Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  159 53555
øhh, kunne man velge størrelse? Bare bestilte det som sto som default heh
er ikke så nøye Er bare en t-skjorte..
Sist endret av boblesaft; 9. januar 2008 kl. 03:32.
▼ ... over en måned senere ... ▼
har dem sluttet å selge??
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
duligot: Utsolgt
Er det planer om å få til flere? Er jo god butikk vertfall
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Ja, det er på plakaten.
No blei eg glad
Vent! Hæ? Hva? Har dere ikke størrelser som er litt mindre firkantede enn standard gutt/unisex?
Mannsjovinister!
Small er jo stort nok til å få plass til både meg, katten, rotta og det ene akvariet! Samt en og annen tilfeldig baby som jeg stjal på barselsavdelingen sist jeg var innom for å naske sukkerbiter og gammle ukeblader!
Sitat av GothQueen
Vent! Hæ? Hva? Har dere ikke størrelser som er litt mindre firkantede enn standard gutt/unisex?
Mannsjovinister!
Small er jo stort nok til å få plass til både meg, katten, rotta og det ene akvariet! Samt en og annen tilfeldig baby som jeg stjal på barselsavdelingen sist jeg var innom for å naske sukkerbiter og gammle ukeblader!
Vis hele sitatet...
Ah, det er garantert bare en forglemmelse, jeg kan godt hjelpe nso og gutta med å lage nff-stringtruse til deg hvis du legger ut promobilder her etterpå
mulighet for XXXXL vist jeg spesial bestiller!

Sitat av nso
Etter at vi hadde en undersøkelse i en tråd om folk ønsket seg "nFF" T-skjorte har det blitt lagt ut en på forhåndsalg.

Det blir laget et begrenset opplag i første omgang;
15x S, 20x M, 20x L, 7x XL og 3x XXL.
Størrelsene er litt større enn standard H&M-størrelser.

T-skjortene trykkes og sendes ut i midten av August, men husk at det er begrenset opplag.


Bestill T-skjorten her!


T-skjortene selges av et Norsk firma, og det tar bare noen få dager å få tilsendt varen (når de er trykket).

nFF får et par kroner per solgte T-skjorte, og de pengene skal gå til å kjøpe inn ny hardware (Mylex Controller) før vi nå snart flytter serveren over på colocation.
Vis hele sitatet...
Når jeg trykker på linken oppgitt i den opprinnelige posten, kommer jeg inn på en side der det står: Produktet finnes ikke...

Er det utsolgt? Skulle gjerne kjøpt en.
Sitat av nso
duligot: Utsolgt
Vis hele sitatet...
Samantide prøv å les neste gang.. *sigh*
Noen spesiell grunn til at dere bruker en så tungvint løsning som å måtte bestille opp lagervare når det gjelder t-skjorter? Jeg kan være behjelpelig med å få til noe lettere og bedre.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Vi bruker ingen løsning i det hele tatt.
Hvis vi er ute etter en ny t-skjortedeal er vi fullt i stand til å skaffe det selv når den tid evt. kommer. Vi trenger ikke at alle med et tskjortefirma kommer rennende og skal "hjelpe oss å hjelpe oss selv".

Ellers takk.
Sitat av nso
Vi bruker ingen løsning i det hele tatt.
Hvis vi er ute etter en ny t-skjortedeal er vi fullt i stand til å skaffe det selv når den tid evt. kommer. Vi trenger ikke at alle med et tskjortefirma kommer rennende og skal "hjelpe oss å hjelpe oss selv".

Ellers takk.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke et t-skjortefirma, så det er ingenting i det for meg, annet enn at folk kan bestille t-skjorter i størrelser de ønsker akkurat når det passer dem - uten å være redd for at lageret er tomt.

I tillegg til at dere får litt penger i kassen uten at det blir en dyr skjorte.
Sist endret av vaskemask; 19. februar 2008 kl. 16:47.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Takk for innspill, men elles takk.
Vi klarer å navigere oss til spreadshirt eller cafepress hvis vi ønsker det.
Sett opp prisen nestegang, så blir de ikke utsolgt så fort, thihi ^^
jeg vil ha en nFF med for the lulz på
Sitat av nso
Takk for innspill, men elles takk.
Vi klarer å navigere oss til spreadshirt eller cafepress hvis vi ønsker det.
Vis hele sitatet...
Bare av interesse: noen spesiell grunn til at dere ikke har gjort det?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Kvaliteten på spreadshirt, cafepress og de fleste som ligner på det er helt i dass.
Spreadshirt gir helt ok trykk og har grei kvalitet på tøyet, men det er en helt horribel webklient og et latterlig system hvis man vil bruke vektorgrafikk.

Videre koster det mer enn det smaker -- frakten blir alt for høy og leveringstiden teller man i uker fremfor dager.
Spreadshirt har jeg ikke hatt problemer med. Er selvfølgelig visse begrensninger, men kvaliteten er upåklagelig. Koster ikke rare summen dersom det er snakk om et enkelt trykk av en logo (en eller to farger feks) på en tskjorte, frakten er heller ikke så gale synes jeg. Holder du summen på plagget under 200kr tar frakten 3-5 arbeidsdager. Det kan fort ta uker når summen overstiger 200kr og det norske tullvesen får nevene på pakken. De er ikke akkurat geparder på saksbehandling.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Vel, jeg har ihvertfall hatt problemer med dem.
Så da har du din erfaring og jeg har min erfaring, men i dette tilfellet er det nok kun min som har noe å si

Edit: Menne. Ha ingen frykt -- det kommer nye t-skjorter. Det er bare det at det er et par andre ting som er før det på prioriteringslisten.
Huh? Har du hatt så dårlige erfaringer med spreadshirt, nso? Tror faktisk jeg utelukkende har hatt gode erfaringer med dem når vi har brukt dem til repeat. (blant annet nettopp veldig kjapp levering og god service hvis det har vært noe feil)

Ja, det er irriterende med frakta og selvsagt evt med toll, og systemet for å legge inn vektorgrafikk kunne helt sikkert ha vært bedre, men... Alt i alt vet jeg ihvertfall ikke om noen bedre alternativer? (hvis noen faktisk vet om noe bedre tar jeg gjerne imot tips).
Sist endret av atomet; 20. februar 2008 kl. 20:45.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er det noen fremgang på t-skjortefronten? Kommer nye snart ut for salg?
Jeg ønsker meg überkul nFF t-skjorte Hold oss informert med hva som skjer fremover på t-skjorte fronten.
Lett kjøper jeg ett par dersom det kommer flere for salg! Gogo!
Jeg er dritkeen på dette. hook me up pls
kjøper kanskje noen tskjorter hvis du fortsatt har noen : D
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Det har ikke vært i salg på over et år
Hva med å åpne noe så enkelt som en cafepress.com butikk? Du kan ha flere produkter, det er null arbeid etter produktene er ferdig. Kan forstå hvis du ikke ønsker det, ettersom det kan for noen virke en anelse uproft, men det er bare et forslag
Sist endret av nidhogg; 13. juni 2008 kl. 08:17.
Eller spreadshirt.com - men det vil komme med toll- og medavgift itillegg på varene over 200 kr. De mørke t-skjortene er ofte dyrere enn 200 kr.
Sitat av marsboer
Eller spreadshirt.com - men det vil komme med toll- og medavgift itillegg på varene over 200 kr. De mørke t-skjortene er ofte dyrere enn 200 kr.
Vis hele sitatet...
Tidligere tatt opp:
Sitat av nso
Takk for innspill, men elles takk.
Vi klarer å navigere oss til spreadshirt eller cafepress hvis vi ønsker det.
Vis hele sitatet...
Har de kommet inn for salg nå?
Sitat av Logic
Har de kommet inn for salg nå?
Vis hele sitatet...
Les 3 (tre) poster opp, så ser du at de ikke har vært i salg på lenge.
Sist endret av oom; 19. juni 2008 kl. 14:48.
Høystbydende over 2000 får kjøpe min.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Jeg har ferie om noen uker. Skal se om jeg får stelt i stand noe tskjortegreier da. Før det skjer det ihvertfall ingenting.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Ja, da var det høst og slutten av atter en måned. Jeg syntes det er på tide å trykke et nytt opplag t-skjorter og brenne flere penger fra freaksa her inne. Ferien din er nok over å
Ikke at jeg skal ha en, men hvis folk er keen på å slenge penger i kassa for en cafepress t-skjorte eller lignende, så skjønner jeg ikke problemet ed å tjene penger på det? Kan jeg opprette en piratsjappe uten å bli saksøkt så tar jeg gjerne spenna selv?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Det kan du ikke

Sitat av Sio
Jeg syntes det er på tide å trykke et nytt opplag t-skjorter og brenne flere penger fra freaksa her inne.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri brent en krone fra freaksene
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Men er der mulighet for enda ett opplag?
Jeg fikk ikke sjansen forrige gang.
Alt man tjener inntil 40k i året er skattefritt
Det er budsjettet til freakforum i mange år...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av drittunge
Alt man tjener inntil 40k i året er skattefritt
Det er budsjettet til freakforum i mange år...
Vis hele sitatet...
Det veit du pent lite om, og dessuten tar du feil. Det er skattefritt inntil en tusenlapp fra samme arbeidsgiver per år.

Hobbyvirksomhet er også skattefritt. Dog vil neppe nFF gå under den paraplyen.

Mao, det er ikkje skattefritt opp til 40k, og det er heller ikkje budsjettet til nFF i mange år
har dere tenkt å trykke opp ett nytt antall med tshorter, er veldig keen på å kjøpe
▼ ... mange måneder senere ... ▼
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av nso Vis innlegg
Edit: Menne. Ha ingen frykt -- det kommer nye t-skjorter. Det er bare det at det er et par andre ting som er før det på prioriteringslisten.
Vis hele sitatet...
Ikke for å mase, men jeg brenner etter og flashe nff logoen i sommer.
Jeg føler på meg det kommer til å dra beibs.

Hva sier du nso? Hva med å mekke et nytt dusin eller to med nff t-skirts a? Det er sikkert mange her på forumet som ville kjøpt. Jeg er definitivt en av dem.
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
Ikke for å mase, men jeg brenner etter og flashe nff logoen i sommer.
Jeg føler på meg det kommer til å dra beibs.

Hva sier du nso? Hva med å mekke et nytt dusin eller to med nff t-skirts a? Det er sikkert mange her på forumet som ville kjøpt. Jeg er definitivt en av dem.
Vis hele sitatet...
Slenger meg på her dette er noe jeg gjerne også vil ha

*Hettegenser hadde også vært konge*
Sist endret av olli408; 26. mai 2009 kl. 08:36.
Søren, litt for seint på editinga der,

men: dette hadde jo vært perfekt på nFF treff, så vi kjenner hverandre igjen
Er helt enig, dette kunne du jo tjent litt penger på også nso?
Hettegenser og noen T-shirts hadde jeg lett kjøpt.
Jeg bestiller 2 av hva faen som kommer. nFF klær nå, jeg trenger nye gensre/t-skjorter

Kansje man skulle hatt en designkonkurranse mellom de kreative?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Vi trenger en ny logo, og inntil det har blitt ordnet så er det ingen ny trykking.

Hovedproblemet med det at vi trenger ny logo er at det bare er jeg som lager forslag, og jeg er ingen designer så alle griner som niåringer som ikke får pupp hver gang jeg produserer noe =)

Sitat av murloc Vis innlegg
Kansje man skulle hatt en designkonkurranse mellom de kreative?
Vis hele sitatet...
Tried, tested, failed. Det blir bare jallabidrag fra folk som har ingenting i grafikkprogramvare å gjøre.
Sist endret av nso; 26. mai 2009 kl. 09:54.
Sitat av nso Vis innlegg
Tried, tested, failed. Det blir bare jallabidrag fra folk som har ingenting i grafikkprogramvare å gjøre.
Vis hele sitatet...
Å kjøre en konkuranse på dette kunne kanskje fått folk til å orke å lage til noe fett?
Ofte ikke mer en en gratis t-skjorte fra yndligsforumet som skal til for at folk som har noe i grafikkprogramvare å gjøre, faktisk opner det og prøver seg.

Er usikker på hvordan ting er gjort før, så skal ikke komme med noen konklusjon.
Sitat av nso Vis innlegg
Tried, tested, failed. Det blir bare jallabidrag fra folk som har ingenting i grafikkprogramvare å gjøre.
Vis hele sitatet...
Hmm. Det må da være en måte å få seriøse forslag inn. Jeg for min del hadde kunne gått for noe kjempeenkelt. Nff logoen på ryggen med en tekst under slik logoen er for eksempel.

Evt. Om for eksempel Duffywear hadde kunnet trykket valgfrie tekster itillegg til nFF logoen. Evt. noen predefinerte tekster.