Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3670
Pcn min streika her om dagen, gammel skolepc så je ekke så lei, men det er kjipt å ikke kunne lage beats når man vil, heldigvis har jeg en kompis som ikke bruker sin i noen dager så jeg lasta ned fl 12, DRIT IRITERENDE hvordan de har flytta plass på noen features så jeg ikke finner dem(ex "split by channel")

Å nå trenger du ikke packs lengre, fl har mange fete samples fra før, uansett. her er det jeg kom opp med når trap kitsa mine va borte :P kan sende FLP siden det ikke er brukt noe annen vst eller sample.

beatmakers deephouse?
https://soundcloud.com/niinji/long-days/s-rN48p

in disguised

Hvilken platfrom synes dere er bedre? jeg bynner å like fl 12 bedre å bredre, lensko jobber enda på FL 9 liksom, enn dere?
Sist endret av Knarkellerknips; 14. juni 2017 kl. 20:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lasta ned fl 12 for en uke sia sjæl. samme grunn som deg.

Tok noen dager før jeg kom helt inn nye layouten. Synes av en eller annen grunn at lydkvaliteten er bedre?? Er vist nye ASIO drivere siden fl 11 så vidt jeg forsto det.

Det var TUNE da! Digger det
Sist endret av Panama; 15. juni 2017 kl. 17:38.
Joda, packs er nesten et must uansett.
De lydene som er med er ikke sååå gode.