Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 8625
Hva med å få kontakt med folk over 18 år i MASSE forskjellige jobber. Få alle til og stille i respektive jobb uniformer. PÅ denne måten kunne vi vist at det ikke bare er pøbler, men hun som klipper håret ditt, han som fikser mobilen din og han som redder liv. Jo flere man samler jo større effekt. Skulle glatt stilt opp på noe slikt.

Og selvfølgelig med regler som blant annet mentamelt og fler er inne på. Ingen røyking, gode talere osv.
Sitat av murloc Vis innlegg
Hva med å få kontakt med folk over 18 år i MASSE forskjellige jobber. Få alle til og stille i respektive jobb uniformer. PÅ denne måten kunne vi vist at det ikke bare er pøbler, men hun som klipper håret ditt, han som fikser mobilen din og han som redder liv. Jo flere man samler jo større effekt. Skulle glatt stilt opp på noe slikt.

Og selvfølgelig med regler som blant annet mentamelt og fler er inne på. Ingen røyking, gode talere osv.
Vis hele sitatet...
Jeg vet at hvis JEG eide en bedrift, ville jeg ikke hatt mine ansatte gå i toget i bedriftens uniformer.

Forsåvidt kunne jeg gjerne dratt i marihuanamarsjen om det hele framsto mer seriøst. Tenk om alle møtte opp i dress på marsjen en gang for eksempel? De fleste tror vel at en gjennomsnittlig stoner ikke eier en dress engang.
... Gjør han?

Edit: Kan legge til at jeg syns denne boden hvor man kan få informasjon er en glimrende idé! Tenk om vi kunne dele ut noen brosjyrer om Cannabispolitikk på 1-2-3 sammen med litt basic informasjon om stoffet og om hvorfor det er ulovlig? Kan tenke meg at dette er noe som mange kunne vært interessert i, om det ikke sto 2 trøtte stonere i hettegensere i boden, that it.
Sist endret av sofa; 19. mai 2009 kl. 01:52.
Kan fjerne logoer eller gå med store skilt om hva man driver med.
enig i at å sette opp bod kan være veien å gå. en bod med informasjon, flyers (som ikke er formet som marijuana-blader), med fakta om canabis vs alkohol og tobakk. bringe frem litt statestikk etc. viktig å sørge for at alle som deltar er gamle nok, og slå ned på bruk av rusmiddler offentlig. det er ikke lov å drikke på offentlig plass, så venter ikke at man skal kunne røyke på offentligplass. for meg er det et poeng at man røyker hjemme, eller på spesielle steder. -på lik linje med at man ikke trekker opp en flaske vodka og drikker seg drita på karl johan...

problemet er å få riktig mennesker til å stille opp (som så mange andre har påpekt). Etter som de fleste her (går jeg ut i fra) enten har en jobb, eller ønsker å få en jobb i fremtiden, kan det være litt problematisk å stå som talsmann for legalisering av "narkotika" (Setter det i gåseøyne, etter som alt stoff blir likestilt, mens jeg personlig tenker mer på heroin etc som narkotika). det er også et poeng jeg syntes er viktig å få trukket frem - det er et skille mellom canabis og heroin eller crystalmeth. man trenger folk med gode kunnskaper, som kan snakke for seg, og som ser noen lunde oppegående ut.

hadde vært gøy om man fikk folk til å komme frem med hvilket yrke de har. er som noen før meg har påpekt viktig i en legaliseringsprosess å vise at "normale" oppgående og sunne mennesker kan røyke canabis. desverre vet jeg ikke hvor sannsynlig det er at folk tørr stå frem så åpent. må ærlig innrømme at jeg er litt usikker på å om jeg ville stått frem med fult navn som talsmann for legalisering, selv i seriøse rammer.