Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1594
Hva heter den sangen som går i den traileren for Real Steel som går på tv nå? Har navnet på sangen, på tunga. husker at jeg hørte på den masse før, men noen som husker hva den heter?
Real steel + trailer + music gir meg ''Till I Collapse By Eminem feat. Nate Dogg''

Filmen ser forresten veldig jalla ut.
Sitat av Kolobok Vis innlegg

Filmen ser forresten veldig jalla ut.
Vis hele sitatet...
Smaken er som baken. Selv om mor ser på Hotel Cæsar og jeg ikke liker det, betyr det ikke at det er dårlig.
Sist endret av mo3; 20. november 2011 kl. 00:18.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Smaken er som baken. Selv om mor ser på Hotel Cæsar og jeg ikke liker det, betyr det ikke at det er dårlig.
Vis hele sitatet...
Forferdelig dårlig eksempel å ta Hotell Cæsar da det faktisk er møkk.
Trådstarter
44 5
Takk!
Filmen ga meg en skikkelig feeling av Iron Man og transformers filmen, altså den sjangeren. Men som du sier, smaken er som baken var jo uansett sangen jeg var ute etter!
Sitat av naxoz Vis innlegg
Forferdelig dårlig eksempel å ta Hotell Cæsar da det faktisk er møkk.
Vis hele sitatet...
At du syns det er møkk, er jo din mening. De har holdt på i 13 år, så noe gjør de rett i all fall. At du sier det er møkk går jo i strid med når jeg sier "smaken er som baken". Selv om jeg ikke liker løk på Pizza, gjør det ikke til en dårlig ting. Jeg kan ikke si løk på pizza er drit. Må si JEG mener det er drit med løk på pizza.
Sist endret av mo3; 20. november 2011 kl. 00:46.
Sitat av mo3 Vis innlegg
At du syns det er møkk, er jo din mening. De har holdt på i 13 år, så noe gjør de rett i all fall. At du sier det er møkk går jo i strid med når jeg sier "smaken er som baken". Selv om jeg ikke liker løk på Pizza, gjør det ikke til en dårlig ting. Jeg kan ikke si løk på pizza er drit. Må si JEG mener det er drit med løk på pizza.
Vis hele sitatet...
Du tog han ikkje?