Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 44201
Hei! Jeg fikk meg en ipod touch til jul. Så kunne jeg bruke min pappa sin apple-id til jeg fikk min egen.
Og når jeg har ordnet meg en Apple-id, så skal jeg til å redigere icloud til å dele de forskjellige filene med min apple-id. Men når jeg går inn på "innstillinger > Icloud > Konto" og den kontoen står på pappa sin.
Og når jeg skal endre Apple-id, så kan jeg ikke det, for den er låst den knappen for å kunne skrive ned en apple-id, det e bare passord som virker. Hvordan kan jeg endre Apple-id på Icloud?
Sist endret av Ghostskull_96; 7. januar 2012 kl. 00:04.
Prøv følgende plass: Settings -> Mail, contacts, calendars -> Add account -> iCloud.

Edit: Der burde du også kunne slette den eksisterende iCloud kontoen. Klikk deg inn på den, rull helt ned og trykk på Delete Account knappen.
Sist endret av møkk; 7. januar 2012 kl. 00:37.
Averay
Ghostskull_96's Avatar
Trådstarter
Sitat av møkk Vis innlegg
Prøv følgende plass: Settings -> Mail, contacts, calendars -> Add account -> iCloud.

Edit: Der burde du også kunne slette den eksisterende iCloud kontoen. Klikk deg inn på den, rull helt ned og trykk på Delete Account knappen.
Vis hele sitatet...
Men om den Apple-id slettes, ka som skjer med den kontoen da??
Blir den slettet fra hele Apple, eller blir den bare glemt fra Ipoden?
Det her e jo snakk om min pappa sin Apple-id som jeg vil bytte ut med min
så jeg kan begynne å bruke MIN Apple-id konto til Icloud.
Sitat av Ghostskull_96 Vis innlegg
Men om den Apple-id slettes, ka som skjer med den kontoen da??
Blir den slettet fra hele Apple, eller blir den bare glemt fra Ipoden?
Det her e jo snakk om min pappa sin Apple-id som jeg vil bytte ut med min
så jeg kan begynne å bruke MIN Apple-id konto til Icloud.
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde noe av det samme, på min iPad.

Jeg gikk fra min mors apple-id til min egen. Det gikk greit, eneste var at når ting som var kjøpt på hennes id skulle oppdateres måtte jeg logge på hennes id.
Endte opp med at jeg ikke oppdaterte de spillene, bare de jeg kjøpte med min id.
Hvorfor i alle dager har du en Windows logo i en Apple tråd det er en skam mot Apple!!
Det fjernes bare fra den aktuelle enheten.
Fjern din fars iCloud oppføring, og putt inn din AppleID som en ny iCloud konto.