Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 7530
Hei, har to katter, ei voksen skogskatt, å en liten gutt.
Begge er kastrert.
Det har seg slik, at begge elsker å bli spænka over halen, eller på sidene bak.
Å da mener jeg ELSKER å bli spænka
Har lett litt rundt på nett for å finne noe vitenskap bak dette, men med mindre hell.
Er det noen her på bruket som har noe vettug info om dette sære fenomenet?
Er det flere her som har katter som liker det litt naughty?
Haha, ærlig, kattefolk er weird as! Hvordan i helvete fant du ut av dette? Daska du bare katten din på ræva for shits and giggles?
Helt ærlig var det helt tilfeldig at jeg fant det ut på skogskatta mi (hunn), så prøvde jeg det samme på den minste (hann), når jeg fikk han, å han digga det han også

Men, det jeg lurer på, er om det finnes noe vitenskap rundt dette?
Weird, ikno.

Ooo, å ingen katter ble skadet værken før eller etter denne tråden ble opprettet!
Sist endret av Eyeamare; 24. september 2016 kl. 19:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Du runker katten din. Seriøst. Vibrasjonene gir dem seksuell tilfredstillelse.
Dette er ikke en spøk. Google it.
så da er dette å runke katten din, hann eller hunn??
https://www.youtube.com/watch?v=jfXCGP4_9LE

Sitat av nso Vis innlegg
Du runker katten din. Seriøst. Vibrasjonene gir dem seksuell tilfredstillelse.
Dette er ikke en spøk. Google it.
Vis hele sitatet...
Det finnes jo like mange svar for og imot, om det er seksuelt for katten eller ikke via google...
Må da finnes veterinærstudier på dette?? ikke bare masse synsing å mening takk.

Er jo ikke akkurat ute etter å runke katta liksom..
Sist endret av Eyeamare; 24. september 2016 kl. 19:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
vet om en gamling som brukte å "runke" hunden sin. stryke den nedover magen å masse over snoppen når den la seg på rygg.

anyhow, så må man vel kose me dyra sine. tydelig at katten liker det, så spiller vel ingen rolle om den blir sexuelt opphisset egentlig? syns ikke du skal gi katten noe mindre oppmerksomhet iaf : )
Sist endret av magnet; 24. september 2016 kl. 20:44.
Jeg ser ikke helt den store forskjellen på om den blir kost på magen eller haken så den purrer og virkelig nyter, eller blir klappa til litt på halen, hvis det er det den liker.
Det meste av kos kan vel ansees like så seksuelt som ikke. Det samme gjelder oss mennesker. Mange har et veldig nært og kjært forhold til dyrene sine, inkludert meg selv.
Jeg og katten min Mia gjør mye sammen som sikkert noen uten greie på og erfaring med dyr kan synes er rart. Det være seg å kose, leke og sloss. Hun hopper opp på skulderen min og ligger der og henger osv. Er ikke helt komfortabel med å være naken foran henne, så det prøver jeg å unngå (Hehe).

Jeg tror spanking i tittelen vekker seksuelle assosiasjoner i en freaks hode ;D
Hvorfor spanker du katten din? En ting er at katten liker det, men som nso sier så gjør du katten kåt. Samme som å stryke en katt helt bak ved haleroten, så ser du at katten løfter rompa opp, som betyr ta meg.
Var ikke klar over dette selv før en kamerat sa det til meg, og når jeg begynte å lese opp på det selv så sluttet jeg brått. Synes det er ganske ekkelt når man er klar over at katten blir kåt.
Sitat av desiigner Vis innlegg
Samme som å stryke en katt helt bak ved haleroten, så ser du at katten løfter rompa opp, som betyr ta meg.
Vis hele sitatet...
Mener å huske å ha lest/hørt et sted at det heller er en invitasjon til å "lukte meg i ræva". De gjør visst dette for å identifisere hverandre, på lik linje med hunder, som alltid går å snuser hverandre i rassen.
Kan være at jeg tar feil, men men.
▼ ... over en måned senere ... ▼
haha, søstra mi er veterinær og hun sier at de blir kåte av å bli "kost" bakerst ved haleroten. Prøv å ta et grep ovenfra ryggen og klip over hoftene og rist så skal du se at rævva går over hue xD
Alle hunder og katter jeg har vært borti elsker å bli klødd rett over halen. Trodde det hadde noe med at de ikke får klødd seg der selv..
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Å da mener jeg ELSKER å bli spænka
Er det flere her som har katter som liker det litt naughty?
Vis hele sitatet...
Dette er genialt, nå ble brukernavnet mitt plutselig relevant.
Men fra spøk til katt, tror dette som sagt er et seksuelt 'triggerpunkt'. Stay safe.
Sitat av wat Vis innlegg
Dette er genialt, nå ble brukernavnet mitt plutselig relevant.
Men fra spøk til katt, tror dette som sagt er et seksuelt 'triggerpunkt'. Stay safe.
Vis hele sitatet...
Ikke i like stor grad som mitt.

Men uansett om katta tenner på det eller ikke, er det så jævlig så lenge den liker det? Kanskje det på sett og vis kan være litt slemt også. Hadde kjæresten min hatt som hobby å halveisrunke meg dag ut og dag inn ville jeg vært under tortur.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Ikke i like stor grad som mitt.

Men uansett om katta tenner på det eller ikke, er det så jævlig så lenge den liker det? Kanskje det på sett og vis kan være litt slemt også. Hadde kjæresten min hatt som hobby å halveisrunke meg dag ut og dag inn ville jeg vært under tortur.
Vis hele sitatet...
Hahah, damn!

Sant, kanskje det kunne vært greit å fullføre jobben når man først er i gang.
Sitat av desiigner Vis innlegg
Hvorfor spanker du katten din? En ting er at katten liker det, men som nso sier så gjør du katten kåt. Samme som å stryke en katt helt bak ved haleroten, så ser du at katten løfter rompa opp, som betyr ta meg.
Var ikke klar over dette selv før en kamerat sa det til meg, og når jeg begynte å lese opp på det selv så sluttet jeg brått. Synes det er ganske ekkelt når man er klar over at katten blir kåt.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Er du redd for at katten skal ha seksuelle fantasier om deg?

Hankatten min gjør jo dette og, er han homofil? Alle katter gjør vel dette? Stort sett?

Sitat av kallisti Vis innlegg
Alle hunder og katter jeg har vært borti elsker å bli klødd rett over halen. Trodde det hadde noe med at de ikke får klødd seg der selv..
Vis hele sitatet...
Samme her, vet jo hvor godt det er å bli klødd på ryggen der jeg ikke når til selv!
Sist endret av seroto9n; 4. november 2016 kl. 21:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hehe, vil nok tro katten beveger seg unna om den ikke liker det/blir lei.
Etter en del oogleeyes på nett, samt feedbck her på bruket, så går jeg for å fortsette å kose med mine søte små rovdyr, med litt spænk på haleparti og mage, som de begge liker. Som SoppVandreren sier, katten sier nok fra om det stresser han/henne unødvendig.
Om det eventuellt er seksuelt eller ikke, begge kattene mine er kastrert/sterilisert, så de fortjener den xtra kosen.
I took his balls, i maimed her tubes..
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Etter en del oogleeyes på nett, samt feedbck her på bruket, så går jeg for å fortsette å kose med mine søte små rovdyr, med litt spænk på haleparti og mage, som de begge liker. Som SoppVandreren sier, katten sier nok fra om det stresser han/henne unødvendig.
Om det eventuellt er seksuelt eller ikke, begge kattene mine er kastrert/sterilisert, så de fortjener den xtra kosen.
I took his balls, i maimed her tubes..
Vis hele sitatet...
Ja de fortjener absolutt seksuell omgang med et menneske
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Ja de fortjener absolutt seksuell omgang med et menneske
Vis hele sitatet...
Om du velger å vri den til det ekstreme må jo være opp til deg selv, kjør på. Internet was made for you..
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Om du velger å vri den til det ekstreme må jo være opp til deg selv, kjør på. Internet was made for you..
Vis hele sitatet...
Ja, alle må ha mestringsfølelse på en eller annen arena.