Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4318
hei, jeg sliter med med høy ping og veldig tregt nett hvis noen på nettet bare ser en simpel liten video på ytube, instagram osv men har ikke noen problemer når jeg laster ned store spill/filmer og sånt, laster ned på 3-4mbs og kan spille alt uten og merke noe problemer men hvis noen ser kjapt på en liten video så styrtet hele nettet.. hvordan kan jeg fikse det?
Bruk kabel og ikke wifi eller oppgrader hastigheten 3-4mbps er ikke bra nok nett til å laste ned og streame samtidig på.
Er du på 3-4 Mb linje eller laster du ned med 3-4 Mbps?
Styrter nettet bare for deg eller alle?
Hva hvis det er motsatt, du streamer, hva skjer med de andre?
Trådstarter
99 9
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Er du på 3-4 Mb linje eller laster du ned med 3-4 Mbps?
Styrter nettet bare for deg eller alle?
Hva hvis det er motsatt, du streamer, hva skjer med de andre?
Vis hele sitatet...
jeg laster ned med 3-4mbs ikke linjen. nettet styrter for alle som bruker det BARE når en video blir sett på men det skjer ingenting når andre ting blir tadd i bruk (nedlasting og div) youtube loader ganske tregt og jeg kan feks ikke se en video på youtube i 720p mens jeg spiller fordi nette styrter helt.. men har ingen problem å spille mens jeg laster ned en haug med spill, filmer og div ting
Ok, sært.
Men mangler svar på dette: Skjer det samme om andre ser på video?

Gjelder det all video, hva med nrk f.eks?

Hvordan er dere tilkoblet, er det kabel på noen eller bare trådløst?
IT-Konsulent
Hvor stor kapasitet har linjen din? Er det en 4 mbit adsl linje?
Trådstarter
99 9
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Ok, sært.
Men mangler svar på dette: Skjer det samme om andre ser på video?

Gjelder det all video, hva med nrk f.eks?

Hvordan er dere tilkoblet, er det kabel på noen eller bare trådløst?
Vis hele sitatet...
ja det skjer når andre ser på videoer spesielt da