Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 894
NOTE: PS3 only!

Hei, jeg er en av de som ikke har for mye til overs for MW3, og er begynt å gå lei av all hackingen i CoD 4 og MW2, så jeg har nylig plukket opp Black Ops igjen, og siden en venn av meg har "utfordret" meg til å slå hans rekord, tenkte jeg kanskje at noen her på forumet kunne være med meg i et 2-4 mannsparty i Zombies.
Det vil bli spilt de vanlige banene i tillegg til DLC mapsene dersom vi får nok spillere til dette. Spillingen vil foregå etter jobb/skole når det passer folk best. Eneste som kreves er at man har Skype eller en mikrofon som fungerer med PS3, slik at man kan kommunisere muntlig. Også så klart spill og konsoll da. Skriv svar i tråden eller på PM om du er med!

-Eger

PS: Om vi får 4 stykker med Rezurrection Map-Packen vil vi også prøve på Richtofen's Grand Scheme Easter Egget.
Liker idéen, jeg er med!
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Høres morsomt ut, har dog en Xbox 360. Men lykke til og ha det morro! May The Forth be with you!