Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 12910
Nå har jeg tenkt meg på TG i 2015 her, men har ikke noe gaming pc å ha med meg. jeg har en ps4 men er det noe vits å ha med konsoll? er det mye tyverier og sånt rundt spill, kontrollere og diverse, og vil jeg bli den eneste med konsoll?
Du vil garantert ikke være aleine med konsoll, det er mange som har med det. Jeg ville dog passet godt på, ettersom at ingen arangemanger er 100% tyverisikre.
Trådstarter
40 1
takk for tipset, stoler på å ta med konsoll da.
Dro med Xbox tidligere uten at det ble stjålet noe som helst. Bare husk at om du er borte og alt lyser som et juletre så vil eventuelle tyver fort legge merke til sakene.
Trådstarter
40 1
her er det snakk om splitter ny ps4 da o. o
Sitt med noen bekjente, eller bli kjent med noen der.

Når du må drite eller runke så sier i fra til han om å passe på
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Skal selv ha med PS2, PS3, PS4, Wii U, Mac og Min stasjonære så du trenger ikke å være redd for du er den eneste med konsoll.
Har planer om å dra frem en del retrogreier som Rachet and Clank, Spyro og Crash Bandicoot i år #Minner

Hvordan jeg skal sikre alt er jeg litt mer usikker på.
Sist endret av SpongeFrog; 16. februar 2015 kl. 05:53.