2001, men sånne prog. skal det bare være 1 gang av
(DWEP)
Skjønte ikke helt hva du mente med at sånne program skal det bare være 1 gang!? men hvis du mener at de ikke skal kjøre det samma konnseptet to år på rad er jeg enig.
De som blir med på nr2 vet jo hva det går ut på å da blir det dårlig reality tv...
stenger tråden snart hvis det ikke blir slutt på at dere gå imot hverandre, aksepter det eller ikke.
Opprinnelig postet av tore-
stenger tråden snart hvis det ikke blir slutt på at dere gå imot hverandre, aksepter det eller ikke.
Vis hele sitatet...
(DWEP)
Skjønte ikke helt hva du mente med at sånne program skal det bare være 1 gang!? men hvis du mener at de ikke skal kjøre det samma konnseptet to år på rad er jeg enig.
De som blir med på nr2 vet jo hva det går ut på å da blir det dårlig reality tv...



Is this OT? Eller sikter du til andre??
Eg synast at BB er ei spanande satsing frå TV Norge si side. Folkelege og provoserande deltakarar som skapar mykje liv og røre gjer dette til underhaldning som eg finn verdifull å følge med på.

Debatten rundt BB synast eg også er veldig interessant og den har nok medverka til at BB vart ein stor suksess forrige gong.

På ei side så finn ein eliten som får gleden av å framheve seg sjølv og sine sunne, høgkulturelle interessar ved å distansere seg frå det folkelege BB-hysteriet. I den andre enden har ein alle desse kjedelege vanlege menneska som aksepterar dette som god underhaldning og som ikkje er flau for å fortelje at dei ser både hovudsendinga og reprisen.

Det kan bli mange program og debattar å glede seg til i den komande tida: Big Brother 2, Fear Factor og Temptation Island Skandinavia!

Når det gjeld Tore- sin trussel om å stenge tråden fordi folk er uenige så synast eg det er trist. Kva er poenget med drøftingar der folk er 100% enige?
Sist endret av Onkel Sjokolade; 18. februar 2002 kl. 17:11.
Når det gjeld Tore- sin trussel om å stenge tråden fordi folk er uenige så synast eg det er trist. Kva er poenget med drøftingar der folk er 100% enige?

Det er jeg F... meg enig i (Show off)
Onkel Sjokolade: helt enig med deg, bra post! =)
Vis hele sitatet...
tore: hva er det du prøver på? fremheve din makt? vise du er noe? eller..?
Vis hele sitatet...
Better than thou.
Hva faen er poenget med å sitte der å bashe hverandre?
Opprinnelig postet av tore-
stenger tråden snart hvis det ikke blir slutt på at dere gå imot hverandre, aksepter det eller ikke.
Vis hele sitatet...
diskusjons forum


(skal sies at jeg ikke har lest særlig i denne tråden å vet ikke helt hvordan det står til - så jeg burde vel egentlig ikke uttale meg )
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg bodde på hybel ifjor, og da var det ikke mye å finne på så jeg må si at jeg fulgte ofte med BB (mista vel ikke mange episodene), synes i grunnen ikke det var noe bra program, men jeg fulgte da med...
[SIZE=6] *host hark* [/SIZE]
*nerd nerd er /me*
Sist endret av tore-; 19. februar 2002 kl. 13:05.
Better than thou.
Idiot Stormen.

Føl deg fri til å slette min post tore-.
Jeg må bare le av den gutten der.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Huh?
*riste på hodet*

Da var vel denne tråden stenge klar?
Better than thou.
Tipper et par tre-fire poster kan slettes også.