Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3266
Mye av mailen min er forsvunnet fra dette programmet uten at jeg selv har slettet disse mailene. Er det mulig at noen andre har hacket seg inn og fjernet disse, eller er det en feil med programmer?

Finnes det noe bedre alternativ som er sikrere?
Outlook funker knirkefritt for min del. Så lenge du husker passordet ditt, eller sitter opp skikkelig back up på kontoen.
gmail.com funker også bra. Yahoo.com. alle er vel egentlig stort sett like(?)
Windows Live Mail er avviklet, og vil ikke lenger synkroniseres med Microsoft sine e-post-tjenester. Hvis du logger inn via outlook.com oppdager du sannsynligvis at e-posten din er i god behold.
Jeg logget meg inn på outlook.com, men fant ikke igjen de gamle mappene. Er det slik at jeg først må registrere meg før jeg får overført mailen fra Live-Mail?

Finnes det noen enkel måte å overføre kontoene på, eller må jeg konfigurere alt på nytt?
Sist endret av seriouslowitch; 12. mars 2017 kl. 21:19.
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Finnes det noe bedre alternativ som er sikrere?
Vis hele sitatet...
ProtonMail
bluemail på android, da får du frem alle mailene dine, gå inn på instillingene og sett synk fra 14 dager til ubegrenset så får du alle de ørten tusen mailene frem
Om du bytter over til Outlook, programmet som i og for seg selv bare er Live Mail med ørsmå endringer, vil du kunne importere .pst og .ost filene dine, som enten ligger rett i dokumenter-mappen eller under local-mappen i appdata.

Ulempen med Outlook er at det koster penger via at det er inkludert i visse Office-pakker. Det er godt mulig mappene dine ligger i trygt behold i en av datafilene dine.

Hvis du ikke ønsker å bruke penger på et program, anbefaler jeg helt klart Thunderbird. Enkelt og sette opp og oversiktelig program.