Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 6434
ey!

har en kompis som går på seroquel for å få sove, han får 75 mg (3stk. 25mg). men han blir ikke trøtt.
han har bestemt seg for å skyte det, men han lurer litt på hvordan han skal gjøre det?
vil det ikke funke å:
skrape av det røde laget på utsiden
knuse pillene
legge dem i en skje med vann, og koke med lightern under?

håper på saklige svar!
Jeg kan ikke hjelpe deg, men vil påpeke at å skyte piller sjeldent er en god idé. Tenk på hvor lite av pillen som faktisk er virkestoff i forhold til hvor mye dritt du sender rett til hjertet ditt.
Jeg ville ikke tatt sjansen. Skyte et svakt anti-psykotika? Er ikke seroquel noe alà vallergan?
Fy flate, skulle jeg skutt piller, så skulle det ihvertfall vært noe heavy som Dolcontin eller Oxycontin, men å skyte Seroquel!? Det er jo apedop legene hiver etter folk, er jo bare å spørre om større dosering.
Trådstarter
21 6
men vil metoden jeg skrev funke for å få det flytende?
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av lokakis Vis innlegg
men vil metoden jeg skrev funke for å få det flytende?
Vis hele sitatet...
Nei, mest sannsynlig ikke. Vil anbefale "kompisen din" å heller sniffe bensin, det er ca. like dumt - men mye enklere og billigere.
Jeg søkte litt på dette med biotilgjengelighet i forhold til Seroquel, og fant en tråd på Bluelight om å legge tablettene under tunga:
http://www.bluelight.ru/vb/threads/6...lingual-Rectal)

Hva med å prøve det for å få bedre effekt? Å skyte dem er uansett helt idiotisk.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Prøv et annet anti-psykotikum istedet. Zyprexa eller nozinan bør få ham til å sove.

Har dog hørt om folk som har skutt truxal, men tror det var i kombinasjon med opiater.
Trådstarter
21 6
tror han la det skyte prosjektet på hylla, men takk for svar uansett!
Jeg har vansker med å ikke bli litt trist når jeg ser slikt som dette. Sier ikke dette for å være ekkel, men når man faktisk gir blaffen i blodomløpet? Transportsystem som alle kroppens organer og celler er avhengige av. Av heroin får du jo et kjæresteforhold med både nåla og stoffet, men dette skyldes "rushet" man får av å sette det I.V. Nei, da forslår jeg heller å bruke noe annet som er sterkere. Tenk deg f.eks 10mg Mogadon. Fare for bomskudd er det også, og når man ikke får noe mer ut av hverken biotilgjengelighet eller et slikt "rush" er det bare sørgelig, rett og slett.

Å, bra han la det på hylla!
▼ ... flere år senere ... ▼
@lokakis - Knuser du tablettene så finmalt som det går ann og lar pulveret ligge littt i vann og tilslutt varme blandigen i ca 1 min. Da vil du få en omtrent blank mix med ingen synlige partikler. Men jeg har aldri brukt sprøyta til det, er bipolar og har fått nesten ubgrenset tabletter fast i snart 5 år.. Siden jeg oppdaget at det var en del som lurte på det samme prøvde jeg og få til en blanding som muligens gikk greit og skyte.

Men, du gjør det på eget ansvar ! Tabletter er vel ikke ment til og skytes ..
Sist endret av ahdre82860; 23. mars 2017 kl. 04:15.
1: 100mg, legg i vann til gul jernoksid løsner, ta opp hvit pille legg i nytt vann, skyt, fall i dyp søvn / blackout / memory loss, få litt spasmer å rykninger i ryggen.

2: tenk over hvor idiotisk det går an å bli.

3: gjenta nummer 1



evt rekrystaliser quetiapin base til hemifumarate så har du noe skikkelig gift å freake deg til med.

https://books.google.no/books?id=CsH...opanol&f=false