Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 458
Hei håper noen kan hjelpe meg da jeg begynner å bli fortvilet. Har stått på Zyprexa i tre år, men har nylig gått over til Solian av diverse grunner. I den siste perioden på Zyprexa begynte jeg å få diaré nærmest daglig og dette har fortsatt på Solian. Hva kan årsaken til dette være? Stress? Har mye angst og stress så derfor jeg spørr. Prøver å spise en sunn variert kost. Hva skal jeg gjøre, orker ikke å planlegge livet mitt rundt å ha et toalett i nærheten hele tida. Noen som har tips for å bli kvitt mageplagene? Takk!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Mange slags "piller" gir diaré som bivirkning. Som oftest finnes det ei pille til man kan ta for det, i dette tilfellet loperamid. Du får kjøpt det reseptfritt på apoteket, og hvis det funker, kan du spørre legen og få det på blå(?) resept fordi det tross alt er en bivirkning av noe annet.
Sitat av robhol Vis innlegg
Mange slags "piller" gir diaré som bivirkning. Som oftest finnes det ei pille til man kan ta for det, i dette tilfellet loperamid. Du får kjøpt det reseptfritt på apoteket, og hvis det funker, kan du spørre legen og få det på blå(?) resept fordi det tross alt er en bivirkning av noe annet.
Vis hele sitatet...
Takk for svaret, skal prøve den i tillegg har jeg bedt legen om resept på pepto bismol