Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3918
Anonym bruker
"Flirende Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selvmedisinert med 2mg Xanax hver dag hele denne uken mot sosial angst, nå opplever jeg abstinenser som småkvalme, kjedsomhet, rastløshet, små skjelvinger og litt urolig. Hva kan jeg gjøre?
Xanax/Xanor er ikke noe du bør bråsepponere, svak benzo alla Sobril, funker viss du bråstopper Xanor inntak.
Gikk fast på 6mg om dagen i over to år, hendte jeg bråstoppet. Det var crazy shit, verden bare raser sammen.
Mitt tips, hvis du har tilgang til Sobril (mild benzo), bruk det en uke eller ved behov.
Anonym bruker
"Flirende Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvor mange mg med sobril må jeg ta for sosial angst? 2mg xan er perfekt mengde. Legen nekter å skrive ut, og benzo er det eneste som fungerer for meg..
I utgangspunkte spurte du om hva du kunne gjøre for å lindre abstinensene. Uansett, er du ikke vant med benzo`s, så tror jeg du berger godt med 10mg.
Personlig opplevde jeg Xanor som kjemisk lobotomering.
Xanax/Xanor er heavy shit.
Sist endret av Eyeamare; 4. mars 2017 kl. 16:15.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
I utgangspunkte spurte du om hva du kunne gjøre for å lindre abstinensene. Uansett, er du ikke vant med benzo`s, så tror jeg du berger godt med 10mg.
Personlig opplevde jeg Xanor som kjemisk lobotomering.
Xanax/Xanor er heavy shit.
Vis hele sitatet...
+1 på dette. Xanax er et av de tyngste 'angstmiddelet' du(TS) kan starte med.

Diazepam, Etizolam eller Phenibut er vesentlig bedre og tryggere enn Alprazolam som er i xanax.

Benzo hver dag er uansett ingen god ide og om du planlegger bruke dette mye bør du legge opp en plan på hvilke dager det kan inntas. Du(TS) burde ha minst 3 pausedager per uke.
Du får ikke abstinenser av 14 mg xanor fordelt over 7 dager.
Sitat av BlyThn Vis innlegg
Du får ikke abstinenser av 14 mg xanor fordelt over 7 dager.
Vis hele sitatet...
Individuelt.
Folk er forskjellig.
Anonym bruker
"Flirende Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BlyThn Vis innlegg
Du får ikke abstinenser av 14 mg xanor fordelt over 7 dager.
Vis hele sitatet...
Oja, da har jeg det ikke abstinenser allikevel da
Helt vanlig det du opplever, zopiklone fungerer fantastisk mot benzonedtur. Enten ville jeg gått for sobril eller valium.