Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5399
Hei! Jeg lurer på hvor i Oslo jeg kan få kjøpt en gameboy color. Vet godt at jeg får kjøpt over nett, men jeg ser etter en butikk som kanskje selger.
Du finner ikke butikker som selger gameboy color lenger, da er du nok 15-20 år for sent ute.
Du kan ha flaks å finne det på loppemarked, eller så kan du finne det i en av d gruppene på facebook som driver med kjøp og salg av retrogaming.
Trådstarter
2 0
Okei! Jeg kjenner ikke byen så godt, så jeg tenkte kanskje det var noen bruktbutikker med eiere som var spesielt interessert i retrospill eller noe sånt.
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
Vet at samle har en butikk i Tønsberg som har mye gamle konsoller osv, husker ikke om de hadde GBC spesifikt, men mulig å sjekke
Sjekket linken, bare gameboy advance de har
Prøve https://www.neo-tokyo.no/ , tror dem har, ring og hør. Butikken ligger i Oslo !