Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3836
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, skal få Sarotex til hjelp for nervesmerter, vet at den også blir brukt som en antidepressent. Har tatt MDMA et par ganger, siste gang jeg tok det var ca 1-2 mnd siden. Skal starte på sarotex i morgen. Ettersom jeg har forstått det må jeg gå på dem en stund for at dem skal gi den virkningen jeg er ute etter. Er det mulig å ta mdma mens man går på satotex eller er det fy fy? Evt hvor lenge etter jeg har stoppet på dem kan jeg ta MDMA? Tenker å vente lenge på neste tur uansett, sånn til sommeren ish, takk for alle svar
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sarotex virket dagen etter for min del, jeg fikk det for smerter. Man skal ikke ta mdma når man er på antidepprisiv, men TCA som sarotex er er litt tryggere enn de andre, men jeg kan ikke love at det er trygt. Man har jo ganske lav dose ved smerter iforhold til deppresjon så det er jo bra.

Har ikke tatt mdma når jeg var på men har en kompis som gikk på det i dose for deppresjon og det gikk helt fint for han, ca samme effekt. Dog jeg har lest og mange som går på sarotex og tar mdma og noen sier de får en litt mere "drømme" tilstand, man burde ikke ta sarotex på kvelden det gjelder for noen sovner å vokner i en syk drømme/våken mdma tilstand.

Om du har under 50mg skal det gå ganske kjapt fra du slutter til kan ta mdma, og det er ikke særlig risiko å bare slutten på dagen viss du ikke får de mot deppresjon. 3 dager tenker jeg ved under 50mg.